Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]sapeli, 11.9.2008 22:24:
---
wiwi, 11.9.2008 18:54:
Ikuisuuskysymys niistä banaani- tai hedelmä- tai mitälie kärpäsiä ovatkin. Miten pääsen niistä eroon ennen kuin ne vallottaa koko kämpän? Tiedän, että sitä on täälläkin puitu vaikka kuinka monta kertaa, mutta oon jotenkin niin kädetön etten saanut sitä ohjetta tongittua esiin. Kiitos ja anteeksi.

---

Elikkä pieneen kuppiin tai lasiin omenaviinietikkaa ja sit tippa jotain astianpesuainetta - omenaviinietikka on voimakkaan makean tuoksuista ja houkuttelee ne sinne, ja astianpesuaine tosiaan vie pintajännitteen --> vihulaiset menee *plumps*. On toiminut meillä ihan hyvin, mut niitä tulee kyl lisää jos on tiskit tai bioroskis viemättä...

Edit: niin siis tiskit tiskaamatta.
[/q]
Hei kiitos, jotain tuollaista muistelinkin. Ja mulla on kyllä bioroskis ollut parvekkeella jäähyllä jo jonkin aikaa. :)

Haha, pakko lisätä tähän: näin toissayönä unta että poikaystävä halusi erota, koska olen "niin sotkunen himassa". Soitin sille ja selitin unen. Vastaus: "(hiljaisuus)...Niin no, tääl kyllä on ihan vitusti näitä banaanikärpäsiä."

:D

[q]Takyon, 12.9.2008 16:40:
Onko Gilletten Fusion ja Fusion Power vaihtoterillä muutakin eroa kuin väri ja kaksi euroa?
[/q]

Enpä ole huomannut edes verrata, ei tuntumassa ainakaan ole eroa. Loistavia molemmat.

[q]ezzy, 14.9.2008 13:20:
---
Takyon, 12.9.2008 16:40:
Onko Gilletten Fusion ja Fusion Power vaihtoterillä muutakin eroa kuin väri ja kaksi euroa?

---

Enpä ole huomannut edes verrata, ei tuntumassa ainakaan ole eroa. Loistavia molemmat.
[/q]

Lähinnä ajattelin että onko niissä sama kiinnitys? Eli voiko ostaa fusion power varrelle pelkkiä fusion teriä kun ne on halvempia?

[q]Takyon, 15.9.2008 12:29:
---
ezzy, 14.9.2008 13:20:
---
Takyon, 12.9.2008 16:40:

---

---

Lähinnä ajattelin että onko niissä sama kiinnitys? Eli voiko ostaa fusion power varrelle pelkkiä fusion teriä kun ne on halvempia?
[/q]

Voin testata tänään :D Unohdin.

[q]Amma, 5.11.2009 03:04:
---
yertle, 4.11.2009 15:35:
Joo mutku tarkotus ois hienostella :D

---

Miksi ihmeessä?
[/q]

Mietittiin asiaa kaverin kanssa, joka on ostamassa veljensä lapselleen syndelahjaks lenkkareita. Ja se veli ja sen vaimo tykkää hienostella lapsensa vaatteissa ilmeisesti.

[q]KooKie, 15.9.2008 13:56:
No aika kiva, kun juuri soitin terveyskeskukseen ja sieltä eukko käski minua tekemään valituksen. Olisi nyt helvetti sanonut myös, että se valitus tehdään heille. :DDD
[/q]

Olis ollut kyllä kohtuullista...Oli varmaan huono päivä sillä tätsyllä. Tuohon kai vaaditaan tosiaan kirjallinen valitus ja tarkka selvitys siitä, miksi sun ei pitäs maksaa sitä sakkoa. Olithan kuitenkin peruuttanut käyttämättömän ajan?

[q]KooKie, 15.9.2008 13:48:
Minne voi tehdä valituksen peruuttamattoman lääkärinajan sakosta?
[/q]

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/168
Löytyi tuollainen, ehkä se pätee sakkoonkin...Tuossa jutussa on kyse laskusta, mutta luulisin, että valitus lähetetään sinne sairaalaan samoin kuin tuossakin.

[q]pirpeli, 15.9.2008 13:50:
---
KooKie, 15.9.2008 13:48:

---

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/168
Löytyi tuollainen, ehkä se pätee sakkoonkin...Tuossa jutussa on kyse laskusta, mutta luulisin, että valitus lähetetään sinne sairaalaan samoin kuin tuossakin.
[/q]

No aika kiva, kun juuri soitin terveyskeskukseen ja sieltä eukko käski minua tekemään valituksen. Olisi nyt helvetti sanonut myös, että se valitus tehdään heille. :DDD

[q]JussiS, 15.9.2008 12:31:
---
Takyon, 15.9.2008 12:29:

---

Kaikissa Gilletten koneissa on sama kiinnitys, eli terät sopii ristiin vaikka Mach3:n kanssa.
[/q]

Tai naistenmalli Venuksen kanssa! :P

[q]pirpeli, 20.11.2008 15:48:
---
Quakey, 20.11.2008 13:57:
mikä on "DJing" suomeks? :D

---

Tiskijukkailu? Levyjen pyörittäminen? DJ:nä toimiminen? Tiskijukan hommat? DJ-hommat?

Take a pick :)
[/q]

niih :P mut ei vissii oo olemassa sellast yhtä sanaa mikä kuulostais jotenki järkevältä :P

[q]domi, 16.9.2008 09:16:
Sun pitää ensin laittaa se avatar-kuva jonnekin internetiin, että saat siitä linkin tyyliin http://www.jotain.com/kuva.gif.
Sen jälkeen ylhäältä asetukset (Settings) - forum-asetukset (forum settings), jossa on kenttä, mihin voit laittaa tuon osoitteen kuvasta.
[/q]

No kun nimenomaan mä en löydä sitä kohtaa, mihin sen linkin vois laittaa! *eikä*
Edit: Se on sit vissiin toi sama missä lukee avataren nimi...

Ei se näy... :( Pienensinkin.... Äh no antaa olla

Miten saa oman forum-avatarin? Oon yrittänyt etsiä "linkkiä" tuloksetta useemmankin kerran, ei vaan löydy. Tai sitten se on niin yksinkertasesti, etten edes tajua...

[q]Steven Hoaks, 5.7.2009 17:02:
---
sts, 5.7.2009 16:03:
---
Steven Hoaks, 5.7.2009 15:43:
-clips-

---

No kylhä patterit kuolee (ts. niissä on viimeinen käyttöpäivä yms). Eivät pidä varaustaan loputtomasti.

---

Olitte takyonin kanssa oikeessa

Kävin hakee uuden patterin niin starttas samantien
[/q]

:)

[q]C-Girl, 16.9.2008 09:20:
No kun nimenomaan mä en löydä sitä kohtaa, mihin sen linkin vois laittaa! *eikä*
Edit: Se on sit vissiin toi sama missä lukee avataren nimi...
[/q]
Juurikin se

[q]mark hamilton, 11.12.2009 23:18:
Hajosi tietsa.. mitä tehdä.. kovot hajos ja kaikki muut osatkin hajos..
[/q]

Jos sul on tärkeää dataa kovolla, niin vastaavan kovon purku ja siitä kortin vaihto rikkinäisen tilalle voi pelastaa filet. Muusikon nyt kantsii jo ilman raidia vaikka ostaa vastaava ja tehdä vaihdos, jotta saa filut ulos. Ei toimi takuuvarmasti, jos vika onkin vaikka itse pakassa, mutta moneen keissiin kyllä.

[q]Verano, 27.11.2006 14:54:

[/q]

\\o/ TIESIN! [size=6]...Se onki sit ainoo minkä tiesinki :D[/size]

[q]Muikku, 19.9.2008 10:27:
Mistä voin saada/ostaa Proteuksen Hard NRG setit?
Proteuksen sivuilta löytyi vain streamit joista kuunnella..
[/q]
Et mistään, ellei joku kaverisi myy mixtape-cd:tä. Tietty vertaisverkot auttaa, mutta se ei ole ehkä oikea ratkaisu. Seiska tais olla ihan kaupallinen versio, et sitä varmaan löytyy helpommin.

Tietty kannattaa kysyä itse maestroltakin.

[q]wanski, 2.7.2006 22:12:
Kun aivastaa, niin miksi sanotaan "Terveydeksi" ?[/q]
Ehkä ajatellaan että se ennakoi flunssaa ja sitten heti toivotaan ääneen ettei moinen pääsisi puremaan?

Olen päättänyt pestä valkoiset lenkkarini*huokaus*. Tämä on ehkä hyvä päätös, sillä kyseiset lenkkarit ovat olleet jo monta kuukautta vessassa odottamassa pesua*joo*

Missä lämpötilassa ne pitäisi pestä? pesuaineella vai ilman?

O