Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]$, 14.10.2007 04:38:
Miksi virolaiset naiset ovat pääsääntöisesti niin kauniita?
Hoikka runko+tyylikkäät "ei merkki"-vaatteet.[/q]
Mä oon ihan hirvee... "Siks ku niil ei oo varaa ruokaan EIKÄ merkkivaatteisiin"
[q]NextAce, 15.10.2007 09:48:
---
crissy, 15.10.2007 09:32:
---
NextAce, 15.10.2007 08:34:
Tietääkö joku mitä seuraamuksia tulee kun ajaa ajoneuvolla rekisterikilpi peitettynä ja jää siitä kiinni?
---
tyhmä kysymys part.2
miksi rekisterikilpi oli peitettynä?
---
Oli? Kysyimpä vaan että jos ajelisin kilpi piilossa ja jäisin siitä kiinni.
[/q]
aaaaaaaaa=) mä ymmärsin et se oli peitettynä=) sorge..=) my bad
Tietääkö joku mitä seuraamuksia tulee kun ajaa ajoneuvolla rekisterikilpi peitettynä ja jää siitä kiinni?
[q]Samu*, 15.10.2007 09:50:
---
NextAce, 15.10.2007 08:34:
---
Niin, mikä juttu tuossa on takana? Onko kyseessä jokin rakenneltu auto ja kilpi jossain välijäähyn kanssa säleikön tms -takana hieman huonommin näkyvissä?
Jossain Vette-forumilla oli taannoin juttua siitä, kuinka rekisterikilven puuttuminen ei mene rikesakolla läpi vaan päiväsakoille menee -> suurempi lasku. Voisin kuvitella, että rinnastetaan tuohon ?
Niin, ja jos ajelet noilla vammaistakin vammaisemmilla telkänpönttöteillä, joissa on tämä jonkun Liikenneturhan idiootin "loistava" nollatoleranssi -käytäntö, niin ruuvaa etukilpi irti ja jos sattuu salama välähtämään (sen kyllä huomaa), hymyile leveästi. Pysäytysratsioissa toimii yllättävän hyvin vanha "kas, en huomannut että se on varastettu/tippunut/what ever" -selitys.
Sanktiota tuskin tulee (pl. ehkä suullinen / kirjallinen huomautus) ja uusi kilpi maksaa kuluineen luokkaa 25-30e joka on paljon vähemmän vrt. rokotukset naurettavasta 10km/h "yli"nopeudesta ko. tieosuuksilla.
[/q] Lähinnä noita peltipoliiseja vastaan ajattelin suojautua. Toi etukilven irti ruuvaus käyny jo mielessä.
Hoikka runko+tyylikkäät "ei merkki"-vaatteet.
Tahdon tietää heti paikalla. Samaan kysymykseen: "Miksi virolaiset miehet neliraitaverkkareissaan saavat em. naiset?"
[q]Annakins, 16.10.2007 11:13:
jatkokysymyksenä eroaako Dj Arttu vs. Dj Inkeri Dj Arttu B2B Dj Inkeri -keikasta mitenkään?
[/q]
Perjaatteessa joo. Käytännössä ei :D
Vs. Meinaa vastakkain tappelua. Veikkaan että Dj:t näkee ton monella eri tavalla.
Mun näkemys:
B2B = Vähintään kahden dj:n yhteinen setti. Laitetaan toistemme levyt toimimaan mukavasti kimpassa.
Vs. = Battle. Yritetään saada kaveri kuseen Vedetään tiukkaa raitaa ja katsotaan pystyykö toinen pysymään perässä vai pistääkö vielä tiukemmaks.
[q]$, 14.10.2007 04:38:
Hoikka runko+tyylikkäät "ei merkki"-vaatteet.
Tahdon tietää heti paikalla. Samaan kysymykseen: "Miksi virolaiset miehet neliraitaverkkareissaan saavat em. naiset?"
[/q]
Käsittääkseni homma menee tuolla meren toisella puolella, erityisesti Tallinnassa siten, että siellä on naisia niin paljon verrattuna miehiin, että ne joutuu panostamaan vähän enemmän ulkonäköön samalla kun miestarjonta taas on niin kehnoa, ettei niitten juurikaan tarvii vaivautua tms. Venäjällä ja muuallakin idässä on vissiin vähän vastaavanlaisia ongelmia.
[q]Annakins, 16.10.2007 11:13:
jatkokysymyksenä eroaako Dj Arttu vs. Dj Inkeri Dj Arttu B2B Dj Inkeri -keikasta mitenkään?
[/q]
Taitavat olla aika synonyymejä, kun noita termejä ei ole mitenkään tarkemmin määritelty. Ehkäpä tuossa vs:ssä on hieman enemmän vastakkainasettelua ts. dj:t yrittävät hieman skabata paremmilla keskenään, esim. taidoilla tai selektiolla.
[q]Apo, 16.10.2007 18:22:
---
$, 16.10.2007 18:11:
PAITSI jos kyseessä on yhdistetty kevyen liikenteen väylä ja pyörätie jatkuu suojatien jälkeen. Tätä ei tunnu moni autoilija muistavan.
---
Laki on muuttunut. Pyöräilijä on väistämisvelvollinen autoilijaan nähden, jos autotie menee suoraan suojatien yli.
Autoilijan pitää kuitenkin väistää suojatietä ylittävää pyöräilijää jos autoilija kääntyy risteyksessä, tulee kolmion tai stop-merkin takaa tai piha-alueelta (yms).
Pyörää taluttaessa pyöräilijä on normaali jalankulkija, joten jos säännöt mietityttävät niin kannattaa hypätä hetkeksi pyörän selästä. Helsingin seudulla autoilijat eivät tosin kunnioita jalankulkijaakaan.
[/q]
Aivan totta. Ihan heti mulla ei tule mieleen Helsinki-Espoo-akselilta moisia kevyen liikenteen väyliä jossa valo-opasteeton/em. merkeillä varustamaton pyörätie olisi moisessa kohdassa.
[q]$, 16.10.2007 18:11:
E: Oliko nyt siis kyse jalkakäytävästä vai suojatiestä? Ymmärsin että suojatiestä.
[/q]
Siis joo, suojatietä kyl tarkotin vaikka näköjään oonkin puhunut jalkakäytävästä.*hih*
[q]Apo, 16.10.2007 18:22:
---
$, 16.10.2007 18:11:
PAITSI jos kyseessä on yhdistetty kevyen liikenteen väylä ja pyörätie jatkuu suojatien jälkeen. Tätä ei tunnu moni autoilija muistavan.
---
Laki on muuttunut. Pyöräilijä on väistämisvelvollinen autoilijaan nähden, jos autotie menee suoraan suojatien yli.
Autoilijan pitää kuitenkin väistää suojatietä ylittävää pyöräilijää jos autoilija kääntyy risteyksessä, tulee kolmion tai stop-merkin takaa tai piha-alueelta (yms).
Pyörää taluttaessa pyöräilijä on normaali jalankulkija, joten jos säännöt mietityttävät niin kannattaa hypätä hetkeksi pyörän selästä. Helsingin seudulla autoilijat eivät tosin kunnioita jalankulkijaakaan.
[/q]
Itellä tilanteet on lähinnä sellasissa paikoissa, missä autot tulee kolmion takaa liikenneympyrään, jota ennen on suojatie. Siinä mun siis ei tarvitse väistää, vaikka ajaisin pyörällä vai? Mites sitten ne autot, jotka tulee liikenneympyrästä pois?
[q]$, 16.10.2007 20:23:
Aivan totta. Ihan heti mulla ei tule mieleen Helsinki-Espoo-akselilta moisia kevyen liikenteen väyliä jossa valo-opasteeton/em. merkeillä varustamaton pyörätie olisi moisessa kohdassa.
[/q]
Juu onhan ne pääkaupunkiseudulla melko harvinaisia, mutta jälkipuinneissa tuo riippuu siitä miten laissa mainitut määritelmät tulkitaan. Hs:n keskustelupalstalta muistan lukeneeni jonkun pyöräilijän kommentin siitä, miten oikeudessa auton todettiin olevan etuajo-oikeudellinen (= ajaneen risteyksen kääntymisen jälkeen suoraan), koska suojatien ja risteysalueen välillä oli pari metriä nurmikkoa (= maisemoitu risteys).
Iltaisin kun liikennevalot sammutetaan, kaikki risteykset ovat sellaisia mistä auto voi ajaa suoraan etuajo-oikeudella.
[q]KooKie, 17.10.2007 10:41:
Hei, kenelläkään muistikuvaa, että maksaako inssi jotain a) paikan päällä b) tuleeko siitä lasku, vai maksaako kortin lunastaminen jotain? Tossa lukee, että "tutkintomaksu 80e", mutten oikein käsitä, että mitä paskaa, koska maksoin jo kuitenkin toisen laskun, joka "oikeuttaa ajokokeeseen osallistumiseen"...
[/q]
Ite maksoin muistaakseni tuntkinomaksut etukäteen, ja kaikki loput maksut (kortit sun muut) inssin jälkeen siellä paikan päällä.
Hei, kenelläkään muistikuvaa, että maksaako inssi jotain a) paikan päällä b) tuleeko siitä lasku, vai maksaako kortin lunastaminen jotain? Tossa lukee, että "tutkintomaksu 80e", mutten oikein käsitä, että mitä paskaa, koska maksoin jo kuitenkin toisen laskun, joka "oikeuttaa ajokokeeseen osallistumiseen"...
[q]Euphoria, 9.11.2009 22:42:
^
edit: Eikös helsingin busseissa oo systeemi, millä ne saa risteyksissä helpommin vihreetä valoa?
[/q]
Kyhyl. Jos ootte miettiny ikinä miks joidenkin liikennevalojen punaisen valon oikeassa kulmassa (tai sporien vastaavassa stop-valossa) on semmoinen vilkkuva valkoinen valo, tämä on semmoisen liikennevalosysteemin indikaattori.
Milläköhän taajuudella mahtaa toimia?
[q]roberto, 17.10.2007 18:58:
Mitä tarkottaa ruuvattu levari?
[/q]
Että joku polkka-dj on säätänyt levarin sisällä olevaa pitch-potikkaa meisselillä.
[q]$, 17.10.2007 19:08:
Että joku polkka-dj on säätänyt levarin sisällä olevaa pitch-potikkaa meisselillä.
[/q]
Eli siis pitchiin saa entistä enemmän tehoa vai?
[q]roberto, 17.10.2007 19:19:
---
$, 17.10.2007 19:08:
---
Eli siis pitchiin saa entistä enemmän tehoa vai?
[/q]
No puhutaan "rangesta" eli joo. Teoriassa +-16% mutta pitchin tarkkuus kärsii, voi tulla ylimääräinen nolla-kohta ja takaisinkalibrointi on saatanasta.
Etsis searchillä keskustelua siitä Klubbarista, löytyy varmasti.
[q]$, 17.10.2007 19:24:
No puhutaan "rangesta" eli joo. Teoriassa +-16% mutta pitchin tarkkuus kärsii, voi tulla ylimääräinen nolla-kohta ja takaisinkalibrointi on saatanasta.
Etsis searchillä keskustelua siitä Klubbarista, löytyy varmasti.
[/q]
ok thänks
[q]Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?
[/q]
http://www.kierratyskeskus.fi/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- ...
- 798