Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 617
- 618
- 619
- 620
- 621
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Bio, 20.8.2009 21:34:
Tommi Evilä.
[/q]
Ei vittu http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/yleisurheilu/1722064
Vitun liuhuletti on niin kovista. Olis sit perkele lyöny. Mitä vittuu tollast lähettää mihinkään kilpailuihin ku joskus hypänny vähän paremmin. Ei oo muuta ku huono häviäjä. Nyt sit parutaan ku kovisteltiin. Turha siin enää perua sanomisia ku on paskat housuis jo.
Tommi Evilä.
[q]Wolverine, 19.8.2009 17:14:
---
Minnalilla, 10.8.2009 23:33:
Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...
---
Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä...
[/q]
Ööö...ehkä sä vaan hengaat vääränlaisten ihmisten kanssa? Mulla on todella hyviä, rakkaita ystäviä, jotka olen tuntenut vuosia ja joiden kanssa on koettu yhtä sun toista. Oon alkanut seurustelemaan kuten moni muukin meistä, osa on päässyt opiskelemaan, osa ei, jotkut on työttömänä, toisilla ei muuten vain mene hyvin (niin kuin ei kellään voi aina mennä). Välillä nähdään enemmän ja välillä vähemmän, elämäntilanteet muuttuu.
Mä oon varmaan meistä se, jolla jollain mittapuulla on mennyt viime vuosina asiat eniten putkeen. Ikinä en ole kuitenkaan kokenut kateutta ystäviltäni, päinvastoin. Samoin oon enemmän kuin iloinen siitä miten olen nähnyt ystävieni elämien muuttuvan parempaan suuntaan. Kyllä tärkeiden ihmisten puolesta voi ja kuuluu olla onnellinen vaikka joskus tuntuis siltä että "miks tolla aina kaikki natsaa kun mulla ei". Muutoin voi kysyä itseltään, että merkitseekö se ihminen oikeasti mitään. Tietenkin kateuden tunteita kokee jokainen, niitä vaan täytyy osata käsitellä eikä naamioida joksikin muuksi.
Ai niin, me ollaan kai niitä joita ympäristö nimittää hipeiksi. Että ehkä mä vaan kirjoittelen täältä oman vaaleanpunaisen pilveni päältä.
[q]sativa, 20.8.2009 15:41:
- Ihmiset, jotka kävelet kaksistaan/kolmistaan leveetä ja valtaavat koko kadun / seisoskelevat julkisissa tiloissa todella huonossa paikassa tukkien esim. ovensuun.
[/q]
Ja mikä niis liukuportais on, että kun hyppää sieltä kyydistä pois niin pitää jäädä siihen tientukkeeks kaivelemaan laukkua tai muuten vaan toljottamaan. AAA.
Kiinnostaa ihan KYMPILLÄ istua duunissa, *ttu
SAATANAAAAA TAPAN ITTEN!
Lisäksi tietokone paskana ja SAMOIN kännykkä paskana.
Siihen meni tämän kuun rahat sitten.
ninjaeditz:
Känny paskana -> ei herätyskelloa.
Heräsin tänään klo4 aikaan ja päättelin että turha jatkaa nukkumista sillä kuitenkin herää vasta puolenpäivän aikaan ja myöhästyy duunista se 4 tuntia...
Noh, tänään on nimipäivät ja työkaverit olivat ostaneet herätyskellon lahjaksi ^^
Edes jotain positiivista.
Bussissa ihmiset jotka ei pysty istumaan koko matkaa jonkun muun vieressä vaan heti jos joku penkki vapautuu niin pitää rynnätä siihen. Sellaset ymmärrän jos on esim helvetisti kasseja yms mukana, mut sellaset jotka haluaa vain omia sen penkkinsä itselleen jostain ihan muista syistä niin...
En tiiä miks, mutta alkaa v*tuttamaan välittömästi kun tälläistä näkee, päivittäin.
[q]äm:
P*llunvonkaus
[/q]
Oonks mä sanonut jotain väärin? *täh*
[q]Wolverine, 19.8.2009 17:14:
---
Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä, vittuillaan ja kerrotaan miten oot hylänny kaikki frendis ku oot alkanu seurustelemaan vaikka todellisuudessa näet niitä ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Sitten kun/jos menee poikki niin he säälivät sinua (sinun edessäsi) mutta salaa he olevat onnellisia siitä että sinunkin elämäsi menee alamäkeä eikä heidän oma säälittävä elämänsä tunnu sillä hetkellä niin paskalta.
[/q]
Mä tosiaankin taidan elää jossain fantasiamaailmassa... Perseestä tommonen touhu
No, toivottavasti jotkut sentää osaa iloitakin, eikä vaan vittuilla ehkä mulla on sittenkin muutama kaveri vielä..
[q]ninscu, 19.8.2009 19:03:
---
Optik, 19.8.2009 18:45:
Jjep.. koulu alkoi periaatteessa jo tänään, mutta saan kämpän avaimet vasta 1.9.2009 klo 10 *hmph**igor*
Se on kait otettava ensimmäiseksi kurssiksi "Perusteet: Kuinka asua kadulla" joltain spurgulta.. Ei vaan taida hirveämmin opintopisteitä herua ko. kurssista..
---
Kantsii tsekata jos siel sun paikkakunnallas joku opiskelijakunta tms. tarjois hätämajoitusta. Tääl Tampereella ainakin amk opiskelijakunta tarjoo semmosille, jotka ei oo viel koulun alkaes saanu kämppää.
[/q]
Tänks, pitää huomenissa kysellä et olisko Haaga-Helialla tarjota jotain ratkaisua tähän tilanteeseen...
[q]Optik, 19.8.2009 18:45:
Jjep.. koulu alkoi periaatteessa jo tänään, mutta saan kämpän avaimet vasta 1.9.2009 klo 10 *hmph**igor*
Se on kait otettava ensimmäiseksi kurssiksi "Perusteet: Kuinka asua kadulla" joltain spurgulta.. Ei vaan taida hirveämmin opintopisteitä herua ko. kurssista..
[/q]
Kantsii tsekata jos siel sun paikkakunnallas joku opiskelijakunta tms. tarjois hätämajoitusta. Tääl Tampereella ainakin amk opiskelijakunta tarjoo semmosille, jotka ei oo viel koulun alkaes saanu kämppää.
Nyt just iski sellanen ärsytys/vitutus/turhautuneisuus. No, kait se menee ohi.
Kun ei tiedä mitä tekis, nii tuloksena on aina se, etten tee mitään. *hmph**eiei*
Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.
[q]Minnalilla, 10.8.2009 23:33:
Se kun huomaakin ihmisistä uusia asioita, huonoja asioita. Se kun huomaa et joku ketä on luullut ystäväksi ei taida ihan sitä ollakkaan... Mun mielestä ystävien pitäis iloita seurustelusta eikä ns. vittuilla siitä. vai? *ding**whaat* yms...
[/q]
Missä fantasiamaailmassa sä asut? Köyhät ja kateelliset suomalaiset eivät todellakaan iloitse kenenkään muun menestyksestä, vittuillaan ja kerrotaan miten oot hylänny kaikki frendis ku oot alkanu seurustelemaan vaikka todellisuudessa näet niitä ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Sitten kun/jos menee poikki niin he säälivät sinua (sinun edessäsi) mutta salaa he olevat onnellisia siitä että sinunkin elämäsi menee alamäkeä eikä heidän oma säälittävä elämänsä tunnu sillä hetkellä niin paskalta.
VITUN riisto-K-ketju!!
Rasvaton Pirkka- maito maksoi vielä viime viikolla 83 senttiä. Nyt hinta 93 senttiä. Vaivaisen VITUN 10 senttiä noussut viikossa hinta. Ennen kalliimpi Valio-maito maksoi nyt 86 senttiä, mutta luultavimmin, ennenkuin kerkeän sanoa kissa, hinta nousee saman 10 senttiä. VITUN SIISTIÄ VITTU. Mä alan käymään pelkästään Lidlissä ja se on vissi.
Se, miten yrityksessä kohdellaan vuokratyöntekijöitä.
Kuuntelen töissä ylen nettiradiosta mm-kisoja, jossa juontajalla on ärsyttävä tapa karjua äijämäisesti kun tulee joku jännittävä kohta. Typerän kuuloista.
Liian vähän aikaa, ja vielä tuhat asiaa tekemättä..
Viiden tunnin päästä pitäs ruveta siirtymään etelä-suomea kohti.
Jotain uutta, mua ei tällä hetkellä ärsytä oikein mikään. Ihan hyvät fiilikset. Syysmasennus jo takana? *ökkö*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 617
- 618
- 619
- 620
- 621
- ...
- 710
- Seuraava »