Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Hitchhiker, 7.8.2007 11:22:
Kenelle tehdään valitus asukkaasta, joka asuu samassa taloyhtiössä? [/q]

Isännöitsijälle kirjallisena. Jos asut asunnossa kaksin, niin molempien allekirjoitukset valitukseen.

Muistaakseni kolmen valituksen jälkeen samasta asiasta, niin sitten menee taloyhtiön hallituksen käsiteltäväksi.

[q]Metz^^, 18.12.2009 00:29:
---
Reivaaja, 17.12.2009 21:25:
---
Arsk4_, 17.12.2009 21:22:
Alt + 0179 = ³

---

Ei toimi :(

---

copypasteilun mahtiarkku.
http://www.tedmontgomery.com/tutorial/htmlchrc.html
[/q]

Mutta eihän Reivaaja kysyny miten se copypastetaan vaan että miten tehdään

[q]Morrowe, 18.8.2006 19:54:
mitä on skenepisteet joista kaikki aina hölisee?
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=25347

Kenelle tehdään valitus asukkaasta, joka asuu samassa taloyhtiössä? Onko tuo isännöitsijälle vai kuuluko tuo taloyhtiön hallituksen toimintapiiriin? Ja onko jotakin muuta mitä tarvitsee tietää asiasta?

Paljon on kysymyksiä, mutta toivotaan että saataisiin jonkin näköistä pientä apua *vink*. Koitin katsoa taloyhtiö.net sivuilta informaatiota, mutta eipä löytynyt mitään sellaista joka olisi auttanut tässä tilanteessa.

[q]MiLindiNi, 6.8.2007 02:54:

Mikä tämä luku oli?

[/q]

hmm..36481?

[q]MiLindiNi, 3.8.2007 16:08:
kaveri laitto kivoja kysymyksiä mulla viestillä...[/q]

Nämä sopisivat ehkä paremmin jonkinlaiseen arvoitus-topikkiin - jos sellaista ei ole niin kannattaa aloittaa!

[q]xcft, 8.8.2007 07:57:
Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa.
[/q]

Joo toi kyseinen muoti on kyllä ällöttävää, ei voi käsittää mistä moinen on rantautunut tänne?

HAhahahahah! Kerran oli kiva järkyttää duunikamua legginseillä Sekään ei voi sietää niitä

[q]Lyylikki, 8.8.2007 10:47:
---
xcft, 8.8.2007 07:57:
Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa. Olenko minä sitten trendikäs, jos ostan jostain jotkut kivat mikroshortsit ja kaivelen kaapista vanhat blackhorset ja lähen tuossa asusteessa kaupungille. No en varmasti ole, nehän naurais mulle (nauraa ne muutenkin, mut silti). Miksi muoti ei ole sama kaikille?

---

No jos haluut pitää minarii, mutta sääret ei oo (omasta mielestä) esittelykelpoiset. Siinä kai se syy. Ja voi vetää myös minimpää roiskeläppää ihan "normaaliin" pukeutumiseen, kun se on siveellisempää niitten legginsien kanssa.

P.S. Joskaan itsekään en ymmärrä moista muotia. Muistatteko, kun muutama vuosi sitten pidettiin ihan normi pitkiä housuja ja niitten päällä hametta. Kaipa se sitten muoti kiertää.
[/q]
Kyl mä jaloistani huolimatta käytän shortseja. Onhan ne karvaiset ja aina täysin mustelmilla mut silti. Ja puuttuu niistä sit vielä lihaksetkin, tollaset onnettomat ruikuthan ne on. Mut en minäkään nyt ihan niin hölmö ole, et jotain pitkiä kalsareita sinne shortsien alle laittaisin.

Naiset... ei niitä vaan voi ymmärtää...

joo EI leggingseille! tosin kyl niihin ja kärrynpyörien tekemiseen liittyy yks hauska muistokin mut ei siitä enempää :D

[q]REivaaja, 2.9.2008 14:30:

Mä olin kausiapulaisena vaihtamassa renkaita ja mulla oli ratkenneet housut ja. Sinne tuli joku Ranskalainen perhe ja mä hutasin ne kumit kii nopee ja ihmettelin ku ne hekottaa siinä. Katsoin alas ja pippeli vilkutti iloisesti istuma-asennossa. Ei auttanu ku itekki revetä ja lähettää matkaan.

[/q]

In finnish we call it ilmastointi:D

Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa. Olenko minä sitten trendikäs, jos ostan jostain jotkut kivat mikroshortsit ja kaivelen kaapista vanhat blackhorset ja lähen tuossa asusteessa kaupungille. No en varmasti ole, nehän naurais mulle (nauraa ne muutenkin, mut silti). Miksi muoti ei ole sama kaikille?

[q]juska, 10.8.2007 19:48:
---
ezzy, 10.8.2007 19:10:
---
soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

---

nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.

---

Entäs macissa? Mulla ei ainakaan oo tässä macin omassa näppiksessä tuota print screen-nappia vai onko enkä vaan tiedä??
[/q]

Sori, mäkit on trendileluja (ei tietokoneita) joten niiden päälle en ymmärrä, joku trendikäs viisas vastatkoon

Onko joku nähny joskus siviilipukuisia matkalipun tarkastajia?

[q]Jutu, 6.10.2008 11:32:
Apuvaaaa! Sain jotenkin mystisesti poistettua laskimen mun puhelimesta (Nokia 5610) ja nyt siis kysyisinkin, että mitenköhän sen saisi sitten takaisin puhelimeen? Vai saako sitä? Paska puhelin
[/q]

Varmuuskopioi ja asennat ohjelmiston uudestaan. ---> http://www.nokia.fi/A41185765

Mistä mä saan sellaisen oikein tyylikkään vanhanaikaisen pölyhuiskan. Ajattelin leikkiä sisäkköä.

http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/
Tossa ois jediakatemia, ne ehkä osaa auttaa... :)

Etsiskelisin kunnollista valurautapannua, mutta valitettavasti markettien pannuvalikoimasta löytyy vain ohutpohjaisia. Pannun pitäisi olla kohtalaisen paksupohjainen, joka säilyttää hyvin lämmön ja mieluiten puukahvalla.

Kirpputoreja en ole niin hirveästi kerinnyt kahlaamaan, koska lähistöllä ei ainakaan oman tiedon mukaan sellaista ole, joten jos siis tiedät paikan josta saisi vastaavilla tuntomerkeillä omaavan kapistuksen niin olisin hyvin tyytyväinen.

[q]katrihana, 5.8.2008 17:07:
Mistä mä saan sellaisen oikein tyylikkään vanhanaikaisen pölyhuiskan. Ajattelin leikkiä sisäkköä.
[/q]

Tollanen?

http://www.punanaamio.fi/product_details.php?p=1737

[q]soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?
[/q]Print screen?

O