Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?
[/q]
Esimerkiksi Keltaiseen Pörssiin, paikallislehtiin tms. voit laittaa ihan omaehtoisen ilmoituksen, jossa vähän kehaiset kalusteiden hyvää kuntoa, valittelet tilan puutetta ja lupaat nämä helmet ensimmäiselle, joka vaivautuu ne noutamaan. Ja varmasti netistäkin löytyy paikkoja, joissa tällaisia voi ilmoitella.
Tiedä sitten, kuinka kiire sinulla on tavaroistasi päästä eroon?
-miks lintu lentää?
-miks hauki on kala?
[q]Freja, 18.10.2007 14:29:
---
Syntse, 18.10.2007 14:21:
---
Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?
---
http://www.kierratyskeskus.fi/
---
muita ideoita?
[/q]
Laitat klubbariin (tai muille saiteille)
lahjoitetaan-ilmoituksen, eiköhän ne
joku tuu hakee
Minkä kokoisille papereille C3-kokoluokkaa oleva kirjekuori on suunniteltu?
edit: Jaha, wikipedia tieskin tän.
[q]Zenni, 7.4.2009 21:46:
Minkä kokoisille papereille C3-kokoluokkaa oleva kirjekuori on suunniteltu?
[/q]
Olin jo vastaamassa että C2 taitettuna, mutta mulla taiskin mennä pari kirjainta sekasin. :D
Oma kysymys koskee junia. Mihin menevät junan vessasta jätökset? Raiteille suoraan vai? Jos, niin miten ne sieltä häviää?
Kuvittelisin ettei ainakaan suomalaisissa junissa, kun vessaa saa käyttää myös asemilla. Ranskassa suurimmassa osassa junia aukesi vetämisnappulasta suora aukko ulkoilmaan ja vessoja ei saanut käyttää pysähdyksissä.
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?
[q]Freja, 18.10.2007 14:18:
[/q]
Jotkut kierrätyskeskukset hakevat tavaraa kotoa jos sinne soittaa ja sanoo et ilmatteeks saatte jos pois haette, samoin vissii SPR:n Kontti ottaa vastaan.. vissii.
[q]pyhimys, 19.10.2007 14:18:
[/q]
Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten!
[q]Annakins, 19.10.2007 14:25:
---
sapeli, 19.10.2007 14:20:
---
pyhimys, 19.10.2007 14:18:
---
Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten!
---
=DD
Komppaan Sapsua, samoja termejä käyttäisin itsekin.
kiitti molemmille... jälleen Klubbari auttaa moniin mieltä painaviin kysymyksiin :)
[/q]
[q]MiMoSa, 19.10.2007 14:30:
Millä saa chilin parhaiten irti käsistä?
[/q]
pese kädet astianpesuaineel,sit laitat käsirasvaa ja peset uudelleen ainaki itel toimi.
[q]MiMoSa, 19.10.2007 14:30:
Millä saa chilin parhaiten irti käsistä?
[/q]
Netistä poimittua : "Chilien käsittelyn jälkeen käsiin kannattaa hieroa esim. ruokaöljyä ja pestä sen jälkeen astianpesuaineella. "
Kannattaa pitää kumihanskoja käsissä kun käsittelee chilejä.
[q]NextAce, 15.10.2007 08:34:
Tietääkö joku mitä seuraamuksia tulee kun ajaa ajoneuvolla rekisterikilpi peitettynä ja jää siitä kiinni?
[/q]
Tästä olikin jo jotain arvailuja, mutta menisköhän tämä sarjaan "määräysten vastaisen ajoneuvon kuljettaminen" á 10 päiväsakkoa.
Multa lohkes etuhampaasta joku 3mm kokonen pala ja näyttää aika härskiltä ku hymyilee.
Kattelin jo yhtä hammaslääkäriä, jossa vois pistää tohon pienen posliinipaikan, mut paljon sellanen about maksaa kuluineen päivineen ?
[q]hemuz, 4.4.2008 02:12:
Miksi meillä tuntuu jääkaappi olevan aina tyhjä, vaikka kävisi päivittäin kaupassa?
[/q]
Teil on selkeesti liian iso jääkaappi
Kuinka monta johtoa pitää mennä prossun coolerin termo-anturista?
[q]Zebir, 20.10.2007 19:06:
Miten avatun ruisleivän saa pysymään pehmeänä? Avaamaton ruisleipä pysyy pussissaan aika kauankin pehmeänä mutta avaamisen jälkeen se kovenee parissa päivässä :(
[/q]
Käytä sitä ruisleipää pikkusen mikrossa tai leivänpaahtimessa ennen syöntiä. Pehmeetä on.
Miten avatun ruisleivän saa pysymään pehmeänä? Avaamaton ruisleipä pysyy pussissaan aika kauankin pehmeänä mutta avaamisen jälkeen se kovenee parissa päivässä :(
[q]Displacer, 26.1.2008 00:11:
Kuka haluaisi nauhoittaa sunnuntaina tulevan salattujen elämien uusinnan ja pistää sen nettiin siten että voin ladata sen? Vastalahjaksi saa hyvän mielen :)
[/q]
pliis pliis, eikö kukaan voisi nauhoittaa tota. Pikkusiskot salkkareissa niin oishan se nähtävä vaikka itse ei pääsekään katsomaan. Mun kaveritkin on niin köyhiä ettei niillä ole tallentavaa digiboksia ;)
miten vastataan "hyvää yötä" -toivotukseen, jos vastapuoli ei ole käymässä unten maille? "kiitos" tuntuu vähän omituselta tuollaiseen toivotteluun.
[q]Freja, 7.4.2009 10:06:
Mistä päin helsinkiä löytyis jotai kivoja kangaskasseja? Eikä mitään älyttömän kalliita, mutta joitain esim kivan värisiä, tai sitten kuviollisia?
[/q]
Jos et vielä Ekolosta ostanut mieleistä, niin Design Forumilla on kanssa kaikkia erilaisia painettuja kankaita kangaskasseissa. Vähän hintaviahan ne tosin on, mut mut...
Nyt oon pitkään kulkenut kaverin jättämän kanssin kanssa, johon se ite on painassu vaaleenpunasen pääkallon. Ihan jees, eikä ees olis mitenkään älyttömän vaikeeta tehdä itte kangasväreillä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- ...
- 798
- Seuraava »