Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]coolcat82, 4.4.2007 22:59:
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan?
[/q]

en mä ainakaan ole ikinä kuullut mistään jatkorasiasta...

[q]Displacer, 4.4.2007 23:46:
---
coolcat82, 4.4.2007 22:59:
Kun mulle nyt on vittuiltu tästä jonkun verran.... niin on aivan pakko kysyä, että jos on niinku jakorasia eli siinä on niitä reikiä useampia, niin jos se kyseinen on johdon päässä niin eikös voi muka sanoa että kyseinen kapistus on jatkorasia??? Koska sehän on Toki se on jatkojohto, mutta se rasia siinä mukana tekee siintä jatkorasian, eikös vaan?

---

en mä ainakaan ole ikinä kuullut mistään jatkorasiasta...
[/q]

Totta. Jakorasialle on tullut toinen merkitys vasta myöhemmässä vaiheessa.

[q]Kit^, 5.4.2007 00:01:
Miks kaikki kiva päättyy aikanaan..?
[/q]

Koska ihminen ei ole ehtinyt mukautua siihen (kivaan) euforiaan tarpeeksi nopeasti.

Paljonko klubbarissa on rekisteröityneitä käyttäjiä noin kaiken kaikkiaan?

[q]Bio, 5.4.2007 18:42:
---
koo, 5.4.2007 18:40:

---

tuolta löytyy jotain tilastoja http://klubitus.org/tilasto.php
[/q]

Kiitos kaunis.

[q]koo, 5.4.2007 18:40:
[/q]

tuolta löytyy jotain tilastoja http://klubitus.org/tilasto.php

[q]JussiS, 27.12.2007 12:40:
---
Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?

---

Laivoilla ei niin kauhean hyvin mene nykyään, että ketään kannattaisi jättää rannalle.
[/q]

Toista mieltä vois olla ne, jotka just viime viikolla tms jäivät laivasta :D

[q]Jutu, 16.4.2008 11:54:
Vaikuttaako lahjaksi saatu raha opintotukeen? Faija oli laittanut mun säästötilille rahaa sen verran, että jos se vaikuttaa niin loppuvuonna ei sitten tuliskaan opintotukea :(
[/q]

Mä en ainakaan usko, että vaikuttaa. Kun se ei ole veronalaista tuloa,
niin eihän Kela saa mitenkään tietää, että olet edes saanut lahjaksi rahaa.
(Mut tämä siis mutu pohjalta, ei faktaa)

Mulla on tietokonetomografia- ja magneettikuvat cd:llä, ja haluaisin niistä löytää yhden jutun. En vaan osaa kun ei ole koulutusta asiaan. Menenkö tyhmänä kuvat ottaneeseen putiikkiin ja pyydän radiologia etsimään mulle sen jutun vai kuinka? Kuvat on lausuttu jo ajat sitten ja lausuntojen perusteella tehty tarvittavat jutut eikä mulla ole mitään varsinaista lääketieteellistä syytä pyytää tätä juttua.

[q]mark hamilton, 11.6.2009 20:42:
---
ezzy, 11.6.2009 20:34:
---
mark hamilton, 11.6.2009 20:30:
---
vala, 11.6.2009 20:28:
Kuinka määritellään ja todistetaan ovatko yhdessä asuvat henkilöt pari vai kämppikset?

---

Jaa.. no KELA voi väitää mitä huvittaa ainakin periaatteessa (joo ihan varmaan joku käräytti että olette pari)

---

Eipä siihen tarvi kait kun allekirjoitetut laput, että ei ole parisuhteessa. Kela saa yrittää sitten vakoilla, mitä huvittaa :D miten parisuhde edes määritellään :D

---

Entäs jos on seksisuhde?
[/q]

Ai onko seksisuhde parisuhde? Kysytkö tosissas tota? Ystäväthän ei voi myöskään nukkua samassa kämpässä samassa asunnossa?

Miks kaikki kiva päättyy aikanaan..?

mikä on sellanen suht normaali lepopulssi?

[q]opmdevil, 2.4.2008 09:26:
Työtoveri ehdotti että jos kyseessä on sähkömagneettinenilmiö jonka vinyylisoittimen neula havaitsee mutta ei se niin voimakas purkaus voi olla että ottaa yli viiden metrin päästä sen.[/q]

Aika kaukaa haettu selitys. Häiriöääni viittaisi siihen, että lampun räpsyttely aiheuttaa virtapiikkejä kämppäsi "virtapiirissä". En kyllä tiedä miten tuollainen olisi käytännössä mahdollista, jos oletetaan, että sähköjohtojen asennuksen on hoitanut ammattimies. Tuleeko tuosta räpsyttelystä häiriöitä muihinkin laitteisiin kuten esim. televisioon?

[q]opmdevil, 2.4.2008 09:26:
Olen huomannut että kun kotona soittelee musiikkia olohuoneessa ja sitten vessasa räpsyttää valoja niin vahvistimista kuuluu sellainen pamaus/häiriöääni. Onko kellään tietoa mistä tämä johtuu ja mitä asialle voi tehdä että näin ei kävisi vastaisuudessa?

Työtoveri ehdotti että jos kyseessä on sähkömagneettinenilmiö jonka vinyylisoittimen neula havaitsee mutta ei se niin voimakas purkaus voi olla että ottaa yli viiden metrin päästä sen.
[/q]
Vaihda eri pistokkeeseen toi vahvari, ni saattaa loppuu... Itsellä tietokone havaitsee uuden usb-laitteen aina kun vessassa laittaa valot päälle/pois.

[q]phanatic, 13.1.2006 17:57:
Vihreä lamppu.
[/q]
muotoillaas uudelleen: miksi siellä on sellainen?

[q]Freja, 11.4.2007 13:54:
Jos mä vien esim rikkinäisen repun ja kulahtaneen, rikkinäisen sohvanpäällyksen roskiin, niin mihin laitan ne? Eli mihin jätteeseen kankaat kuuluu?
[/q]
Kankaat menee kaatopaikalle.. ikävä kyllä. Nehän menis kai muuten energiajätteeseen, mut ne kuulemma jää sen jonkuu murskaimen piikkeihin kiinni, ni siks ei voi laittaa sinne.
[size=9](tietysti luonnonkuidut vois kai teoriassa mennä kompostiin)[/size]

[q]mariq, 11.4.2007 14:45:
Mikä on Sinfest sarjakuvan possun nimi? en millään muista..
[/q]
Possu on Squigley

http://en.wikipedia.org/wiki/Sinfest osotteesta löytyy loputkin hahmot.

[q]Sallakat, 11.4.2007 17:09:
[/q]

riippuu kunnosta yms monesta eri tekijästä, mut jos heitän 60-70 ni ollaa varmaan aika lähel?

[q]T-Justice, 11.4.2007 17:19:
---
Sallakat, 11.4.2007 17:09:

---

riippuu kunnosta yms monesta eri tekijästä, mut jos heitän 60-70 ni ollaa varmaan aika lähel?
[/q]

kerra frendinkaa kokeiltii ni mul oli 51... wtf? ja kokeiltii viel pari kertaa uusiks ni ei se muuttunu ku parilla.. ooks mä käyny vaa nii hitaal?

[q]yawiz, 11.4.2007 19:21:
---
T-Justice, 11.4.2007 17:19:
---
Sallakat, 11.4.2007 17:09:

---

---

kerra frendinkaa kokeiltii ni mul oli 51... wtf? ja kokeiltii viel pari kertaa uusiks ni ei se muuttunu ku parilla.. ooks mä käyny vaa nii hitaal?
[/q]

ei toi 51 viel kauheen matala ole.. yleensä urheilijoilla on alhainen lepopulssi, mut on niitä poikkeuksiakin vaikkei urheile.. sit kun se pulssi menee alle 40 ni sit voi alkaa huolestua

O