Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Avernian, 21.3.2007 07:45:
Luvassa +11C ja aurinkoa täydeltä terältä. Mitä silloin kannattaisi tehdä?
[/q]

Mä ajattelin tehä ei niin siistiä sisätyötä. Mut jos mul ois vapaata, nii salee oisin terdellä <3

[q]Freja, 21.3.2007 08:11:
---
Avernian, 21.3.2007 07:45:
Luvassa +11C ja aurinkoa täydeltä terältä. Mitä silloin kannattaisi tehdä?

---

Koska muka tollasta on luvassa? *täh*
[/q]

Perjantaina ja lauantaina.

[q]curry, 21.3.2007 09:27:
2) Teoreettista lentokonereittiä pitkin:

Etäisyys: 8350 km Webflyer

Eli suunnilleen 8350 km luokkaa tuo etäisyys on! :) Noh, käytännössä luumut pyörivät varmaan ties mitä reittiä kunnes päätyvät Jyväskylään, joten kilometrejä kertyy varmaankin hieman enemmän! :)
[/q]
noh, epäilisin että luumut tulevat suomeen lentämisen sijasta vettä pitkin, joten matkaa kyllä kertyy varmasti enempi kuin suorinta reittiä tultaessa.. ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin siinä kilometrien sijaan kertyy mittariin maileja.."pilknus"

[q]Verano, 2.3.2007 10:26:
Oishan se pitänyt arvata että domi on nopeempi
[/q]

[q]onni3mk, 21.3.2007 15:52:
Miten tollaset muotoon ommellut lakanat pitäis viikata? Siis sellaset, misson kulmissa kuminauhat et ne saa patjan ymärille.
[/q]

Mun kokemuksen mukaan, ei oikein mitenkään... Mut sit toisaalta, ne on yleensä tehty materiaalista joka ei ryppyynny, joten ei sillä niin väliäkään

[q]sapeli, 21.3.2007 17:33:
Mun kokemuksen mukaan, ei oikein mitenkään... Mut sit toisaalta, ne on yleensä tehty materiaalista joka ei ryppyynny, joten ei sillä niin väliäkään
[/q]

Mun molemmat tommoset lakanat on kyl ihan normi lakanakangasta joka ryppyyntyy

[q]onni3mk, 21.3.2007 17:34:
---
sapeli, 21.3.2007 17:33:
---
[/q]

Höh, mun molemmat taas on jotain venyvää matskua No, logiikan mukaan niitä ei voi mitenkään mun mielestä viikata niin, ettei ne ollenkaan ryppyyntyis, koska silloin se reunan kuminauha pitäis olla koko ajan venytettynä - muutoinhan siinä kankaassa on ryppyjä. Right? En sit tiiä jos niihin ois joku pahvilevy tai joku mikä pitää niitä viikattuina venytettyinä ja sileinä...

Miksi länsimaisessa kulttuurissa on epäkohteliasta ruokailla päähine päässä?

Ilmeisesti kyse on kunnioituksesta ruokaa kohtaan, mutta mistä se on kotoisin?

Miehethän ottavat lakin päästä laulaessaan Maamme-laulua ja mennessään kirkkoon.

Sen sijaan Synagookassa pää tulee peittää kipalla tai vastaavalla.

Onko raamatussa jokin kohta vai mistä tämä perinne oikein tulee?

[q]sare, 21.3.2007 19:51:
Miks toisissa viinirypäleissä on siemeniä ja toisissa ei? (tulin yo:ssa jo siihen tulokseen et niitä on varmaan jalostettu tai jtn mut vaadin tarkempaa vastausta:D)
[/q]

Siemenettömät kasvavat pistokkaista, ja ovat siten emokasvin "klooneja".

http://science.howstuffworks.com/question349.htm <--jotakin lisä infoa.

[q]ALIEN, 21.3.2007 09:06:
---
Jutu, 20.3.2007 21:43:
Miksi miesten on niin hankalaa ja vaikeeta mennä lääkäriin? Ei kai se nyt voi olla niiiiin kamalaa etteikö sille lekurille vois kertoa, että mikä vaivaa *ding**grr*

---

miähet korjaantuvat itsestään.
[/q]

joo, kävelee vaa blacksmithille ja voilá :D

[q]Freja, 21.3.2007 09:01:
Saako HESYyn vaa käppäillä sisälle sen aukioloaikana ja mennä kattelee niit elukoita?
[/q]

Eläintilat on auki ma-pe ja su klo 15-18. Eli tuona aikana voit käppäillä sisään ihastelemaan elukoita.

[q]sapeli, 21.3.2007 17:39:
---
onni3mk, 21.3.2007 17:34:
---
sapeli, 21.3.2007 17:33:
---
---
Höh, mun molemmat taas on jotain venyvää matskua No, logiikan mukaan niitä ei voi mitenkään mun mielestä viikata niin, ettei ne ollenkaan ryppyyntyis, koska silloin se reunan kuminauha pitäis olla koko ajan venytettynä - muutoinhan siinä kankaassa on ryppyjä. Right? En sit tiiä jos niihin ois joku pahvilevy tai joku mikä pitää niitä viikattuina venytettyinä ja sileinä...
[/q]
Ihan paketissahan niissä on ne pahvilevyt, mut en mä kyl jaksais alkaa lakanoita aina pahvien kanssa viikata Mullakin on niitä muotolakanoita, mut yleensä vaan taittelen ne jotenkuten ja toteen et ne oikee sit ku pingottaa petarin ympärille

[q]ALIEN, 21.3.2007 09:06:
miähet korjaantuvat itsestään.
[/q]
Eipä näytä korjaantuvan. 2 vuotta on aika pitkä aika, niin miksei prkl voi mennä jo vihdoin ja viimein lääkäriin. Annan sille kohta nuijanukutuksen ja raahaan sen hiuksista sinne

[q]Zenni, 22.3.2007 15:51:
Pitäiskö uusien luomien muodostumisesta huolestua?
[/q]

No, se riippuu. Ystävälle ilmestyi rintakehään viikon sisällä reilu 50 pientä ja haaleaa luomea. Ei ole vieläkään lähteneet :D Sitä se etelän aurinko teettää.

Toivottavasti niissä sun luomissa ei kasva karvoja!1

For real: Jos luomen reunat ovat huomattavan epätasaiset, luomet ovat reilusti koholla tai epäilyttävän suuria tai tummia, käys ihotautilääkärillä.

[q]Septique, 22.3.2007 15:54:
---
Zenni, 22.3.2007 15:51:
Pitäiskö uusien luomien muodostumisesta huolestua?

---

Sul on mitä suuremmalla todennäkösyydellä aids :( otan osaa suruusi
[/q]

se voi olla myös ebola tai etola, molempi parempi!!*whaat*

[q]Freja, 22.3.2007 18:37:
---
$, 22.3.2007 15:58:
No, se riippuu. Ystävälle ilmestyi rintakehään viikon sisällä reilu 50 pientä ja haaleaa luomea. Ei ole vieläkään lähteneet :D Sitä se etelän aurinko teettää.

---

Onks ne niiku pisamia vai onko ne eri asia ku pisamat? :D
[/q]

Kyl ne on lievästi kohollaan kuten luomet.

Kun lauantai-sunnuntai -yönä siirretään kelloja, niin ovatko bileet tunnin lyhyemmät, vai lopetetaanko ne viideltä?

[q]extramppa, 23.3.2007 13:14:
Mikä on Jared Leton fanipostiosoite??? En osaa kai googlettaa tarpeeksi hyvin, kun en löydä.

Ja tämä tieto tulee OIKEASTI mun 14-vuotiaalle pikkusiskolle.
[/q]

Jaksaako jotkut tähdet vielä välittää faneistaan niin paljon, että niillä olis edes fanclubeja. En o kuullu varmaan vuosiin edes koko nimitystä enää :) Itsekin googlettelin, ilman tulosta. 30STM:n forumit löytyy kyllä jne. Siihen se sitten jääkin.

Voiko neljästä viinilasista tulla krapula?

[q]Super-Kerttu, 23.3.2007 15:15:
---
KooKie, 23.3.2007 15:14:
Kun lauantai-sunnuntai -yönä siirretään kelloja, niin ovatko bileet tunnin lyhyemmät, vai lopetetaanko ne viideltä?

---

Bileet on tunnin lyhyemmät..
[/q]

:'(

O