Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- ...
- 710
- Seuraava »
Mulla on toiseks viimeinen päivä täs paskafirmassa. Tääl ihmiset puhuu paskaa toisten selän takana ja puuttuu muiden töihin. Mä sanoin töissä et en halua yhtään mitään läksiäisjuhlaa, ni eiks sit nää haluu järjestää jotain erityispitkää ruokailua. Yleensä tääl kuljetaan naama vihaisena, mut tänään sit hymy on perseessä saakka. Teeskennellään et ollaan ylimpiä ystäviä, hyi helvetti! Hitto, ei mua kiinnosta nähdä niiden naamaa enempää kuin se puolen tunnin ruokatauko.
Perkele siis perkele ottaa päähän taas jotkut "autoilijat".. kun on kaks samansuuntaista kaistaa tiessä ja toisella kaistalla rekka niin jumalauta ku pelätään ohittaa se rekka vaiks se ajais kuin hiljaa. Menis sit bussin kanssa jos noin paskat housuissa ajaa. Sit on nää toiset hidastelijat, jotka ajaa reippaasti alinopeutta otsa tuulilasissa kiinni, helvetti, ellei sitä autoa osata ajaa liikenteen mukana niin on se joukkoliikenne keksitty. Että ottaa pattiin!
tylsä työpaikka ja suunnaton väsymys*dissaa*
Nyt yhtäkkiä iski älytön huono-olo..pääkipu...Prkle!kaks tuntia viel...Sitten suoraan kotiin!Oksetus ja pyörrytys *pökr*
Ahdistaa se, että kesä alkaa olla ohi! Haluun häröillä ja lomailla viel EN elää ihmisiks ja opiskella. Eikä liiemmin kiinnostais olla viikonloppua töissä, tai siis seitsemää päivää putkeen.
VITTU
Ja sit etsin kämppää, ja aina kun löydän jonkun halvan, niin siinä ei ole suihkua! SIIS EI SUIHKUA. Kuka jumalauta tollasessa elää, häh...
[q]Kon-tiki, 25.1.2008 11:03:
Meillä ollaan harkittu just tollasta "nauhottaa kahta ja kattelee kolmatta" -digiboksia, mutta ongelmaksi jäisi, että milloinkas ne kaikki ohjelmat ehtisi kattoa, kun niitä tallenteita kertyisi niin ärsyttävän paljon? Kyllä perus yhtä kanavaa kerrallaan tallentavassa boksissa on puolensa.
[/q]
Mullon sellai boxi, missä voi tallentaa vaan yhtä ja kattoo samaan aikaan yhtä. Mut mulla oli Canal+, josta tuli tallennettuu lähes koko ajan. Sit oli parin viikon välein mukava pitää sellasii viikonloppuja et röhnöttää vaan sohvalla ja tuijottaa telkkaria
Edit. Korjataan nyt se nauhottaminen tallentamiseksi.
tylsyys
Joku vitun runkkari oli nussinu mun fillarin takakumista venttiilin Vitun hauska pila...
Elvistelijähifistipariskunta.
"Meillä on kaikki niiiiin *super*ia ja te muut tuutte aina perässä valintojenne kanssa ja ilman meidän neuvoja te ette oikeastaan edes osaa tehdä mitään."
Toi hemmetin keli. Onneks ei tarvinnut itse kävellä tossa myräkässä, mut kyl autollakin oli kohtuullisen perseestä ajaa.
Sen lisäksi mua ärsyttää kirjotusten tulokset. Vaikka oon asettanut oman rimani tosi alas ja oon pärjännyt todellakin yllättävän hyvin, niin nyt ärsyttää kun tulokset näyttää oleva melko tasaista M riviä. Ei siinä muuten mitään, mutta kun suurin osa niistä on ihan E:n ja M:n rajoilla (matikka jopa lähti syksyn rajojen mukaan E:nä, mutta tulee varmasti M:nä takaisin). Vaikka ei niillä loppuen lopuksi ole mitään merkitystä ja olen tuostakin suorituksestani todella ylpeä, niin saisi silti yksi eximia tulla hitto vie!
Näköjään ärsyttää ihan kaikki vuorotellen Varmaan joku stressioire tjsp.
Ai niin! Tajusin just et oon näin kiree koska mulla on tylsää. Työttömyys ei sovi mulle Mutta jospa alkais joku koulu ens viikolla niin loppuu lorviminen
[q]Galadhan, 10.8.2006 14:35:
---
Sinza, 10.8.2006 14:31:
En vaan ymmärrä miks tohon mp3-soittimeen ei saa ilman mitään ohjelmaa siirrettyä biisejä suoraan niin kuin mun Philipsin soittimeen saa *igor*...
---
Mp3-soittimia saa jo tosiaan muutamalla kympillä, suosittelen kovasti sellaisen hankkimista. Säästyy hermot moneen kertaan.
[/q]
Mp3-soittimestahan tässä puhuttiin kokoajan
[q]Nexus__69, 28.7.2006 22:31:
se et mulla on sellanen 2x2m hyllykkö mikä pitäisi saada siirtyy abt kaksi metriä ja se ei vaan onnistu.
[/q]
Koita laittaa sen alle joku pahvi tms, sitten sitä pystyy ehkä paremmin liu'uttamaan, tai sitten koita kallistaa se kulmalleen ja käännä sen kulman varassa sitä "askel askeleelta", tai sitten nosta yks sen kulma vähäks aikaa sun jalalle (kenkiä suositellaan *vink*) ja sitten sen kulman varassa askella sitä eteenpäin
(Tai sit hommaa mies paikalle *nauru*)
Amatööri-autovarkaat!
Jo toisen kerran vuoden sisään hajotetaan ensin auton ovesta lukko, tuhotaan ohjauskonsoli täysin repimällä kaikki osat mäkeen, tyhjennetään hanskalokero pitkin autoa ja sotketaan lopuksi paikat kokonaan..
a) ei siellä mun autossa oo mitään pöllittävää!
b) jos haluutte viedä sen auton niin opetelkaa tekemään se kunnolla!
v*#¤%n amatöörit!
Miksi pitää jakaa Iskelmä-Finlandia-palkinto?*hmph* Varsinkin q se perustuu vanhoihin saavutuksiin (vrt. kirjallisuuden). Fredi, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Jukka Kuoppamäki ja Arja Saijonmaa.. ääöö, eikö tätä varten ollut jo Emma-palkinnot.*hmph*
100sen tekstaripalsta, jonka taso laskee viikko viikolta.
Alussa sai nauraa kipeenä viestejä kuten:
Ihmiset huom! Älkää jääkö
seisoskelemaan junien
aulatiloihin. Kaikki halukkaat
eivät mahdu kyytiin.
Pääni jäi oven väliin
Nyt joku heittää jonkun urpon kommentin ja 400 ihmistä ottaa asiakseen vastata siihen "nasevasti".
Yhden päivän palstalla voi olla huoletta 10-20 viestiä, joissa oikaistaan nimimerkkiä "Tämä tieto on fakta", koska hän väitti edellisen päivän palstalla vahingossa/huvikseen, että Ruotsi on Suomen itänaapuri.
20 samantyyppistä:
Nimimerkille Tämä tieto
on fakta: Korjaa faktasi,
Ruotsi on suomen länsinaapuri!
Taidoistasi huolestunut
Tämä tieto on fakta.
Olet tyhmä, jos luulet Ruotsin
olevan idässä. Muuta timbuktuun.
Tosiruotsalainen
Tämä tieto on fakta on tainnut
nukkua maan tiedon tunneilla.
Onko Norja Tanskan etelä naapuri?
Fakta tämäkin
...jaadijaadi...
Sitten on ne, jotka valittaa valittamisesta, ja ne, jotka on helvetin hauskoja valittamalla siitä, että joku valittaa valittamisesta. Voi sitä intoa, millä niiden viestien sanamuotoihin on paneuduttu... Että valituksen valituksen valitus ja hihihih, kylläpä minä näpäytin nyt sitä!
[iso]Minä vaadin takaisin palstan, josta tuli hyvä mieli![/iso]
Valitan siis tässä koirankakasta valittajista, ilmaisista äitien matkoista valittajista ja valittamisen valittamisen valittamisen valittajista. Tarvitsin siihen vain enemmän kuin 160 merkkiä.
[q]tukkasotka, 2.3.2008 21:04:
Ärsyttää vitusti hoito, mitä mun koira sai viikonloppuna kun olin reissussa. Kysyin kaverilta jätänkö koiran hänen hoiviin vai vienkö vanhempieni luokse parin sadan kilsan päähän hoitoon. Tämä lupautui katsomaan ja vannotin vielä että koira varmasti pärjää ja tietyt ehdot toteutuvat.
Lopputuloksena koiranhoitaja lähtee bileisiin ja jää sille tielleen. Seuraavana päivänä kuulen et elukka on ollut perkeleen kauan ilman seuraa, ilman vettä ja ruokaa. Kärsi ilmeisesti nestehukasta ja oksenteli pitkin lattioita. Mun matot oli kylppärissä märkinä ja jengi aivan naamat, koira köhii kummallisella äänellä ja makoilee aivan kuittina. En pysty ajattelemaan sitten yhtään miten tuohon pitäisi suhtautua. Pitäiskö vaan takoa päätä seinään kun jätin idioottina eläimen henkilö(i)lle, jonka joo joon hokemisista ei voi aina ottaa selvää onko mikään mennyt perille*senkin*
[/q]
Jumalauta
Selkään tommosille!
Ihmiset, jotka kiusaavat työtovereitaan jaarittelemalla loputtomasti lemmikkieläimistään (tai sitten vaihtoehtoisesti lapsistaan). Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä teidän kissat syö aamupalaksi, osaako ne käydä hiekkalaatikolla, mitä hassunhauskaa teidän pikku sikabuldoggi teki eilen tai miten paljon se nyt sitten painaakaan *toktok* Hot tip: jos vastapuoli ei reagoi mitenkään lörpöttelyynne, voitte olettaa että häntä ei suinkaan kiinnosta lemmikkinne hyvinvointi vaan se, miten sen saisi mahdollisimman hitaasti ja kivuliaasti pois päiviltä...
Ps. Olen oikeasti eläinrakas. Ihmisistä vaan en pidä.
jotenkin tekniset viat eivät yllättäneet tänä aamuna, ehkä tähän vähitellen alkaa tottumaan..*justjoo*
ärsyttää vaan kun vikojen ansiosta mitään töitä ei saa tehtyä mutta ei voi lähteä kotiinkaan. ensi viikolla saakin sitten tehdä noiden kasvavien paperipinojen ansiosta pitkää päivää*dissaa*
ärsyttää vaan niin kaikkiii
- « Edellinen
- 1
- ...
- 585
- 586
- 587
- 588
- 589
- ...
- 710
- Seuraava »