Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- ...
- 798
- Seuraava »
Miksi telkkarista tulee niin paljon paskaa ohjelmaa (retorinen kysymys, eli vastausta ei tarvita)?
[q]Norb, 28.8.2007 10:12:
Tyhmä jatkokysymys Maksaako se sitten enemmän jos määrittää tavallaan kaksi nimeä? Vai onko se vain tyhmyyttä/huolimattomuutta. Eihän sitä kuitenkaan voi kahta eri sivua olla
Siis että toinen on ilman sitä www:llä ja toinen sen kanssa
[/q]
Jos itse konfiguroit, se maksaa just sen verran et sä ite lisäät sen sinne nimipalvelimiin. Jos taas nimipalvelimet ovat ulkopuolisella palveluntarjoajalla, he ehkä ottavat siitä maksun, joka tosin ei pitäisi olla mikään tähtitieteellinen (~10e?).
[q]RantaPallero, 4.1.2007 11:55:
Miksi kehä1:llä on liikennevalot suoraan matkaaville kontulan kohdalla itään mentäessä?
[/q]
Tarkoitus vähentää ruuhkaantumista tulevissa risteyksissä?
[q]Amma, 12.10.2009 17:23:
Mun lemppari on persvakosametti.
Vedetään häpykarvahattu päähän ja harrastetaan liikuntaa joko hieromasauvakävelyn tai kuolinpesäpallon muodossa, yöjuoksumatolla tai syrjähyppynarulla. :D
[/q]
Nää on iha parhaita! Kerran mökillä viihdytettiin porukkaa keksimällä vastaavia :DD
Mm. juhlasalihousut ja käteenvetoketju nauratti :)
[q]vala, 29.9.2009 09:14:
Jos hoitoaiene purkissa käsketään hieromaan aine märkiin hiuksiin, niin tarkoittaako se pyyhekuivia, likomärkiä vai jotain siltä väliltä?
[/q]
Pyyhekuiviin.
Ja oma kyssäri: Miks mä tiedän ton?
Olin eilen rentouttavalla sunnuntaipyöräilyllä. Poljeskelin siinä rauhassa, mut sit yhtäkkiä maailma synkkeni sekunnissa kun mun paidalle lävähti linnunpaskaa kuin taivaan lahjana. No paita pois ja meno jatku.
Aloin vaan siinä sit miettiä et miks linnunpaska on ruskean sijaan valkoista... löytyykö jotain asiallista selitystä? Mietin myös et toihan ois oikeastaan kätevä juttu myös meille ihmisille kun siellä pöntössä ei ois niitä masentavia ruskeita ralliraitoja vaan ne valkoset raidat "sulautuis" siihen pönttöön.
[q]vala, 29.9.2009 09:14:
Jos hoitoaiene purkissa käsketään hieromaan aine märkiin hiuksiin, niin tarkoittaako se pyyhekuivia, likomärkiä vai jotain siltä väliltä?
[/q]
Käytännössä suositus levittää hoitoaine pyyhekuiviin hiuksiin johtuu siitä, ettei hoitoainetta menisi hukkaan, kun se valuu hiuksista veden mukana.
onks täällä "virallinen olen puutteessa -topic"ia? O_o
[q]Infinitee, 1.6.2009 13:18:
Olin eilen rentouttavalla sunnuntaipyöräilyllä. Poljeskelin siinä rauhassa, mut sit yhtäkkiä maailma synkkeni sekunnissa kun mun paidalle lävähti linnunpaskaa kuin taivaan lahjana. No paita pois ja meno jatku.
Aloin vaan siinä sit miettiä et miks linnunpaska on ruskean sijaan valkoista... löytyykö jotain asiallista selitystä? Mietin myös et toihan ois oikeastaan kätevä juttu myös meille ihmisille kun siellä pöntössä ei ois niitä masentavia ruskeita ralliraitoja vaan ne valkoset raidat "sulautuis" siihen pönttöön.
[/q]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080530223304AAOhkcA
naamakirjassa ongelma.
Henkilön profiiliin kommentoitaessa näkyy kommentti myös etusivulla. Mites ton saa pois, vai saako?
Jos talossa on Porvoon puhelimen laajakaistaliittymä, niin onko mitenkään mahdollista saada siihen esim. Soneran nettiliittymää. Ei varmaankaan ole, mutta vähän vaan kyrsii tuo PP:n 40 euron ryöstöhinta 2 megasesta liittymästä... Soneran sivut näytti, että olisi mahdollista tuo nettiliittymän otto tuohon osoitteeseen, mutta eiköhän sekin ole vaan turhaa toivoa...
[q]
---
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080530223304AAOhkcA
[/q]
Nice. Nyt oon taas viisaampi.
Miten viittaan tekstissäni verkkoaineistoon? Jos normikäytäntö on laittaa lähdeviite näin: (Jokinen 2003, 26), niin voinko merkitä verkkolähteen (pdf-tiedosto) samalla tavalla ja vasta lähdeluetteloon että kyseessä on verkkojulkaisu?
Vai onks näissäkin jotkut tieteenalakohtaiset säännöt? En löytänyt tiedekunnan sivuilta.
[q]pyhimys, 2.1.2010 18:11:
Jos talossa on Porvoon puhelimen laajakaistaliittymä, niin onko mitenkään mahdollista saada siihen esim. Soneran nettiliittymää. Ei varmaankaan ole, mutta vähän vaan kyrsii tuo PP:n 40 euron ryöstöhinta 2 megasesta liittymästä... Soneran sivut näytti, että olisi mahdollista tuo nettiliittymän otto tuohon osoitteeseen, mutta eiköhän sekin ole vaan turhaa toivoa...
[/q]
Ei tuohon vaihtamiseen mun nähdäkseni mitään estettä ole, jos Soneran sivutkin sanoo, että saatavuus on olemassa. Ei muuta ku Soneralle soittoa niin sieltä selviää.
Mistä saisi edullisesti mopokypärän? Oisko missään alennusmyyntejä tähän aikaan vuodesta?
Esim. Helsingistä 50 km:n säteellä tai Hki/Tre tai Hki/Tku väliltä tai Tre/Tku ympäristöstä.
[q]RantaPalleroinen, 25.11.2008 11:39:
Bluray
Ongelma: Pitäis saada n.30min hd laatuinen videopätkä bluraylle.
Ratkaisu: Reel One oy:n palveluita käyttäen hinnaksi jää minimissään 168 eur.
Hinta: KOHTUUTON!
Löytyiskös täältä viksuja ja vilmaattisia itämaan tietäjiä joilla olisi muita hieman halvempia tapoja/liikkeitä saattaa tapaus loppuun asti?
[/q]
Tolla hinnalla voi jo ostaa oman kirjoittavan bluray-aseman :D
[q]Amma, 29.9.2009 16:29:
Mistä saisi edullisesti mopokypärän? Oisko missään alennusmyyntejä tähän aikaan vuodesta?
Esim. Helsingistä 50 km:n säteellä tai Hki/Tre tai Hki/Tku väliltä tai Tre/Tku ympäristöstä.
[/q]
edullisin vaihtoehto voi tappaa.......
Meidän naapurissa piti muutama koira reilun tunnin mittasen huutokuoron tänä aamuna noin kello 8-9 välillä (ilmeisesti omistajien lähdettyä töihin). Haluaisinkin nyt kysyä, että miten mahdollisimman lempeästi voisin ilmoittaa naapureille, että pitäkää se rakkinne hiljasena kiitos? Tällä hetkellä saan aikaseksi vain kasan kirosanoja kun olen niin ärsyyntynyt. :D
Kuinka paljon koirat saa haukkua kerrostalossa ilman mitään seuraamuksia? Mikä on siedettävä määrä haukkumista? Kuinka kauan se saa jatkua?
[q]MiMoSa, 23.11.2008 16:51:
Minkä kokoinen jalka on 1-vuotiaalla? Noin niinkun suunnilleen.
[/q]
vaihtee todella paljon. oisko tuosta apui...
http://www.perhekerho.net/vauva/mittataulukko.htm
[q]zaler, 7.7.2009 12:04:
---
Occu, 7.7.2009 11:38:
kyllä se ainakin nyt näytti ihan hyvin toimivan kun koitin.
---
joo kyllä se sivu skulaa ihan hyvin. mut ei mun koneella prkl
[/q]
Oletko kotona vaiko töissä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404