Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]duvin, 27.5.2007 21:45:
---
Mark Hamilton, 27.5.2007 21:14:
Moi..

Miksi suomalaiset sanoo moi

---

http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2192
[/q]

emmä jaksa lukea TOLLASIA romaneeja

[q]nomic, 8.11.2007 00:14:
---
Subi, 8.11.2007 00:09:
Miten saam ton Käynnistä-alapalkin takas normaaliks ku se hyppäs tonne oikeeseen reunaan?!

---

Pidät hiirellä lootasta kiinni ja "vedät" sen takaisin tuohon alas?
Eli: Kursori lootan päälle, nappi pohjaan ja siirrät kursoria entiseen paikkaan. Onnistuuko?
[/q]

Heh, onnistuhan se, kiits.

saako fb:n chattiäänen jotenkin poispäältä? toood. ärsyttävä kun kuuntelee musaa ja sit toi chatin ääni on ainakin MILJOONA vaikkei musan ois

[q]Subi, 8.11.2007 00:09:
Miten saam ton Käynnistä-alapalkin takas normaaliks ku se hyppäs tonne oikeeseen reunaan?!
[/q]

Pidät hiirellä lootasta kiinni ja "vedät" sen takaisin tuohon alas?
Eli: Kursori lootan päälle, nappi pohjaan ja siirrät kursoria entiseen paikkaan. Onnistuuko?

saako fb:n chattiäänen jotenkin poispäältä? toood. ärsyttävä kun kuuntelee musaa ja sit toi chatin ääni on ainakin MILJOONA vaikkei musan ois

oho, se olikin helpommin korjattu kuin aavistinkaan :----D :--D

[q]Zenni, 1.7.2007 23:48:
Miks puhutaan 'teen litkijöistä' ja 'kahvin juojista' ? Sama homma bissen juomisessa ja siiderin litkimisessä.
[/q]

mää en ole kuullutkaan moisesta ja ylensä kaljan ja sidun juonnista puhutaan tissuttelusta

[q]Zebir, 26.8.2007 11:24:
---
mark hamilton, 26.8.2007 03:26:
---
satumetsä, 21.8.2007 16:59:
---
mark hamilton, 19.8.2007 13:36:
miksi työttömät valittaa ja valittaa?

---

No miksiköhän

Varmaan siksi, että ovat työttömiä ja joutuvat anelemaan tukia, jotka ei vissiin kovin isoja ole.

---

Lähinnä mitä netistä lukee niin ne aina syyttää valtiota yms. työttömyydestä valittaa työvoimakoulutuksista että ne on pilipalikursseja ja työharjoitelu on orjatyötä yms. Syylistävät työnantajia jne

---

nii just. Kaikki työttömät putkimieskouluun niin saatais työttömyys alas ja putket kuntoon!
(putkimiehistähän on pulaa nyt)
[/q]

Eikun ne pitäisi laittaa Idols-kurssille: Näin pääset Idolsiksi..

[q]Snaggo, 2.11.2007 17:15:
Mitä läppärin huolto maksaa? mistä löytää halvalla?
[/q]

Niin eli kerro mikä on vikana (meille tai mihin vaan, joka ko. merkkiä/mallia myy tai soita valmistajan helppariin) niin saat varmasti jonkinlaisen arvion.

[q]satumetsä, 26.8.2007 13:45:
---
mark hamilton, 26.8.2007 03:26:
Lähinnä mitä netistä lukee niin ne aina syyttää valtiota yms. työttömyydestä valittaa työvoimakoulutuksista että ne on pilipalikursseja ja työharjoitelu on orjatyötä yms. Syylistävät työnantajia jne

---

En tiedä paljon kukakin saa rahaa harjottelusta. Siis että vaihteleeko summa (kuinka paljon) eri ihmisillä. Kyllä työttömiä varmaan ärsyttää tehdä kuusi tuntia päivässä "ilmaiseksi" töitä vai oliko se seitsemän tuntia. Tosi moneen paikkaan otetaan innolla harjoittelijoita ja sanotaan, että työntekijä tuli kyllä tosi tarpeeseen. Että varmaan ihmetyttää, että työpaikassa on periaatteessa ollut pulaa työntekijöistä ja sitten sinne ei palkata ketään mutta harjoittelija kyllä kelpaa.

Mä kun olin harjoittelussa, niin siellä työpaikalla oli pula työntekijöistä. Eli ne ei olis periaatteessa tullut mitenkään toimeen ilman mua ja toista harjoittelijaa. Siellä kyseisessä paikassa on aina harjoittelijoita. Mä sain siitä harjoittelusta rahaa muistaakseni 300-400 euroa kuussa. En ole ihan varma summasta, koska en muista sitä enää mutta noilla paikkeilla se oli.

Mutta mä en ainakaan valittanut siitä, koska mä menin ihan vapaaehtoisesti harjotteluun, eikä kukaan sinne mua pakottanut tai painostanu. Ja saahan sen rahan lisäksi esim. asumistukea ja voi mennä myös sossuun, jos rahat ei riitä. Mulle kyllä kelpas sillon ne rahat oikein hyvin, eikä ollu valittamista. Eli ymmärrän työttömiä mutta toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että se valittaminen ärsyttää. Palkkakaan ei esim. mun tulevalla alalla kovinkaan iso ole, että ihan hyvin sain rahaa ja oikein hyvin se mulle riitti. Ei valittamista.
[/q]

Niin joo,

Miten saa Magix 6 Specialiin reverbit käyttöön? Ohjeiden mukaan niiden pitäisi olla softan mukana jossain.

[q]Dave^, 7.4.2009 22:00:
---
wiwi, 7.4.2009 21:57:
Oma kysymys koskee junia. Mihin menevät junan vessasta jätökset? Raiteille suoraan vai? Jos, niin miten ne sieltä häviää?
---
Joo ei ne enään kiskoille mee. :D Siel on muistaakseni kunnon säiliöt tmv systeemit mihin ne menee.
[/q]
IC-junissa, Pendolinoissa ja uusissa paikallisjunissa on säiliöt, mutta entäs vanhemmat (pika)junat? Kyllä mä olen mielestäni ja muistaakseni vielä tällä vuosituhannella matkustanut Suomessa sellaisella junalla, jossa luukku aukeaa suoraan raitelle ja vessoissa on ollut kyltti, ettei niitä sais käyttää asemilla.
Ja jos ne raiteille päätyy, niin eipä niitä sieltä (korpitaipaleilta) kukaan käy keräämässä, vaan ne poistunevat luonnollisesti imeytymällä, maatuumalla, ötötöttiäisten ja muiden eläinten toimesta jne.

(PS. [o]Enään[/o] -> ENÄÄ Sorry, ei pystyny pidättämään....)

[q]lol, 8.11.2007 17:28:
19.1.2001 yksi öljytynnyri maksoi $24, tänään $96.37. Kuitenkaan bensan hinta ei ole noussut tänä aika samassa suhteessa. Kuinka se voi olla mahdollista? Saako valtio nykään vain vähemmän bensaveroja?
[/q]
Eihän tuo ole edes yhtään tyhmä kysymys

[q]lol, 8.11.2007 17:28:
19.1.2001 yksi öljytynnyri maksoi $24, tänään $96.37. Kuitenkaan bensan hinta ei ole noussut tänä aika samassa suhteessa. Kuinka se voi olla mahdollista? Saako valtio nykään vain vähemmän bensaveroja?
[/q]

Jaa-a hyvä kysymys

[q]Ober, 10.12.2007 16:58:
---
Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?

---

Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:

Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?

Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?

---

Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D

Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.

Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .

Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .

Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.
[/q]

Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.

Minä olen jo 30 ja olen pääsyt yli jo siitä että jotkut on nörttejä, ja jotku sitä norimi tavallista junttikoviskansaa jotka kuuntelee jotain "Mattia ja teppoa"... me olleen ihmisiä ja kaikilla on omat musiikki tms ihanteet.. joten miksi kukaan tiettyyn ryhmään kuuluva olisi jotenkin eriarvoinen?

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..

Jos syön sammalta, juon olutta ja piimää jonka jälkeen oksennan niin mikäli mikroilmasto sen sallii alkaako siinä kohdassa kasvaa sammalta?

[q]ezzy, 10.12.2007 17:56:
---
mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---

Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..

---

Hirveä nörttikö ei voi käydä salilla ja olla hyvännäköinen?
[/q]

No voi käydä.. mutta eikös nörtti yleensä kuvata sellaiseksi finninaamaiseksi rillikiituriksi joka ei tajua mistään mitään?

[q]adix, 5.2.2008 19:28:
---
Miks mun uudet reivihousut meni paskaks pesussa vaikka pesin 30asteessa niinku luki ohjeessa?
[/q]

No jos siä oli jotain kemikaalia joka sulatti ne.

Ainakin kun kemian tunnilla pudotin housuille tipan jotain niin pesussa tipan kohdalle tuli reikä.

Tai sit siä luki et 30asteen käsipesu ämpärissä.

Mistä mä saan ostaa itselleni pantteritangat!? Sellaset oikeen törkeet munakukkarot! Ei pinkit, eikä pvc:tä.

Hmm, kysytääs klubbarilaisilta neuvoa:

Tein uudenvuodenpäätöksen että ryhtyisin tekemään jotain ulospäinsuuntautunutta, elikkä olen miettinyt A) harrastelijateatteria, B) kuoroa, tai C) larppaamista. Onko mitään vinkkejä missä olisi Helsingin alueella (tietty mahd. lähellä Etelä-Haagaa) mukavaa porukkaa näiden harrastamiseen?

Sitten, kun kävin tuossa Goalla niin ostin vihdoin omat poit ja kävin pienellä alkeiskurssilla, ja nyt tietenkin haluaisi oppia lisää. Onko mitään ryhmää joka moista harjoittelee minkä mukaan voisi liittyä? Tai jos ei ole niin olisiko mitään itua pitää jonkinlainen klubbari-poi-miitti, mihin kaikki poin omistavat voisi tulla pyörittelemään ja kenties antamaan vinkkejä vähemmän osaaville?

[q]sapeli, 10.2.2009 09:38:
Hmm, kysytääs klubbarilaisilta neuvoa:

Sitten, kun kävin tuossa Goalla niin ostin vihdoin omat poit ja kävin pienellä alkeiskurssilla, ja nyt tietenkin haluaisi oppia lisää. Onko mitään ryhmää joka moista harjoittelee minkä mukaan voisi liittyä? Tai jos ei ole niin olisiko mitään itua pitää jonkinlainen klubbari-poi-miitti, mihin kaikki poin omistavat voisi tulla pyörittelemään ja kenties antamaan vinkkejä vähemmän osaaville?
[/q]
Kunhan säät sallivat niin meidän on tarkoitus pienellä porukalla puistoutua ja pyöritellä.. mielelläni opetan halukkaita, teretulemast joukkoon. ^^

O