Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]pirpeli, 26.6.2006 15:01:
---
Amma, 24.6.2006 10:51:
Missä ja miten saisi keitettyä muutamat [size=18]iso[/size]kokoiset luut?
(Olisko kenenkään äidillä lainata suvun isoa perintöpataa?)
---
Kenet sä oot laittanu palasiksi?
*pökr*
[/q]
Yliopistollinen eläinsairaala muuttaa ja niillä oli muutama ylimääränen luu(ranko) kaapissa. =)

Miten käy hyttysen (vai käykö mitenkään sen kummemmin), jos se imaisee hyvin päihtyneen ihmisen verta?

-juhannuksen satoa

[q]Verano, 26.6.2006 15:28:
Miten käy hyttysen (vai käykö mitenkään sen kummemmin), jos se imaisee hyvin päihtyneen ihmisen verta?

-juhannuksen satoa
[/q]

ei hitto... tätä on pohdittu kyl tos juhannuksena

Jaah voipi olla useempaan kertaan kysytty jo mutta mistä hikka syntyy? Täs pari päivää joutunu kestää sitä ja kiinnostais todella syy tähän.

[q]Hyzenthlay, 26.6.2006 22:43:
---
Verano, 26.6.2006 15:28:

-juhannuksen satoa

---

ei hitto... tätä on pohdittu kyl tos juhannuksena
[/q]

Se tippuu maahan ja sanoo "plop" ^_^

[q]Amma, 24.6.2006 10:51:
[/q]Martoilla?

Tyhmä kysymys:

Tuli tälläinen mieleen, et ajattelin ostaa ulkoisen äänikortin (usb-liitännällä), kun mun tietsikassa integroitu äänikortti hajos. Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?

[q]Euphoria, 26.6.2006 21:07:
Ota nainen saha käteen..*joo*
[/q]
Kiitoksia tästä [size=5]naiselle suunnatusta[/size] vinkistä, mutta kun mulla ei ole tarkoituksena paloitella varsinkaan suurimpia luita, vaan nimeomaan pyrkiä säilyttämään ne ehjinä ja kokonaisina.

[q]Amma, 24.6.2006 10:51:
[/q]

Okei, tää on nyt varmaan toooosi tyhmä kysymys, mutta miks sun pitää keittää ne?

[q]Pikkis*, 27.6.2006 13:19:
Okei, tää on nyt varmaan toooosi tyhmä kysymys, mutta miks sun pitää keittää ne?
[/q]
Nehän on siis joskus aikoinaan varmastikin keitetty, jotta ne säilyisivät pidempään (poistettu ylimääräinen aines). Ne on peräisin jostain 70-80-luvulta, olleet siitä lähtien kaapissa ja niissä on jotain mähnää ym., joten ne ois kiva keittää uudelleen.

[q]Euphoria, 27.6.2006 13:15:
Oleppa hyvä vaan:P
Tuleeko ne jonkin sortin koristeiks?? Vai mitä aattelit niillä tehä??
[/q]
No kun mä en ole vielä ihan varma. Koristeiksi ehkä joo, vaikka lähempänä totuutta lienee käsite jonkin sortin "opetusmateriaali" (siis itselleni). Pienempiä ajattelin yrittää fiksata johonkin muotoon.

Miks itkemisestä tulee pää kipeäksi?

[q]ezzy, 8.11.2009 19:03:
---
flatstick, 8.11.2009 18:31:
---
vala, 8.11.2009 18:30:
Näkeekö eläimet unta? Ainakin mun kissa mouruaa ja liikuttelee raajojaan välillä nukkuessaan.

---

Does the pope do dope and sell soap on the rope? -- Joo.

---

Toi on itseasiassa ihan mielenkiintoinen kysymys. Mitkä eläimet näkee ja mitkä ei. Miten kehittynyt eläimen pitää olla nähdäkseen unta. Eipä o tullu aiheesta koskaan lueskeltua mistään :)
[/q]

Eikös mahda aivokemiaan enemmän liittyä, ihan puhdas quesstimate on, että mikäli eläimellä on jonkinasteinen käpyrauhanen, kykenee näkemään unia. Kandee lukea Callaway J (1988). "A proposed mechanism for the visions of dream sleep". Med Hypotheses 26 (2): 119–24. doi:10.1016/0306-9877(88)90064-3. PMID 3412201.

edit: väärä viite edellises.

Mikä funktio viisaudenhampailla on?
Aiheuttaa kärsimystä ja vitutusta?

[q]Bio, 27.6.2006 23:19:
Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?
[/q]

Toimii. Se toimii ehjänkin kanssa samaan aikaan rinnakkain. Windowsin Ohjauspaneelin Äänet (Sounds) osiosta valitaan vain mitä laitetta windows käyttää äänien toistoon ja tallentamiseen.

[q]domi, 28.6.2006 10:21:
---
Amma, 24.6.2006 10:51:

---

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=1195337&osasto=Kotimaa

vai isokokoisia.... :D
[/q]

"..Helsingin Vuosaaren edustalta merenpohjasta joulukuussa löytynyt kuusikymmensenttinen esine on varmistunut mammutin kyynärluuksi..."

No ei noi "mun" luut paljoa taida hävitä, kun suurimpien mitat on suunnilleen 20 x 30 x 60cm ja
25 x 45 x 55cm. Ei ihan mahu 3 litran kattilaan.

[q]Galadhan, 28.6.2006 08:01:
---
Bio, 27.6.2006 23:19:
Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?

---

Toimii. Se toimii ehjänkin kanssa samaan aikaan rinnakkain. Windowsin Ohjauspaneelin Äänet (Sounds) osiosta valitaan vain mitä laitetta windows käyttää äänien toistoon ja tallentamiseen.
[/q]

Oolrait!
Kiitoksia vastauksesta

[q]D, 28.6.2006 18:33:
ANTEEX?!

Miten mä saan mun windows xp:n sammumaan "shut down" nappulasta.
Se ei sammu sieltä kovin useasti, kun ilmeisesti jotkut ohjelmat jäävät
taustalle bugittaa tms. Onks tos jotain sulkukoodia, jolla se sammuttais
itsensä ns. väkisin? En vaan nyt osaa. :(
[/q]

Itellä "Progress Quest"-niminen progu estää kans sulkemisen, se pitää itse sulkea ettei tallennus korruptoidu..

[q]kumimuumi
Itellä "Progress Quest"-niminen progu estää kans sulkemisen, se pitää itse
sulkea ettei tallennus korruptoidu..
[/q]

Nojoo mul on jotain selainohjelmat jotka estää ja winamp useasti estää
sammumisen jne.

[q]mikke, 28.6.2006 22:52:
Saakohan Suomessa nukkua autossa humalassa ? Muistelisinn että jossain Jenkkilän maissa toi on kiellettyä ja siitä voi saada rangaistuksen, vaikka et olis ajanu metriäkään. *täh*
[/q]
Muistelisin kuulleeni, että kuljettajan paikalla ei ainakaan avaimet lukossa saa olla jos on alkoholia veressä.

oftopic.. en kysy tyhmiä vaan sanon tyhmiä

jotenkin mielenkiintoinen tää klubbari kun täällä on selkeesti omat juttunsa ja käyttäytymissääntönsä.

en oo aikasemmin tajunnu niitä, mutta nyt alan vähitellen ymmärtää mitä ja miksi..
ehkä mäkin opin vähitellen tässä käyttäytymään...

O