Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

[q]domi, 6.9.2007 12:34:
Ei, koska klubbarin chartseissa kone ensin lataa mp3/ogg-tiedoston koneen kovalevylle, josta taas winamp tai joku muu toisto-ohjelma sen toistaa. Eli lähinnä pointti oli se, että hetkellisesti saattavat viedä, mutta pitkällä juoksulla eivät vie.
[/q]
[q]xcft, 6.9.2007 12:35:
Hetkellisesti ne saattaa kuluttaa kaistaa enemmänkin, mutta pitemmällä aikavälillä ne siirrettävät datamäärät sit kyl tasoittuu. Mut vois olettaa, että streamien käyttö on siis kielletty, mitä noi klubbarin chartsit ei edusta. Eli sieltä vaan hakemaan kuunneltavaa, ainakin siihen asti että kieltävät senkin ;)
[/q]
Loistavaa! Jotain hyvää tässäkin päivässä.*hymy*

Minkä takia pakaste-/valmisruoista tehdään defaulttina syömäkelvottomia?

[q]MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?
[/q]

Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.

[q]MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
[/q]
Ei, koska klubbarin chartseissa kone ensin lataa mp3/ogg-tiedoston koneen kovalevylle, josta taas winamp tai joku muu toisto-ohjelma sen toistaa. Eli lähinnä pointti oli se, että hetkellisesti saattavat viedä, mutta pitkällä juoksulla eivät vie.

[q]ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:

---

Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.
[/q]

IMO toi on vaan tekosyy jolla saadaan jengi tekemään mukamas tuottavaa työtä..

-M

[q]pupuTupuna, 8.5.2007 02:21:

myyjältä kandee kysyy, ne ei pure.

t: ex-kaupantäti
[/q]

Ei nii! Ne nielee teidät kokonaisina..*hih*

[q]crissy, 6.9.2007 13:24:
---
ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---

Joku sanaleikki tossa vaan on :)

---

nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)
[/q]

tjoo, jos kattoo vaan sitä. Kuuntelee biisin sanoja, niin se ehkä aukee paremmin. Ärsyttävä artisti joka tapauksessa :) Simppeleitä biisejä, jotka on vitun tarttuvia...

[q]ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---

Joku sanaleikki tossa vaan on :)
[/q]

nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)

Olen pähkäillyt asuani Abi100-päivää varten pari päivää, enkä millään keksi mitään hyvää. Kertokaas mulle joku satuhahmo/fiktiivinen hahmo, joka on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin asu kohtuullisen helppo toteuttaa?

Ja kaikki mahdollisimman hauskat ja huvittavat vaihtoehdot otetaan ilomielin vastaan

[q]larzizi, 6.9.2007 14:19:
Olen pähkäillyt asuani Abi100-päivää varten pari päivää, enkä millään keksi mitään hyvää. Kertokaas mulle joku satuhahmo/fiktiivinen hahmo, joka on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin asu kohtuullisen helppo toteuttaa?

Ja kaikki mahdollisimman hauskat ja huvittavat vaihtoehdot otetaan ilomielin vastaan
[/q]

Oo tyttö-gandalf

[q]Lost-Soul, 5.9.2007 19:20:
---
sapeli, 5.9.2007 14:53:
Mitkä kaikki asiat nopeuttavat aineenvaihduntaa? Tupakoinnin lopettamistopikista tuli vaan mieleen, eikös ole ollut huhuja malleista jotka laihduttavat polttamalla tupakkaa? Mitäs muita tälläisiä kikkoja löytyisi? Urheilu ainakin tulee itselle mieleen, samoin eikös chilipippurit nosta aineenvaihduntaa?

---

Jonkun mukaan ananas olisi erittäin hyvä tuohon. (Itse siis en tietenkään tiedä varmuudella)
[/q]

Ananas poistaa nesteitä elimistöstä, mutta ei muuten nopeuta aineenvaihduntaa (vrt. suola kerää elimistöön nestettä, mutta ei hidasta aineenvaihduntaa noin ylipäätään).

Aineenvaihduntaa nopeuttavat kahvi, musta ja vihreä tee ja kuitupitoiset ruoka-aineet eli viljat ja kasvikset (viimeksi mainitut ruoansulatusta tehostamalla). Urheilu ja chili nopeuttavat aineenvaihduntaa myös, samoin sauna joka myös poistaa nestettä hikoilun kautta. Sitten urheiluravinnekaupoista saa näit erilaisii kapseleita, joilla on termogeeninen eli lämmöntuottoa lisäävä vaikutus. Piristävätkin vielä ja pitävät näläntunteen poissa. Kofeiiniyliherkkien ei kannata niit syödä ja muidenkaan kuin kuureina.

[q]Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P
[/q]
I can has cheezburger? okithnxbye.

Ei se kielioppi oo niin tärkeetä

[q]mayah, 6.9.2007 19:12:
---
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä.

---

Tai sit ne vaan haluu, että te teette töitä netissä surffaamisen sijaan?
[/q]
En mä usko, muutenhan ne estäis sit kaikki "epäilyttävät"/henk.koht. nettisivustot niinkun esim. metsolla on tehty. Ja eihän nettiradioo kuunnellessa tarvi netissä surffailla...

[q]crissy, 6.9.2007 19:18:
Erroroiko muilla tää saitti noin joka kolmannella klikkaisulla vai onks mussa vikaa?
[/q]

tökkii tökkii ja tohon toiseen kysymykseen en ota kantaa

[q]Kolera, 14.6.2008 11:50:
Mimmonen ääni voi paskoo diskantit kaiuttimista? vasemmasta ja oikeasta =P
radio kuuluu ihan normaalisti kuitenki ...kai*edit* vitut kuulu kunnol */edit*
parin huntin Infinityn kaiuttimet kyseessä siis.
[/q]

Ainakin liian pienellä vahvistimella kovaa kuuntelu (särö).

Ettei olis joku asetus jääny päälle jostain? Mulle käy liian usein:D

[q]opmdevil, 26.8.2008 11:52:
Kuinka haisevat kengät saa ei-haiseviksi? Peseminen ei auta eikä auta sellainen spayays kun se vaan peittää sen pahan hajun mintulla.
[/q]

Antiperspirant. Hiki ei lähe alle 60 astees..

Edit: Btw mahtaa olla tosi pahan hajuset kengät, koska mul ei oo ikinä jääny mitään pahaa hajua pesun jälkee:D

[q]sapeli, 30.7.2008 10:39:
---
Euphoria, 30.7.2008 10:37:
Ostat uuden ja heität samaan mestaan sen vanhan. Sehän kierrätetään, ni eipä se kovin epäekologista ole.

---

Tänhetkisen imurin ostin Prismasta, voiko sinne jättää moisen? Ottavatko kodinkoneliikkeet vastaan rikkinäistä tavaraa kun uutta ollaan ostamassa? En turhaan mieluusti lähtisi raahaamaan julkisilla tuota rotiskoa...
[/q]

Niiden on pakko ottaa kaikkea vastaan mitä ne myy. Sen takia niistä maksetaa se eko-maksu.

uskoisin että on kaikkien kysymysten äiti :
mikä on elämän tarkotus?

[q]Lyylikki, 28.8.2008 12:25:
Mulla on määräaikainen työsopimus voimassa 30.9.2008 saakka, jonka jälkeen uusi toistaiseksi voimassaoleva sopimus alkaa 1.10.2008.

Jos mä nyt sitten jostain kumman syystä haluaisinkin lähteä meneen täältä, niin miten mun pitäisi toimia? Jos mä ilmoittaisin esim. 22.9. että mä irtisanoudun, niin pitäisikö mun olla töissä 7.10. saakka eli periaattessa se 2 viikon irtisanoutumisaika. Eli voidaanko ajatella, että mä olen tällä hetkellä toistaiseksi voimassaolevassa työsuhteessa, koska mun määräaikainen jatkuu sellaisena syyskuun lopusta eteenpäin?
[/q]

Jätät allekirjoittamatta uuden sopparin ja lähet 30.9 pois?

O