Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]onni3mk, 12.4.2006 15:17:
No mut eiks tää nyt menny sillai, et haukottelu ei periaattees liittyny mitenkään nukkumiseen, vaan aivojen hapen puutteeseen?
[/q]
Joo haukottelemisella tasataan aivojen verenkierron hiilidioksidi ja happitasot kohilleen.
[q]mayah, 30.4.2006 16:25:
Miksi mikroon ei saa katsoa? Ja jos saa niin miksi lapsia pelotellaan sillä, ettei sinne saisi katsoa?
[/q]
Miksei saisi? Eikä mua kyllä ole tollai peloteltu.
Kyllähän sieltä teoriassa saattaa kai tulla jotain mikroaaltosäteilyä, mutta periaatteessa se Faradayn häkki (eli metalliverkosto joka ympäri koko sitä mikrotilaa, se on se juttu mikä niissä ovissakin näkyy) estää sähkömagneettisen säteilyn pääsyn ulos mikrosta suurimmaksi osaksi.
[q]NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..??
[/q]
2-puolinen teippi? Löytyy vähän joka kaupasta, ei kannata ostaa sellasta ohutta millä esim valokuvia liimataan, vaan sellasta että se teippi on noin 1-2mm paksua.
Oisko tiedot veronpalautuksista/mätkyistä pitänyt tulla jo?
Postilla on ollut tapana hukkailla mun tärkeitä posteja (esim. verokortti, äänestysoikeuslipuke, parit jäsenkortit + ehkä muutakin, mitä en oo huomannu) täs lähiaikoina, joten mua vähän huolestuttaa...*uuh*
[q]Verano, 15.4.2006 16:58:
---
extramppa, 15.4.2006 16:36:
Oisko tiedot veronpalautuksista/mätkyistä pitänyt tulla jo?
---
Esitäytetyt veroilmoitukset lähetetään porrastetusti, vikat tipahtaa postiluukuista huhtikuun viimeisellä viikolla, eli nou hätä :)
[/q]
Kiitosta! Ei siis tarvi ainakaan vielä lähtee juokseen postinsa perässä eri virastoissa.
[q]NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..??
[/q]
AppleOnen palapelilaatikosta :)
Pussissa lukee "Cement" ja se on tarkoitettu juurikin tuota tarkoitusta varten.
Osaisiko Sinooperi auttaa?
[q]Annakins, 22.7.2008 15:37:
Mikä olisi hauska läksiäislahja Berliiniin muuttavalle henkilölle?
[/q]
Tiiliskivi? Vois alkaa kasaa muuria uusiks...
Jalkapohjat ei kestä paljainjaloin treenaamista, iho rikki jatkuvasti. Ei vielä varaa kevyisiin kenkiin (esim. aerobic-kengät haittais treenaamista) ja tarvis ensiapua...mitä mun pitää laittaa noihin jalkapohjiin, et ne parantuu? ja sen jälkeen, että kestäis treenaamista? teippiä...mistä ja minkälaista?
[size=8]Osaan huolehtia itsestäni... [/size]*blush*
[q]kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks
[/q]
Niska/selkä jumis?
edit. joku ehti ensin :D
Mulla on tuossa 500 kappaletta täysin laillisia mp3-tiedostoja. Miten saan noiden tiedostojen/biisien nimet esmes Wordille tai johonkin vastaavaan prokkikseen, että saan ne printattua.
Nimim. "Satu Lappi"
[q]djbege, 26.7.2008 11:23:
---
sapeli, 25.7.2008 19:34:
Jos omaan osoitteeseen tulee jollekin muulle taholle (esim. edellinen asukas) kirje, mitä sille pitäisi tehdä?
---
Mä oon vieny postiin ja kertonu tilanteen. Jos posti on selkeästi mainospostia, niin...
[/q]
Taidan tehdä laiskat ja vaan kirjoittaa tuohon että kyseinen vastaanottaja ei löydy tästä osoitteesta ja laittaa takaisin postilaatikkoon... Mulla ei oo tässä lähellä missään postia enkä oikeasti viitsis tuommoisen takia käyttää vähää aikaani siihen että menen esim. keskustaan erikseen tätä viemään...
Saako liikuntaesteinen käyttää sähköpyörätuolia kännissä?
[q]Jammailija, 22.4.2006 15:17:
Tartteeko Yhdysvaltoihin viisumia, kun sinne matkustaa?
[/q]
Joo tarttee. Lentskarissa jakavat viisuminhakupaperit, jotka sit leimataan (tai ei leimata) rajalla. Se käy ihan huomaamatta (, jos et oo etsintäkuulutettu tai sua ei epäillä jostain rikollisesta toiminnasta tms. nää tavanomaiset) ja näppärästi.
Mistä mahtaisi Suomessa saada ostettua DJ-mag lehteä?
[q]Karski, 23.4.2006 19:16:
---
ttomi, 23.4.2006 18:34:
paljon yksi vinyylilevy painaa kansineen?
---
Jostain syystä tää sama kysymys tulee
esiin toistuvasti Vinyylilevyt painaa
yleensä 180 g -220 g, kuoret painaa n. 50-70
grammaa.
[/q]
Koska mulla just nyt ei ollu parempaa tekemistä, niin valitsin massiivisesta kokoelmastani muutamia plätyjä punnitukseen ilman kansia. Tulokset:
Kevyt levy: Ordinary People - Mahatma 110g
Normaali levy 1: Bedrock - Emerald (disc 2) 120g
Normaali levy 2: Paul Van Dyk - Another Way / Avenue 140g
Paksu levy: Kristy Hawkshaw - Fine Day 180g
Suurin osa mun levyistä kuuluvat kahteen keskimmäiseen ryhmään. Nuo 180 gramman levyt ovat havaintojeni mukaan harvinaista herkkua, eikä mun kokoelmista löydy moisia kuin ihan muutama.
Nimim. Ostetaan elämä
No hemmetti, ei sit! Piti oikein kaivaa passi esiin ja tsiigaa, mitä merkkejä ne sinne iski toissa kesänä.
[q]Amokk, 21.6.2006 13:37:
Miten niin kukaan ei tiedä! Tää on tärkeetä hei. :/
[/q]
Mä en oo ihan varma kuinka vanhoja ne sillat on...Eli jospa niit ei ole vaikka ollu silloin, kun laivat ovat jokea lipuneet....
[q]Amokk, 27.4.2006 22:02:
Mistä löydän Stayin' Alive -tanssiaskeleet?![/q]
http://www.sonoma.edu/kinesiology/ppep/activity_dance35.shtml#activity
http://www.disco-disco.com/disco/steps.html
[q]Amma, 24.4.2006 21:27:
Mikä oli se Iltasanomien viikonloppuna uutisoima suru-uutinen, joka pysäytti formulaperhe Häkkiset?
[/q]
Ilmeisesti Erjan isä kuoli pääsiäisenä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- ...
- 798