Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 618
- 619
- 620
- 621
- 622
- ...
- 710
- Seuraava »
Vittu teitä.*pahis* Olli oot säkin samanlainen. Joko starletti on tuunattu?;)
Naiset ajattelee asiat aivan liian monimutkaisiksi...*nukkuu*
Lähet krapulassa räntäsateessa kauppaan, ja huomaat ovella et se on kiinni.
Epäkohtelias käytös
Sormella osoittelu
Pikkukersojen rääkyminen, ja varsinkin nää rakastavat äidit jotka ei laita tikkua ristiin asian parantamiseksi...*pahis*
3:03
paras kellonaika.*sydän*
[q]Jammailija, 11.1.2010 16:55:
Olix toi ny tossa? Satuin lukemaan kirjoittelurimpsusi ja mielenkiinnolla kyttäilen, että miten käy.
[/q]
Joo, kyllä se aika pitkälti oli. Solidolle soittelussa ja säätämisessä meni niin paljon aikaa, että vaikka ne ei mun mielestäni edelleenkään toimittaneet mulle pyytämiäni dokkareita, niin maksoin laskun pois. Käytetty aika tuli kalliimmaksi kuin itse lasku ja se ärsyttää aivan superisti. Veikkaan että moni muukin tekee laskunsa kanssa samoin, joka sinänsä on vähän huolestuttavaa.
Vatsa taas sekaisin
Mm. Yks kirja ei ilmestynytkään 3.8 niinkuin piti. Ärsyttävää odottaa sitä.
Vittu että kiristää. Tää on yks niitä harvoja (onneksi) päiviä ku tekis mieli kuristaa se hidasteleva bussikuski. Perkele.
#1.
Se kun opettajat valittaa siitä että on ollut flunssan takia poissa koulusta vaikka olin ilmoittanut asiasta hyvissä ajoin. Pitäiskö sitten mennä kuumeisena oksentelemaan koululle??! Ja sitten ei edes voi kertoa mitä on tehty tunneilla ja ihmetellään että miksiköhän ei tiedä mistä puhutaan.
*grr**grr*
#2.
Edelleen nämä idiootit jotka ajavat motarin ohituskaistalla.*senkin*
Niin! Lisäks vituttaa vaan vitusti ja väsyttää koska vituttaa niin paljon etti enää vaan jaksa.
samaa mieltä. ja myös sellaiset jotka ohittelee kokoajan ja kiilaa eteen ja hidastaa sitten
#3.
tuli nyt mieleen olin viimeviikolla jossain turun ja salon välisellä abc:lla tankkaamassa ja oottelin kun kaveri kävi kaupan puolella.. siirryin sitten >5 metrin päähän bensa-automaateista ja sytytin tupakin.. ja viereiseltä automaatilta joku saatananpersläpi tuli ja otti röökin mun kädestä ja heitti sen auton lattialle. jotain se mesosi siinä että oli ollut ennen huoltsikalla töissä että hän kyllä tietää.
toisaalta kokoajan päällä ihan hirveä univaje et ei yksinkertaisesti jaksa väitellä/välittää enää yhtään mistään /:
En saa ladattua windows 7:an testiversioo koneelle...
Jaa että mikäkö nyt sitten ärsyttää?
Höyrypää-autoilijat. Mikähän hitto siinä on, että kun ihan rauhassa ajelee motskarilla about rajoitusten mukaan, niin ei kauhean kauaa saa rauhassa ajaa, vaan melkein joka valoissa ja risteyksessä on joku tuningtero(*vink*) vierellä/takana polkemassa kaasua. Sit kun pääsee liikkeelle niin ne ajaa siinä kolmenkymmenen sentin päässä takarenkaasta. Saatana.
En oikein tajua tuota pointtia selkeestä kiihdytyskisaan haastamisesta. Onko se niin hienoa kun jokainen haasteen vastaanottanut pyöräilijä kyykyttää sua kuitenkin? Ihan kuin jollain pakoputkiporatulla asconalla edelle ehtisi.
Ajetaan ihmisiksi, kulkupeliin katsomatta.
Vittu kun jotkut ei tajua, ettei mua kiinnosta kuulla heistä joka päivä. Perkele.
Nojoo, voisin mennä vaikka nukkumaan ja rauhoittumaan.
[q]sativa, 20.8.2009 15:41:
- Naapurit, jotka eivät moikkaa TAKAISIN.
[/q]
Joo tää on kyl. Samaa esiintyy myös työpaikoilla. No ite ainakin moikkalen sit kahta kauheemmin just näille henkilöille :D
[q]Lene, 14.9.2005 15:06:
---
Rubicon, 14.9.2005 13:59:
vitun ameeba, laita se pakastimeen hetkeks*nauru*
---
Kuuman/lämpimän ruoan pistäminen jääkaappiin/pakastimeen ei vaan tee hyvää muulle jääkaapin sisällölle. *nipotus*
[/q]
...ja kuluttaa turhaan energiaa, ja saattaa lyhentää laitteen elinikää.
-lisänipotus
[q]kilobitti
Kyllä se siitä, kiipeilyssä kehittyy ainakin alussa nopeasti jos malttaa treenata. Itsellä semmonen laaksonpohja menossa, en o ehtiny treenaamaan, ja seinälle meneminen masentaa kun ei pääse mihinkään...
[/q]
Juu, itselläni on ihan sama tilanne. Kesällä oon ehtinyt todella nihkeesti kiipeemään, ja kun tässä viime aikoina on koittanut käydä, niin ei ole kyllä luistanut. Mut kyllä tämä tästä, nyt on jo jotain sentään päästy, joten treenaaminen ei ole enää aivan niin masentavaa!
Yöduunin jälkeen menin nukkumaan vasta joskus 11 jälkeen, ja arvaahan sen että päivä menee vituiksi. Heräsin sitten tuossa abt tunti sitten, eikä väsytä yhtään. Vituttaa sen sijaan, ei mitään tekemistä ja mitään, mitä olis pitänyt tehdä, ei voi yöllä tehdä. Perkele.
edit: Jatketaanpa. Mulla ei ole himassa mitään syötävääkään.
Lääkäripalveluiden hinnat.
esimerkki: Kävin hakemassa -siis nimenomaan hakemassa- lääkärintodistuksen moottoripyöräkortin ajokorttilupaa varten. Koko hommassa meni noin 3,5 min, lääkäri ei viitsinyt mitata mitään, ei edes näköä. Kyseli vain tyyliin: "kuuletko normaalisti?" "mites sun näkö?" jne. Tämän lyhyen kyselykierroksen ja paperien erittäin pikaisen läpikäymisen jälkeen lääkäri muisti pitää saarnan moottoripyöräilyn riskeistä ja siitä, miten se hänen mielestään on hyvin huono ja vaarallinen tapa liikkua. Kiinnosti vitusti.
Ja mitäkö tämä nyt sitten maksoi? Kaikkiaan 129e, siis satakakskytvitunyhdeksän euroa.
Loppuun mainittakoon, että hinta-laatusuhteen kruunasi ajanvarauksen vittuuntuneen kuuloinen ämmä, jonka saatoin kuvitella kaivavan nenäänsä ja irvistellen näyttävän kansainvälisiä käsimerkkejä asiakasta esittävällä voodoo-nukelle.
Sanomattakin lienee selvää, että kyseiseen lafkaan tuskin astun toista kertaa.
tuo viereisen rapun kyylä nainen...
maha maha maha maha
puuh
Hajos sennheiser hd-25-13 ii toinen kapseli.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 618
- 619
- 620
- 621
- 622
- ...
- 710
- Seuraava »