Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]astaroth, 18.7.2007 19:25:
---
Tuksu, 18.7.2007 19:23:
Siihen ilmeisesti kuuluu joku url.. kerran ei voi koneelta uppaa mitää siihe :p vaih?

---

niih, siinä tapauksessa jos valmiista tarjonnasta ei mikään napostele :P
[/q]

Cheers selvennyksestä

Tulipas tässä mieleeni että kun muutan saksaan elokuussa ainakin vuodeksi,
- pitääkö mun ilmoittaa siitä johonkin virastoon suomes?
- Entäs ku oon ny niiku työtön ja ollu osa-aikasena työttömänä 3kk... ni pitäskö mun sekin ilmottaa johonkin muuhunkin kun työkkäriin (en oo tätäkään muistanut tehdä *poks*)
- Mitähän kaikkii asiakirjoi miä tarviin sinne?
- Onkoha muita ilmotusasioita mistä pitäs huolehtii ennen ulkomaille muuttoa?
- mites sitten ku oon vähän niiku palkallises työs tääl mut en kuiteskaan..eli vissii osa-aikasena täälläkin.. ni öööh.. mitähän mun pitäs tehä?

-mellberg on tyhmä ja tietämätön :/

aaapuuuvaa

[q]Mellu-, 19.7.2007 14:56:
- Entäs ku oon ny niiku työtön ja ollu osa-aikasena työttömänä 3kk... ni pitäskö mun sekin ilmottaa johonkin muuhunkin kun työkkäriin (en oo tätäkään muistanut tehdä *poks*)
- mites sitten ku oon vähän niiku palkallises työs tääl mut en kuiteskaan..eli vissii osa-aikasena täälläkin.. ni öööh.. mitähän mun pitäs tehä?

-mellberg on tyhmä ja tietämätön :/

aaapuuuvaa
[/q]

ööööh... ei pahalla mutta kannattais miettiä täytyykö sun ilmoittaa johonkin jos muutat ulkomaille???

En käsitä mite ton avatarin saa vaihdettua mieleisekseen :PPP
apuj?

[q]duvin, 19.7.2007 15:39:
---
Mellu-, 19.7.2007 14:56:

---

http://www.kela.fi --> Suomessa-Ulkomailla
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/home.nsf/www/muuttoilmoitus --> muutto ulkomaille (vasemmalla)
[/q]

Kiitos,jotku sentää osaa ja viittii olla avuksi ja vielä fiksusti ^^ kaikista ei voi kyl olla samaa mieltä*justjoo*

[q]Mellu-, 19.7.2007 14:56:
[/q]

http://www.kela.fi --> Suomessa-Ulkomailla
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/home.nsf/www/muuttoilmoitus --> muutto ulkomaille (vasemmalla)

Mistä johtuu humalaisen uskomaton tuuri? Siis esmes se, että kun ihminen kaatuu kännissä niin se ei edes juomaansa läikytä. Tai vaikka olisi miten humalassa, niin ei satu mitään vakavaa vaikka miten kikkailisi.

[size=7]Tuli vaan mieleen äsken kun meinasin kaliat kaataa näppikselle, mutta salamannopeilla reflekseillä pyydystin tölkin ennen kaatumista. Selvinpäin se tölkki olisi varmasti tyhjentynyt näppikselle...[/size]

Hei te talousihmeet!

Minulla on tuollainen puvun takki, jonka hoito-ohjeissa sanotaan, että ei vesipesua ja kemiallinenkin pesu vain alleviivatun P-ympyrän mukaan.

Voiko tällaista takkia pestä mitenkään kotikonstein vai onko se kiikutettava pesulaan? Materiaaleina on polyesteriä ja viskoosia. Tahroja tai näkyvää likaa takista ei löydy, mutta sitä on jo käytetty senverran monta kertaa, että pieni raikastava pesu olisi paikallaan ;)

[q]siveys, 20.7.2007 12:43:
Hei te talousihmeet!

Minulla on tuollainen puvun takki, jonka hoito-ohjeissa sanotaan, että ei vesipesua ja kemiallinenkin pesu vain alleviivatun P-ympyrän mukaan.

Voiko tällaista takkia pestä mitenkään kotikonstein vai onko se kiikutettava pesulaan? Materiaaleina on polyesteriä ja viskoosia. Tahroja tai näkyvää likaa takista ei löydy, mutta sitä on jo käytetty senverran monta kertaa, että pieni raikastava pesu olisi paikallaan ;)
[/q]

Kyllä noihin pesumerkkeihin olisi hyvä luottaa eli kipin kapin pesulaan. Tuet samalla suomalaista työtä

Ns. alalla olevana voin sanoa että omalla vastuullahan vaatteen/maton yms. voi pestä ihan miten itse haluaa mut tosiaan omalla vastuulla... Välttämättä mainaan takin kangas ei ole vettäpelkääväinen mutta tukikankaat yms. tilpehöörit ei esim kestä vettä (tukikankaissa on yleensä liimaa).

[q]Mimir 17.7.2007 23:23
Ei mutta tosiaan, ei mun mielestä kyllä mitään tasotuksia tartte antaa. Tärkeintä on kumminki se yhdessä oleminen ja tekeminen
[/q]

Hyvä pointti. Myöskin voi jättää sen pisteiden laskun hieman vähemmälle.

Kenen biisi oli missä puhutaan "Retox the freak in me"

[q]Anata, 20.7.2007 22:17:
Tuskin nyt kotiin asti tarttee lähteä. Sinun pitää itse löytää ratkaisu tilanteeseen. En siis todellakaan tiedä, millaisessa tilanteessa olet.
[/q]

No noin yleensä.

Esimerkki: tapahtui työkaverille pari päivää sitten. Olivat Sörkän sivuraiteessa terassilla syömässä, kun pari narkkia tuli viereen. Toinen tyytyi kuolaamaan, kun toinen kävi käsin sörkkimään kaverin ruokaa. Kaveri käski yllättyneenä lähteä menemään. Ei toiminut. Toinen pöydässä olija otti pihviveitsensä käteen, nousi ylös ja sillä uhaten käsi painua vit****. Sitten vasta meni sana perille.

Hyvin tehty. Ja laiton uhkaus. Ja helvetin hyvää tuuria, että edes toimi.

Miten ärsyttävistä juopoista pääsee kätevästi eroon?

[q]Anata, 20.7.2007 21:50:
Poistuu itse paikalta, jos mahdollista??
[/q]

Huono "ratkaisu". Miksi mun tarvisi kärsiä muitten idiotismista? Tai muitten?

Jos sun täytyy vaikka olla jossain tai päästä jossain ja tiellä on häiritsevästi käyttäytyvä juoppo? Sä menet takaisin kotiin?

[q]Steven Hoaks, 20.7.2007 17:04:
Kenen biisi oli missä puhutaan "Retox the freak in me"
[/q]

Fatboy Slim - Retox on ainaki yks. On muuten ihan vitun tykki raita.

Polkka?
Kiksu?
WTF?*blush*

[q]Abysmal, 21.7.2007 11:54:
Polkka?
Kiksu?
WTF?*blush*
[/q]

Oliks tää niinku kysymys et mitä ne on? Varmistan vaan ennenkuin alan selittämään.

[q]Zenni, 21.7.2007 11:46:
Miten saa ajan kulumaan nopeesti ku ei oo mitään tekemistä?
[/q]
Vastaa muihin tyhmiin kysymyksiin.

Joo, pahoittelen epäselvyyttä.

[q]Abysmal, 21.7.2007 11:54:
Polkka?

[/q]

Täsmennyksenä Androidin postaukseen:
Alun perin: piripolkka.

Do the math.

O