Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Annakins, 7.2.2008 12:23:
---

---

Muakin tosiaan kiinnostais tietää miten ne meni paskaks? Noissa housuissa on niin paljon roikkuvia hilavitkuttimia, että pyykkikoneessa kyllä ehdottomasti nurinpäin ja vaikka vielä isoon pesupussiin, muuten repeytymisen riski on aika suuri.

Toi materiaali myös näyttää vähän sellaselta, että ei välttämättä kovin paljoa tykkää huuhteluaineesta. Jos vaatteessa on esim. yhtään stretchiä, niin huuhteluainetta ei pitäs käyttää ollenkaan. Itse käytän oikeastaan vain lakanoiden ja pyyhkeiden pesun yhteydessä.

[size=9]Ihan erillisenä asiana huomasin taannoin Loordien maassa asuessani, että brittinuorilla ei ollut mitään hajua vaatteiden pesumerkinnöistä. Eräänkin kerran todistin asuntolan pyykkituvassa kohtausta, jossa tyttö itkee ja nyyhkii kun hänen kallis silkkimekkonsa oli mennyt aika kammottavaan kuntoon kuivausrummussa. Tosin imo brittinuoret nyt muutenkin on kyllä käsittämättömän avutonta sakkia noin niinku yleisesti.[/size]
[/q]

Siis kangas kesti kyllä sen pesun, mutta lanka ei kestäny.. Pesupusseja? En omista mutta pitää kait ostaa :)
Vein housut kaverille ommeltavaks se pisti ne ihan uuden näkösiks!

[q]RainChild, 20.2.2008 18:14:
Kannattaako Tieteen Kuvalehteä ruveta tilaamaan? Onko se arvonsa väärti? Käyttäjäkokemuksia kanssa :p
[/q]

Toistaa itseään liikaa, mut sisältää kyl ihan mielenkiintoista luettavaa yleensä.

[q]pyhimys, 4.9.2005 00:38:
ok. Thx. Enää pitää saada vahvistimeen oikein perin nuo stereoiden johdot. V!ttu, että voi jumittaa näin pahasti. Vähäinenkin järki tippunut muuton yhteydessä.
[/q]
no ei silläkään oo väliä, kunhan taas johdot menee samoin päin koko matkan. muistaakseni oikee kanava on ylhääl/oikeel/punanen ja vasen on alhaal/vasemmal/valkoinen(musta)

oon tässä kauan ajatellut et miten noi raksojen nosturit (siis ne isot keltaset) pystytetään??
miten ja kuka ja missä ne "rakennetaan" ja miks sitä ei ikinä huomaa. ne vaan ilmestyy rakennusmaalle... ?

[q]Euphoria, 21.2.2008 16:33:
---
-lera-, 21.2.2008 16:29:
oon tässä kauan ajatellut et miten noi raksojen nosturit (siis ne isot keltaset) pystytetään??
miten ja kuka ja missä ne "rakennetaan" ja miks sitä ei ikinä huomaa. ne vaan ilmestyy rakennusmaalle... ?

---

Yleensä niitä nostetaan hydraulisesti ja laitetaan yks pala kerrallaan alle:)
Kuljetetaan osina ja kootaan ihan paikan päällä..
[/q]

no kootaanko ne sit yöllä, kun mä en oo ikinä nähnyt sitä kun se kootaan. ne vaan tupsahtaa paikalle :D

kattelin eilen wintöötin mediaplayerillä pelivideoita ku tein hyökkäyskarttoja, no nyt ku lataan esim. mixauksen klubbarista ni se ei lataudukkaan enää winamppiin sopivaksi tiedostoksi vaikka normisti niin on.Vaihoin siit sitten sen "avaa ohjelmalla" kohdalle takaisin winampin mut silti sama homma toistuu *toktok* Mitä mä teen väärin?

[q]Euphoria, 21.2.2008 17:01:
---
-lera-, 21.2.2008 16:42:

no kootaanko ne sit yöllä, kun mä en oo ikinä nähnyt sitä kun se kootaan. ne vaan tupsahtaa paikalle :D

---

Varmaan joo. En oo ite nähny kokoomista, ku jossain JIMin massiiviset koneet (laatu)ohjelmas:P
[/q]

kiitoooos... toi on oikeesto vaivanut ihan sika pitkään

[q]Lyylikki, 28.2.2007 21:27:
Automaattinen päivitysjuttu ehdottelee, että mä asennan jonkun ohjelman, joka tarkistelee, että onko mun Windows aito. Mulla on aito Windows, mutta mä olen ihan varma, että tässä on joku koira haudattuna.

Onko tässä? Kannattaako sitä asentaa?
[/q]

Mä asensin juuri tuon. Ei ainakaan viä ole poliisit tullut ovelle.

[q]Snaggo, 1.3.2007 13:22:
---
Mark Hamilton, 1.3.2007 13:01:
Soiko puhelin jos ketään ei ole kotona?

---

Mene ulko-oven eteen seisomaan ja soita kännykällä kotipuhelimeen kun ketään ei ole kotona. Tutkiskele sitten josko se pirinä kuuluis oven läpi. Mitä todennäköisesti se soi.
[/q]

No tietenkin soi jos olen kulon kantaman päässä. Mutta sitäpä ei voi todistaa jos kukaan ei ole tarpeksi lähellä asuntoa.

[q]Lyylikki, 21.2.2008 20:17:
---
-lera-, 21.2.2008 16:29:

---

Hehe...tätä asiaa on kysytty tässä samassa topikissa jo kahteen kertaan aiemminkin

Vuonna 2004 ja 2007. Hakusanaksi tähän topikkiin nosturi, niin pääset lukemaan en muutkin vastaukset.
[/q]

heh, kato niin onkin.. onneks en ole ainut jota häiritsee noinkin tärkeät asiat

---
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..

Ja mitä on tapahtunut Napille?
---

Tervetuloa takaisin! Nyt ei kyllä minun muistini oikein toimi tuon esittelytopikin suhteen - en ole varma onko sellaista koskaan ollutkaan. Tuo hakutoimintokin nyt kun on mitä on, niin vaikea olla varma. Pikaisella googletuksella en löytänyt ainakaan.

Nappi on tosiaan poistunut, ymmärtääkseni ainakin osittain sen vuoksi että anqqa on kovasti tekemässä töitä klubituksen seuraavan inkarnaation (eli työnimi klubitus alphan) kanssa.

Ei nappi ole poistunut, vain sen linkki on poistunut. http://klubitus.org/nappi.php

[q]Displacer, 22.2.2008 14:21:
Mikä on videotykki englanniksi?

pelkkä projector?
[/q]

Projector tai video projector. Tekniikasta riippuen voi käyttää LCD projector tai DLP projector jne.

Asensin itselleni Firefoxiin apple quicktime-liitännäisen koska tarvitsin sitä aikasemmin erääseen juttuun mutta nyt en saa ladattua esim mixtapeja koneelle vaan kun klikkaa tota kuuntele-linkkiä ni firefox aukasee uuden selaimen ja heittää siihen ton quicktime-ohjelman... ...miten mä saan sen pois ettei toi firefox aukase tota rrrkeleen quicktimeä???
Vai pitääkö min asentaa Firefox uudestaan?

[q]Annakins, 1.3.2007 13:13:
---
Mark Hamilton, 1.3.2007 12:59:
---
onni3mk, 1.3.2007 05:41:
Mitä tapahtuu postimerkittömille kirjeille, jotka on heitetty postin laatikkoon?

---

Kai ne tulee lähetäjälle laskun kanssa.

---

Entä jos ei ole lähettäjän osoitetta näkyvissä?
[/q]

No sitten ne kai selvitää sormenjäljistä kuka on lähettäjä ja laittaa siihen mukaan pommin.

[q]RainChild, 23.2.2008 15:08:
Voiko lasin läpi ruskettua tai saada pisamia? Jos tommone iha tavis ikkunalasi on (2 kerroksinen)
[/q]
Kyllä (näin ainakin uskoisin, jollei noissa ikkunoissa ole UV-suojaa), UV-säteily pääsee ikkunankin lävitse (nimim. kerran polttanut junassa käsivarren, kun aurinko on paistanut ikkunan lävitse)

Saako tuollainen pieni koira (kääpiösnautseri) slaagin siitä jos kiskoo 0,5l appelsiinimehua?
Suklaatahan ei sellaiselle uskalla antaa kun saa minkälie anafylaktisen shokin muttah...

Pirulainen on hoidossa ja käväisin hakemassa tuopillisen kylmää appelsiinimehua ja samalla sitten kävin katsomassa postilaatikon. Jätin 0,5l tuopin kylmää appelsiinimehua pöydälle.

Tämäpä piski sai neronleimauksen ja ponkaisi pöydän tuolille ja lipitti iloisesti ne mehut.

Eli joutuuko tässä googlettamaan "Tekohengitystä tyhmille koiranomistajille" oppaan vai onko ainoa tulos että piski ravaa loppuyön pissille?

[q]crissy, 28.2.2008 18:39:
ja mitäs helvettiä..

Miksi music television lopetti näkymisen (boxin ) kautta täs pari pvää sitten???
[/q]

Onks teillä kaapelikortti? Päijät-vision verkossa music televisionin ja eurosportin näkyminen vaatii kyseisen hyödykkeen.

[q]RainChild, 23.2.2008 15:08:
Voiko lasin läpi ruskettua tai saada pisamia? Jos tommone iha tavis ikkunalasi on (2 kerroksinen)
[/q]

Voi. t. nimin. polttanut naamansa liian usein purjekoneen kuomun läpi.

Joskus tuli joku dokkari missä oli joku kundi jolla oli silikoonikivekset. Siis ihan vitun isot. Onko kellään mitään käryä mistä löytyis kuva tai joku video clippi siitä jätkästä? Mun työviikko ei kuulemma lopu ennen ku löydän kuvan siitä.

[q]Snaggo, 24.2.2008 22:47:
Tietääkö kukaan mitään divaria/kauppaa helsingin suunnilta josta saisi ostettua vanhoja kunnon NES-pelejä? noi omat vanhat on jo hirveen läpipelattuja, ja nyt ku kaapeli-TV loppuu nii ois kiva vähän herätellä tota vanhaa konsolia henkiin taas nii ei telkkarikaan seiso turhaan nurkassa.

[size=8]edit: (mä ku en hirveesti tykkää säätää ton huudon kans)[/size]
[/q]

Mun ehdotus on että liität vanhan tietokoneen telkkariin ja imutat netistä kaikki NES pelit, sopiihan se ohjainki jollain adapterilla. Mulla oli tämmönen systeemi joskus mut kaveri osti kalliilla ni oli pakko myydä se :)

Onhan se vanha konsoli tietenkin kiva mutta kuka jaksaa puhallella niitä pelejä..

O