Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Dave^, 19.2.2009 09:44:
---
noena, 19.2.2009 09:41:
Olenpa miettinyt tässä että mikä on latinan kielinen käännös ilveksen pennulle, onko se lynx catulus vai lynx lynx catulus?
*ding**hih*
---
Pelkkä lynx lynx muistaakseni.
[/q]
Niin niin mutta jos haluaa nimenomaan siitä pennusta puhua? vai onko latina sellainen kieli ettei siinä ole pahemmin erottelua? :P
Olenpa miettinyt tässä että mikä on latinan kielinen käännös ilveksen pennulle, onko se lynx catulus vai lynx lynx catulus? Lähdetään myös siitä että onko tuo catulus edes oikein? :P
Ja onko sanasta pentu erikseen maskuliini/feminiini muotoa?
*ding**hih*
[q]opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?
[/q]
Mä jossain vaiheessa huomasin että kehitin alitajuisesti kaikenlaisia odotuksia bileisiin/baariin menemisen suhteen, ja kun ne sitten eivät toteutuneet, petyin, ja tämä "kasvoton" ärsytys sitten saattoi pilata senkin vähän huvin mitä sieltä olisi löytynyt, jos olisi osannut pitää silmät auki.
[q]opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Onko normaalia että baarissa alkaa vituttamaan? Siis oikeasti vituttamaan? Kotona kun kuuntelee musiikkia ennen kuin menee baariin on olo ihan ok mutta heti kun menee baariin ja rihannat alkaa soimaan, alkaa vituttamaan. Onko tämä normaalia? Kärsivätkö muut samasta ongelmasta? Ratkaiseeko itsemurha ongelman?
[/q]
Jotenkin mulla sama ongelma kun astun mm. cabarettiin*joo*
[q]Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
---
[/q]
Sama ongelma täällä. Välillä joutuu kavereiden perässä meneen johonkin onnelahelvettiin ja jotta siellä kestää järjissään, pitää kipata joku tusinan jekkupatteria. Menee siis rahat ja kuulo, ja vituttaa edelleen.
Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.
[q]Takyon, 15.9.2008 12:29:
Lähinnä ajattelin että onko niissä sama kiinnitys? Eli voiko ostaa fusion power varrelle pelkkiä fusion teriä kun ne on halvempia?
[/q]
Kaikissa Gilletten koneissa on sama kiinnitys, eli terät sopii ristiin vaikka Mach3:n kanssa.
[q]J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
---
---
[/q]
Tää vois kyl toimia..!?
Löytyykö netistä joku kiva saitti missä on kaikki kasari- ja ysärihitit?
[q]Jago, 19.2.2009 11:49:
Olen päättänyt pestä valkoiset lenkkarini*huokaus*. Tämä on ehkä hyvä päätös, sillä kyseiset lenkkarit ovat olleet jo monta kuukautta vessassa odottamassa pesua*joo*
Missä lämpötilassa ne pitäisi pestä? pesuaineella vai ilman?
[/q]
itse pistänyt neljään kymppiin koneeseen ja 1tä hyvä tulos joka kerta. lenkkareissakin toki eroja.*hmph*
[q]noena, 19.2.2009 11:32:
Juu, tuo lynx lynx tarkoittaa nimenomaan tätä meillä päin oleilevaa euraasian ilvestä :) voisikohan sitä käyttää ilmaisua lynx (lynx) filia? Filia kun tarkoittaa tytärtä, et voisikohan sitä käyttää naaras pennusta? hieman hankalaksi meni kun ei oikeastaan itsekkään tarkalleen tiedä että mitä haluaa sanoa tai miten sen haluaisi sanoa :D
[/q]
Ena hei, mun tyhmä kysymys on, että mihin hittoon sä tota tarvitset?
Joskin mäkin kyllä yritin eilen ettiä eri lihasten latinankielisiä nimiä. Pirisformis ja silleen...
[q]kindertin, 22.6.2009 11:56:
---
J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
---
---
Näin mäkin tein. Muutama vuos ilman normibaareja, ja elämä on ihanaa
Ainoo vaan, ettei sit myöskään tule nähtyä puolia (entisistä?) kavereista kun ne sit ei käy bileissä.
Miksei kaikilla vois olla samanlaiset elämäntilanteet, ni ei sit kävis just näin että vaan viikonloppusin on mahdollista nähdä, eli toisinsanoen eipä tule nähtyä kun muut on baarissa ja minä bileissä?
[/q]
Tai miks ei voi olla baareja, joissa sois myös hyvä musa jollakin puolella :D
[q]noena, 19.2.2009 09:41:
Olenpa miettinyt tässä että mikä on latinan kielinen käännös ilveksen pennulle, onko se lynx catulus vai lynx lynx catulus? Lähdetään myös siitä että onko tuo catulus edes oikein? :P
Ja onko sanasta pentu erikseen maskuliini/feminiini muotoa?
*ding**hih*
[/q]
Sanakirja.orgin mukaan catulus on maskuliini, eli uskoisin ettei feminiini-muotoa ole erikseen.
Tääkin on ihan mutua, mut lynx tarkoittanee tuota koko sukua, eli mitä tahansa ilvestyyppiä, ja lynx lynx ois sitten spesifisesti juuri tuo ilves.
Eli riippuen vähän mitä haluut tarkottaa; joko lynx lynx catulus tai lynx catulus Joskaan sanajärjestyksestä en osaa sanoo mitään..
[q]juu-zo, 29.7.2009 09:42:
---
PoisoN, 29.7.2009 08:52:
Olisiko kellään lyödä faktaa pöytään EU-ajokortilla ajamisesta Jenkeissä? Olen tähän asti saanut aika ristiriitaista infoa.
Lähden parin viikon lomareissulle Illinoisin ja Iowan osavaltioihin ja tarkoitus olisi ajella satunnaisesti paikallisten sukulaisten autoilla ja mahdollisesti myös vuokrata auto lyhyeksi aikaa.
Kelpaako eu-kortti sielä sellaisenaan? Suomen autoliitosta saisi pienellä rahalla USA-liitteen, mutta se on täysin epävirallinen (ainoastaan kortin tekstit käännetty englanniksi), joten en tiedä kannattaako sellaista hommata.
---
Suosittelisin että otat yhteyttä johonkin viranomaiseen ja käyt kysymässä asiaa. Esimerkiksi poliisilaitoksella voisit käydä vierailemassa tai vaikka soittaa. Ei maksa vaivaa niin paljon ja varmasti saat oikeaata tietoa etkä mitään mutua sieltä sun täältä.
[/q]
tohon vaan sen verran, et mitä mä oon kuullu niin ei saa ajella pelkällä eu-kortilla, mut tää on taas tätä "mutu"-hommaa... sorry...
Onko Helsingissä siellä Kaisaniemen puiston laidalla yleensä paikkoja keskellä päivää (11-12) ja kuinka hyvin/usein niitä sakotetaan?
[q]noena, 19.2.2009 12:59:
Pitkä tarina :D
[size=8]...mut siis äitini on sodankylästä ja hänen sukunimensä on ilveskivi. Hänellä ja veljillään on kaikilla ilves tatuoinnit. Kuten serkkuni, olen monen vuoden ajan suunnitellut ottavani itsellenikin ilves tatuoinnin, nimenomaan kuvan ilveksen pennusta, mutta en jotenkaan ole ollut tyytyväinen tarjolla olleisiin piirroksiin. Ajattelin että mielenkiintoinen vaihtoehto olisi naputtaa se ihooni latinaksi vaikka en latinaa osaakaan. Ja haluan nimenomaan ilmaista tällä että olen ilveksen pentu, sillä nimityksellä mua ja siskoani on kutsuttu penskasta asti kun ollaan käyty pohjosessa :P[/size]
[/q]
Ihana tarina
Mun vastaus on, että soitat Luontoiltaan ja kysyt niiltä siellä. (Tosin just eilen ollu, että nyt sun tarttee oottaa kuukausi.)
[q]Kolera, 26.7.2009 04:57:
Miksi mun kännikakka haisee ihan batterylta?
[/q]
:D :D No eikös se nyt ole parempi haista batteryltä, kun joltain.. hirveältä darrapaskalta..??
Vai pidätkö kenties mielummin vanhan (ja tuoreen) viinan mausta suussa (ja
viikonloppuparfyyminä myös tän kombinaation hajusta ympärilläsi, kun se
leijuu sieltä leipäluukustasi ja puskee ihon läpi ihmisten ilmoilla/jossain kämpillä)?
Pilkun jälkeen vetästy joku kunnon mättöpizza, jossa vitusti valkosipulia ym. herkullista
settiä, pikku promillessa kun kaikki maistuu...
Ei taatusti tuoksahda sunkaan kaasuvaivat tai paskat enää Batteryltä. Epäilen syvästi..
Korjaa toki jos olen väärässä, mut ei mielellään niin, että tulet esittelemään ts. päästämään ne
maitopaukku-tequila-skumppa-salmari-bisse-cosmopolitan-ilmat (tai ne ilmaa raskaammat
keräytymät) peräsuolestasi jos joskus
kadulla kävelet vastaan
Tai jos esitelmöit, ni tiedän ainakin et "ahaa, tollanen rutina! Ja ilmeisesti kaasutuksen jälkeen
joku kolmen kilon savi tulossa piakkoin" (sori, repeilen yksinään)
Ois mielenkiintoista kuulla, mitkä desibelit lähtee tyypistä, joka muka väittää sen vielä haisevan
(vai oliko se jopa "tuoksuvan??) Batterylle!!"
voimakkuus, tätä ennen minulle niin kovin vierasta *battery* paskan saundia
"Tsiigatkaa hei, tuol menee toi jäbä joka paskoo pattereita!!"
Ja jos on vielä onni potkassu niin kivasti, että on tullu kaadettua kaikkea mahdollista
(tässä meikäläisen takuuvarma darwincocktail meinaan esimerkkinä..)
+Siideriä puoliltapäivin terassilla jo kiskomassa "muutama", hmmm, nyt voiskin jo ottaa pari:
+Tequila Sunrisee ja
+Raakana pari Tequilaa samalle tarjottimelle, ilman suolaa pelkkä sitruuna siihen, kiitos
+Voisit oikeestaan tuoda jotain hyvää maitopaukkua, venaas, pari Mariannee vaikka joo! Hyvä
:)
+Ai mitä? Ollaanko nyt jonnekin Seurahuoneelle menossa..?? No joo... vielä ehtii hyvin!
+Mitä? Ai mansikkaskumppaa? Joo, tottakai, sehän on ihan helvetin hyvääkin jopa! Koko pullo juu.
+Vielä ehtii ennen pilkkuu hakee jotain, salmarikossuu ei ole juotu tänäään yhtään! Otetaas!!
"Ai siis kellä ne jatkot oli?? Mennään vaan joo iltahan on vasta nuori!"
Joo mut sillee.... läks vähä lapasest toi juttu, mut voisko siin olla jotain perääkin???
(muutaki kun hanuri... )
Äijä on kiskonu liikaa batteryy I think... *battery*
[q]eugina, 31.7.2009 12:57:
---
juu-zo, 29.7.2009 09:42:
---
PoisoN, 29.7.2009 08:52:
Olisiko kellään lyödä faktaa pöytään EU-ajokortilla ajamisesta Jenkeissä? Olen tähän asti saanut aika ristiriitaista infoa.
Lähden parin viikon lomareissulle Illinoisin ja Iowan osavaltioihin ja tarkoitus olisi ajella satunnaisesti paikallisten sukulaisten autoilla ja mahdollisesti myös vuokrata auto lyhyeksi aikaa.
Kelpaako eu-kortti sielä sellaisenaan? Suomen autoliitosta saisi pienellä rahalla USA-liitteen, mutta se on täysin epävirallinen (ainoastaan kortin tekstit käännetty englanniksi), joten en tiedä kannattaako sellaista hommata.
---
Suosittelisin että otat yhteyttä johonkin viranomaiseen ja käyt kysymässä asiaa. Esimerkiksi poliisilaitoksella voisit käydä vierailemassa tai vaikka soittaa. Ei maksa vaivaa niin paljon ja varmasti saat oikeaata tietoa etkä mitään mutua sieltä sun täältä.
---
tohon vaan sen verran, et mitä mä oon kuullu niin ei saa ajella pelkällä eu-kortilla, mut tää on taas tätä "mutu"-hommaa... sorry...
[/q]
Yritetään vielä kerran:
- Oon vuokrannut MONTA ajoneuvoa jenkeissä pelkällä eu-ajokortilla
- Oon kolaroinu kerran, poliisit paikalle, eu-ajokortti riitti
- googlaa "driving in the us with eu license" - muilla on vastaavanlaisia kokemuksia
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/8360/logitech_harmony_555
onko tuollainen hyvä yleiskauko?
samsungin tv ja digi-boxi, boxin kauko hajos, ja nyt tarttis sit löytää yleiskauko, sillä boxiin on hankala saada uutta kaukoa :(
jos vaan jollain ois kokemusta, tai sitten jotain muuta kaukoa, mitä suositella. kiitän
[q]Sam One, 21.6.2009 23:34:
---
J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
---
---
---
---
alkaa vituttaa joka kerta ku menee baarii. samat kappaleet joka viikko korkeintaa tulee joku rihanna ft. justin lilwayne homopetteri & sexxxxybiach - shake my dingdong uutena kappaleena. ja sit ne kaikki ihmiset alkaa mulkoilee ku idioottia ku manaa kavereide kaa tiskijukalle etteikö se vois soittaa vaik juha vainiota et saa paremmat fiilikset. ja sit ku yrittää vääntää jotai tanssiliikkeit väkipakolla ni alkaa vituttaa enempi ja sit menee koko palkka ku juo pois verisiä rihannan aiheuttamia kyyneliä. pitänee perustaa ite baari vaa musiiki takia.
Tää vois kyl toimia..!?
[/q]
[q]coolcat82, 26.7.2009 06:45:
---
Kolera, 26.7.2009 04:57:
Miksi mun kännikakka haisee ihan batterylta?
---
:D :D No eikös se nyt ole parempi haista batteryltä, kun joltain.. hirveältä darrapaskalta..??
[/q]
no battery haisee myös aika paljon darrakakalta
[q]
Vai pidätkö kenties mielummin vanhan (ja tuoreen) viinan mausta suussa (ja
viikonloppuparfyyminä myös tän kombinaation hajusta ympärilläsi, kun se
leijuu sieltä leipäluukustasi ja puskee ihon läpi ihmisten ilmoilla/jossain kämpillä)?
[/q]
en tykkää eikä muutkaan tykkää salee ellei sit oo joku vitun perverssi(mieluiten nainen joka saa ilmottautua mulle heti nyt HEP!) ja onneks en liiku kämpästä ulos ni ei haittaa ketää muita
[q]
Pilkun jälkeen vetästy joku kunnon mättöpizza, jossa vitusti valkosipulia ym. herkullista
settiä, pikku promillessa kun kaikki maistuu...
Ei taatusti tuoksahda sunkaan kaasuvaivat tai paskat enää Batteryltä. Epäilen syvästi..
[/q]
kuten jo mainitsinkin niin pari viikkoo tässä kiskottu aamuin illoin pari kynttä raakaa valkosibaletta ihan vaan huviksee ja kokeillakseni notta irtooko kanki helpommin...olen todennut että tuntuu vähän kaksikymppiseltä ja silti haisee batterylta
[q]
Korjaa toki jos olen väärässä, mut ei mielellään niin, että tulet esittelemään ts. päästämään ne
maitopaukku-tequila-skumppa-salmari-bisse-cosmopolitan-ilmat (tai ne ilmaa raskaammat
keräytymät) peräsuolestasi jos joskus
kadulla kävelet vastaan
[/q]
korjattu on ja no kyllä sen yleensä kaikki huomaa ku meikä farttaa hiljasen tappavan...siis jos tajuissaa on niin pitkää et voi huomata ennenku henki lähtee
[q]
Tai jos esitelmöit, ni tiedän ainakin et "ahaa, tollanen rutina! Ja ilmeisesti kaasutuksen jälkeen
joku kolmen kilon savi tulossa piakkoin" (sori, repeilen yksinään)
Ois mielenkiintoista kuulla, mitkä desibelit lähtee tyypistä, joka muka väittää sen vielä haisevan
(vai oliko se jopa "tuoksuvan??) Batterylle!!"
voimakkuus, tätä ennen minulle niin kovin vierasta *battery* paskan saundia
[/q]
eiku hiljasia tappajia vaan! ja sit jos ääntä lähtee ni se kuulostaa vähän niinkö harlikalta tai joltain muulta pienten kierrosten vehkeeltä ku on niin rassatut röörit...eiku
[q]
"Tsiigatkaa hei, tuol menee toi jäbä joka paskoo pattereita!!"
Ja jos on vielä onni potkassu niin kivasti, että on tullu kaadettua kaikkea mahdollista
(tässä meikäläisen takuuvarma darwincocktail meinaan esimerkkinä..)
+Siideriä puoliltapäivin terassilla jo kiskomassa "muutama", hmmm, nyt voiskin jo ottaa pari:
+Tequila Sunrisee ja
+Raakana pari Tequilaa samalle tarjottimelle, ilman suolaa pelkkä sitruuna siihen, kiitos
+Voisit oikeestaan tuoda jotain hyvää maitopaukkua, venaas, pari Mariannee vaikka joo! Hyvä
:)
+Ai mitä? Ollaanko nyt jonnekin Seurahuoneelle menossa..?? No joo... vielä ehtii hyvin!
+Mitä? Ai mansikkaskumppaa? Joo, tottakai, sehän on ihan helvetin hyvääkin jopa! Koko pullo juu.
+Vielä ehtii ennen pilkkuu hakee jotain, salmarikossuu ei ole juotu tänäään yhtään! Otetaas!!
"Ai siis kellä ne jatkot oli?? Mennään vaan joo iltahan on vasta nuori!"
Joo mut sillee.... läks vähä lapasest toi juttu, mut voisko siin olla jotain perääkin???
(muutaki kun hanuri... )
Äijä on kiskonu liikaa batteryy I think... *battery*
[/q]
mikäs tossa. Tärkeintähän on että viinaa on ja PALIJO!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- ...
- 798
- Seuraava »