Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]mark hamilton, 30.10.2007 20:40:
Kysytäämpäs nyt näin päin, että mikä on tyhmintä mitä voi tyhmään kysymykseen vastata?
[/q]
http://boingboing.net/images/ustoledmah.jpg
Dear Eki. Kyrpäni taisi juuri krampata. Onko tämä normaalia?
[q]ghost_object, 2.8.2006 03:45:
---
¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd
---
Olen lukenut asiasta ja se menee ihan toisin päin.
Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.
Se on kai sit vähän eri asia, jos niitä vaikeita muistoja ajattelee enemmän.
[/q]
voihan niitä ikäviä muistoja kaunistella, mutta se ei muuta niitä iloisiksi muistoiksi...
... I think
Kysytäämpäs nyt näin päin, että mikä on tyhmintä mitä voi tyhmään kysymykseen vastata?
[q]Kolera, 31.10.2007 10:22:
---
MiMoSa, 30.10.2007 20:08:
Mistä johtuu, että mulle tulee ihan törkeän helposti mustelmia aina kun oon juonut alkoholia? Taas on kädessä ihan kamala mustelma enkä oo sitä mihinkään satuttanu. Jos selvinpäin tällasen mustelman sais aikaan, niin pitäs jo aika kovasti itteään hakata.
---
Pintaverenkierron lisääntyminen ja sitte jossain kohtaa vaan hiussuonet antaa periks tai ainakin huomattavasti helpommin?
[/q]
No jotain tällasta mäkin ajattelin mut kun en tohtori oo, niin en sit tienny voiks se oikeesti mennä noin vai ei... Mut ehkä se sit noin on, en mä mitään muutakaan selitystä vielä oo keksiny.*joo*
osaako joku autotietäjä sanoo et paljonko relluun maksaa männäntapin vaihto?? ei vissiin mikää pieni homma...
auto kolisee kun moottori on lämmin ja kiihdyttäessä.... *poks*edelleen
[q]Lyylikki, 31.10.2007 12:33:
Miten menee Kari Petsamon Kauppaopiston naisissa se yksi kohta:
"(***piip***) tuli täyteen, mutta riimit ei. Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..."
Mitä tulee piip kohdalle siis? Interwebbi ei osannu auttaa. Osaisiko klubitus.
[/q]
Käsittääkseni:
"Rivit tuli täyteen, mutta riimit ei. Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..."
:)
[q]Apo, 30.10.2007 18:52:
---
haesul, 30.10.2007 16:55:
no mitä jos pakkasta on jotai -50C. eiks se ois jo aika epäterveellistä
---
No ei siellä montaa minuuttia tarvii kykkiä :) Ja tosiaan jos rakentaa tuulensuojan tai jopa iglun niin lämpötila ei laske ihan niin pahaks et pakkasukko pääsis purasemaan.
[/q]
hmmm.. miksköhä sit en oo koskaa nähny paskaiglua?*ding* mutta toisaalta se saattaa olla asia mitä ne ei yleensä niissä dokkareissa näytä
[q]J Raninen, 23.4.2009 16:02:
Miksi julkisten paikkojen vessoissa vessapaperiteline on aina mahdollisimman hankalassa paikassa ja mieluiten (pöntöllä istuttaessa) hartialinjan takapuolella? Jne...?
[/q]
Tuo on vielä ihan siedettävää mutta esim. duunin vessa:
Valo toimii liiketunnistimella, vessapaperiteline toimii liiketunnistimella (wtf....), käsipyyheteline toimii liiketunnistimella ja vesihanakin on sellainen ubercooli liiketunnistin-hässäkkä.
Vittu en ymmärrä tuota liiketunnistinhommaa, onko se jotain muotia?
On se perkele kumma kun ei saa ihminen itse tehdä enää mitään.
Kerran on sähkökatkos tapahtunut sinä aikana kun siellä mietinnöllä olen ollut, koitapa saada vessapaperia silloin. Hyvä kun edes löysin ulos sieltä sen jälkeen.
[q]J Raninen, 23.4.2009 16:02:
Eikö niiden paikkojen suunnittelijat käy koskaan pytylllä?[/q]
Käy, mut jos on joku halpis kohde, pistetään vaan tekstinä että siel on ne ja ne varusteet. Aina ei piirretä kuvia niiden sijoittelusta, vaan oletetaan et se asentaja on käynyt pytyllä ja voi ihan maalaisjärjellä sen paikan sumplia siinä kun sitä asentelee :P
[q]Timce, 21.4.2009 18:11:
---
Freja, 21.4.2009 18:05:
---
Timce, 21.4.2009 18:01:
Nyt kun olen käynyt Viinikkalassa (Vantaa) päin työasioissa, niin verkkokailvoille on piirtynyt päivittäin jotain kameramiehiä, jotka kyttäilee piikkilanka-aidan takaa, tai oikeastaan tikkailta, tulevia/lähteviä lentokoneita. Miksi?
---
jos ne o niitä lentokonebongareita.
http://www.airliners.net/
---
Jengi on sekaisin.
[/q]
MOI TIMCE
http://hiredcam.com/misc/lentsikka.jpg
mihin ne kaikki tekstarit menee/mitä niille tapahtuu mitkä vahingossa lähettää johonkin numeroon mikä todennäköisesti ei ole edes olemassa esim '7'?
[muokattu 3.2.2004 01:28]
[q]Samu*, 2.11.2007 08:54:
---
Freja, 2.11.2007 08:49:
Kuinka usein lentokoneiden renkaat pitää vaihtaa?
---
Se riippuu kui nopsaa ne kuluu ;) Njoo, niiden kulumiseen vaikuttaa todella monet tekijät, missäpäin maailmaa lennellään, kiitoratojen kunto & karheus, ilmanpaine, kosteusprosentti ja vaikka mitä.. :D Keskimäärin 50-100 laskun jälkeen.
Tsekkaa tämä: http://www.iau.fi/easydata/customers/iau/files/Unioni/Unioni0407netti.pdf ja sieltä sivu 4.
Tiesitkö että renkaissa käytetään ihan spessukaasuja sisällä että ne kestäisivät sitä mieletöntä rasitusta.
[/q]
Ilmavoimilla käytössä on ainaki normit, että pyörä vaihdetaan kun urat on kulunu loppuun 25% matkalta renkaan halkasijasta tai renkaassa on viilto/reikä joka ulottuu toiseen kangas kerrokseen asti. Kuvittelisin että aika pitkälle samat normit käytössä myös kaupallisen ilmailun puolella.
Se kaasu on typpeä, ettei se niin kauheen spesiaalia oo*hymy* Kestää paremmin lämpöjen vaihtelut ja on muutenki rauhallisempi kaasu.
vaik poistan kaikki kommentit yhtä lukuunottamatta mulla lukee 6 kommenttia sivun alalaidassa, MIKS?! *toktok*
-M
[q]Snaggo, 2.11.2007 17:15:
Mitä läppärin huolto maksaa? mistä löytää halvalla?
[/q]
Tähän selkeä vastaus on 200e (huollon hintahan ei mitenkään voi riippua läppärissä olevasta viasta).
Pitäisi ostaa kannettava ja noita uusia malleja tulee,
kuin sieniä sateella. Jotenpa kysyn, että kuka osaa
kertoa minkälaiset mallit on tällä hetkellä hinta/laatu/teho
suhteeltaan parhaimpia. Ja vaikka mistä sellaisen 500-700e
budjettikoneen saisi halavalla?
Oisko jollain ylimääräistä 60x60 prossutuuletinta?
[q]Lost-Soul, 2.11.2007 17:49:
---
Snaggo, 2.11.2007 17:15:
---
Tähän selkeä vastaus on 200e (huollon hintahan ei mitenkään voi riippua läppärissä olevasta viasta).
[/q]
Välillä en osaa tulkita sarkasmia
Mut joo , painoittaisin tota toista kysymystä sitte.
[q]Miksan, 2.11.2007 09:42:
Se kaasu on typpeä, ettei se niin kauheen spesiaalia oo*hymy* Kestää paremmin lämpöjen vaihtelut ja on muutenki rauhallisempi kaasu.
[/q]
Rauhallisempi kaasu kuin? Eiköhän sinne polkupyöränrenkaaseenki laiteta typpeä (tosi vain n 78-prosenttista). Mitä sinne lentokoneen renkaaseen ei haluta on kosteutta (mitä löytyy useimmista muista pakatuista kaasuista) jonka lämpölaajenemiskerroin on paljon isompi kuin kuivien kaasujen. Toinen ongelma on happi, joka saattaa aiheuttaa räjähdyksen kuumassa lämpötilassa (esim sekoittuessaan hätäjarrutuksessa renkaasta haihtuvien kaasujen mukana).
- « Edellinen
- 1
- ...
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- ...
- 798
- Seuraava »