Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Mun pitäs saada kuulumaan pleikkari stereoiden kautta mut en perhana osaa laittaa noita piuhoja oikein.*grr* Miten ne pitäs laittaa? Laitteita mulla on tossa tv, digiboxi, dvd-soitin ja sit stereot. Eli miten mä nyt noi scartit ja rca-piuhan oikein laitan? Nää on just niitä hetkiä kun kaipais miestä taloon kun iteltä loppuu ymmärrys kesken(eikä noi voi mennä ees tuurilla oikein*igor*), mut onneks on sentään klubbari.*nauru*

[q]MiMoSa, 5.6.2007 19:21:
Mun pitäs saada kuulumaan pleikkari stereoiden kautta mut en perhana osaa laittaa noita piuhoja oikein.*grr* Miten ne pitäs laittaa? Laitteita mulla on tossa tv, digiboxi, dvd-soitin ja sit stereot. Eli miten mä nyt noi scartit ja rca-piuhan oikein laitan? Nää on just niitä hetkiä kun kaipais miestä taloon kun iteltä loppuu ymmärrys kesken(eikä noi voi mennä ees tuurilla oikein*igor*), mut onneks on sentään klubbari.*nauru*
[/q]

sulla on siinä pleikkarissa rca-johto jossa on keltainen, punainen ja valkoinen piuhan pää?
eikö?
mikäli näin, niin laitat sen valkoisen ja punaisen kiinni sterkkoihin ja annat olla sen keltaisen kiinni siinä skartissa mikä menee teeveeseen kiinni!
ok?

[q]2la, 5.6.2007 09:42:
Miksi ihmisten pitää täyttää tulevien tapahtumien topikit selvittämällä, miksi he eivät pääse paikalle? Ymmärrän vielä narinan siitä että kaksi samantyyppistä tapahtumaa järjestetään päällekkäin, mutta miten SINUN henkilökohtaiset retkesi mummolaan tai Ibizalle ovat niin vitun tärkeitä mainittavia?
[/q]
Koska kirjoittaminen kirjoittamisen vuoksi on parhautta*sydän*

[q]Anselmi, 5.6.2007 20:06:
---
2la, 5.6.2007 09:42:
Miksi ihmisten pitää täyttää tulevien tapahtumien topikit selvittämällä, miksi he eivät pääse paikalle? Ymmärrän vielä narinan siitä että kaksi samantyyppistä tapahtumaa järjestetään päällekkäin, mutta miten SINUN henkilökohtaiset retkesi mummolaan tai Ibizalle ovat niin vitun tärkeitä mainittavia?

---

Koska kirjoittaminen kirjoittamisen vuoksi on parhautta*sydän*
[/q]

sen takia pitää kirjoittaa joka topiciin jotta saa nostettua kirjoitettujen viestien määrää = skenepisteitä!

Minkä takia ampiaiset nyt jo toista päivää yrittää rakentaa pesää mun PARVEKKEELLE ?! Oon onneks huomannut tän jo hyvin alkuvaiheessa ja tänä aamuna jo toisen pesän alun vetäisin harjanvarrella alas... mutta en oo kyllä aiemmin törmännyt siihen, että parveketta yrittäisivät valloittaa.. Mikä mun parveekkeesta tekee otollisen pesäpaikan? Kukkia siellä ei ainakaan ole..

Mutsilla oli kans hirvee härdelli rivarissa kun takapihan rapun alla oli pesä, varastossa oli katossa pesä ja jossakin välikatolla ties miten monta pesää.
Itsellä oli parvekkeen pöydän alle yritetty pari kesää sitten värkätä pesää O_o

[q]ella_, 6.6.2007 09:30:
Minkä takia ampiaiset nyt jo toista päivää yrittää rakentaa pesää mun PARVEKKEELLE ?!
[/q]

Ampiaisista on nykyään tullu enemmän ja enemmän röyhkeitä. Ne eivät jätä hyväksi havaitsemaansa paikkaa helposti rauhaan, vaik pesiä rikkoiskin. Just eilen mun duunikavereista muutama manaili samaa ongelmaa. Ja ite toimin virallisena ampiaisentappajana kesärannan kioskissa(vanha kunnostettu puinen pukukoppimörskä), jotta kioskin tytöt saivat rauhassa tehdä hommia. Kioskiluukusta hävitin pesän, ja siihen samaan kohtaa meinas useampi alkaa rakennella uutta. Eli, nykyään ne tekee mitä niitä huvittaa. Siat. Tai siis ampiaiset, mut kuiteski :/

[q]pirpeli, 6.6.2007 09:44:

Ampiaisista on nykyään tullu enemmän ja enemmän röyhkeitä. Ne eivät jätä hyväksi havaitsemaansa paikkaa helposti rauhaan, vaik pesiä rikkoiskin. Just eilen mun duunikavereista muutama manaili samaa ongelmaa. Ja ite toimin virallisena ampiaisentappajana kesärannan kioskissa(vanha kunnostettu puinen pukukoppimörskä), jotta kioskin tytöt saivat rauhassa tehdä hommia. Kioskiluukusta hävitin pesän, ja siihen samaan kohtaa meinas useampi alkaa rakennella uutta. Eli, nykyään ne tekee mitä niitä huvittaa. Siat. Tai siis ampiaiset, mut kuiteski :/
[/q]

Luuletko, että raid auttais? jos suihkin koko katon?

[q]hyperventilaatio, 14.9.2005 22:26:
Simple as that.
[/q]
Hö. No oisin mäkin ton tajunnu itekin jos oisin vaa ajatellu kiitoksia silti

[q]Occu, 5.6.2007 19:44:
---
MiMoSa, 5.6.2007 19:21:

---

sulla on siinä pleikkarissa rca-johto jossa on keltainen, punainen ja valkoinen piuhan pää?
eikö?
mikäli näin, niin laitat sen valkoisen ja punaisen kiinni sterkkoihin ja annat olla sen keltaisen kiinni siinä skartissa mikä menee teeveeseen kiinni!
ok?
[/q]
Joo, nyt toimii!*iloinen* Kiitti! Nyt kun tota oikein miettii, niin noinhan sen pitääkin mennä ja noin se on kaikista yksinkertasin, mut kun pitää aina miettiä kaikkea niin monimutkasesti...

Miksi kuumeessa ei saisi mennä ottamaan aurinkoa, jos laittaa vaatteet päälle aina kun arska ei porota suoraan päin? Haluun ulos, aurinko paistaa!!!

kuvittelin tilaavani postiennakolla mut se lappu tuliki ja ei oo hintaa.. eli sekö ei nyt si ookkaa postiennakko?

[q]Annakins, 26.11.2009 14:39:
---
Yallu, 26.11.2009 14:10:

Kaikki mikä MAKSETAAN opintojen aloituksen jälkeen vaikuttaa tulorajoihin.. Kannattaa neuvotella työnantajan kanssa, josko olisi mahdollista saada kaikki rahat tämän vuoden puolella..

---

Joo sori tosiaan, ois pitänyt täsmentää, että maksupäivällä on merkitystä.
[/q]

okei. Kiitti molemmille!

[q]MaoTse, 6.6.2007 20:49:
Muistaakseni Raision Makuisia-levite mainoksen musiikki on jossain Disney-piirretyssä...
Mutta ei millään tule mieleen missä...
[/q]

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen junkkabiisi Aggroman - The Darkside of the Moon (Dj Hidden & Eeye-D rmx), missä on sämplätty just tota samaa melodiapätkää. Ei kyllä mitään ideaa mistä alkuperänen, jäi itteäkin vaivaamaan.

Onko kellään kokemuksia mp3-soittimien lisäkaiuttimista? Mul ois täs tämmöset Creativen Travelsound 400set mut pakettia ei kuulemma saa ees avata jos haluaa palauttaa... Vähän paha tietää kuinka hyvä saundi näissä on Plus eikö oo mitään mp3-kajareita joissa ois kajarit erillään? Eihän tästä kunnon stereovaikutelmaa saa mitenkään ku nää on yhessä

[q]sapeli, 7.6.2007 12:05:
Onko kellään kokemuksia mp3-soittimien lisäkaiuttimista? Mul ois täs tämmöset Creativen Travelsound 400set mut pakettia ei kuulemma saa ees avata jos haluaa palauttaa... Vähän paha tietää kuinka hyvä saundi näissä on Plus eikö oo mitään mp3-kajareita joissa ois kajarit erillään? Eihän tästä kunnon stereovaikutelmaa saa mitenkään ku nää on yhessä
[/q]

Mul on muistaakseni 300set. Olen tykännyt kovasti. Ei ne hifiä ole mutta tarpeeksi lujaa lähtee kokonsa puolesta ja ääni on kelvollinen. Paristot kestävät myös hyvin.

[q]REivaaja, 7.6.2007 13:52:
Käy ostaa kemon setti ni saat ihan mitkä skobet haluut kii*vink*
[/q]

Nyt kyl puhut hepreaa

[q]Zenni, 7.6.2007 23:58:
Mikä muu auttaa närästykseen ku samarinit jne kun niitä ei nyt satu löytymään?
[/q]

Elämäntavat/ruokatavat tietysti :) Mutta tarkoitit varmaan akuuttiin apuun =P.

Soodan tiedän auttavan joitain ihmisiä, ja joskus aijemmin sitä on käsittääkseni käytettykin lääkitsemisessä.

Tietty voihan siihen saada apua leikkauksestakin jos närästys tietty on sulla TOOOSI pahaa mutta ei kai kyse nyt ollut joo siitä :)

Eipä oo tällästä vielä käynyt. Tuli tilattua, tai lähinnä yritykseksihän tuo jäi, netistä tavaraa Visa-electronilla ja summa laskutettiin tililtä niinkuin pitääkin. Myöhemmin myyjä kuitenkin perui kaupat, koska he eivät tavaraa lähetä suomeen. Kuinka kauan kestää, että tuo laskutettu summa on takaisin tilillä?

[q]Timce, 8.6.2007 08:36:
Eipä oo tällästä vielä käynyt. Tuli tilattua, tai lähinnä yritykseksihän tuo jäi, netistä tavaraa Visa-electronilla ja summa laskutettiin tililtä niinkuin pitääkin. Myöhemmin myyjä kuitenkin perui kaupat, koska he eivät tavaraa lähetä suomeen. Kuinka kauan kestää, että tuo laskutettu summa on takaisin tilillä?
[/q]
Kysy myyjältä? Tos kun se raha on konkreettisesti liikkunut sulta sinne, niin kestää se "jonkun" aikaa liikkua myös takaisin, niidenhän pitää itte lähettää se takas / blokata takas. Riippuen varmaan siitäkin mihin maahan maksoit, eli tässä tyhmä heitto: pari kolme päivää - pari kolme viikkoa?

O