Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- ...
- 710
- Seuraava »
no se, että ei just nyt kiinnostais yhtään mennä töihin. ja se, että menin tuhlaamaan niin paljon johonki niinkin turhaan ku viinaan ja sit yks heppu josta ei vaan kertakaikkiaan ota selvää mitä se haluaa. niin ja sit se, että eilinen olikin aika lailla floppi.
[q]Ssannah*, 8.9.2006 13:55:
Mun toimeentulotuki ei oo Hel**tti vieläkään tullu...piti tulla jo viikko sitten*grr*
Se prkeleen noita-akka vois jo laittaa ne rahat tilille ja Äkkiä vai eiköhän se todellakaan tajua että ihminen tarvii myös rahaa elääkseen
Ärsyttää niiiin maksimaalisesti!!
[/q]
....Sain kuulla ettei sitä tule ollenkaan ennen lokakuuta...*uuh*
Rutiköyhä opiskelijaraukka*poks* Velkaa tekemään....ellei pääse jonnekin kuppaseen raflaan tiskaamaan tms......jihuu..*grr**dissaa*
Ärsyttää suunnattomasti, kun itellä on vaikeaa ja kaipais tukea, niin ehdotetaan: " Tuu meille siivoamaan, niin saat jotain muuta ajateltavaa. Ois mukavaa, että joku tekis mullekin jotain mukavaa ja olis tukena synkistelyn hetkellä.
Se, että kaikki koulun asiat on netissä eikä mulla oo nettiä ja jottei asiat kävis liian selkeiks tieto on kolmella sivustolle, et eti sieltä sitte
Tää elämä on noin ylipäätään aika syvältä ..
Tänään on taas yksi niistä päivistä, kun on ärsyyntymiskynnys niin alhaalla, että ihan naurattaa.. Kaikki pienimmätkin asiat on töihin tulon jälkeen saanu niskavillat nousemaan pystyyn. Ehkä mun maailma ei kuitenkaan kaadu siihen, että tyhmä työkaveri ei ole tajunnut poistaa kalenteristaan jo ajat sitten peruttua henkilöstöpalaveria..
Edit.typo
Että en osaa pitää suutani kiinni ja liian usein sanon, mitä ajattelen, koska useimmat kuitenkin tulkitsevat sen väärin * [o]uuh[/o] *
tää mun työ, yllättäen*justjoo*
taidan sittenkin olla onnellinen siitä, että työsoppari on voimassa vain joulukuun loppuun. mulle riittää tää suossa tarpominen.
mummojen jehovapartiot.
Tulin tänään kotiin, niin katselin, kun oven takana venaili jotain mummoja laput kädessä. Toinen hyökkäs samantien kimppuun.
Mummo *näyttää lappua, missä luki: 'Väärien uskontojen aika alkaa olla ohitse'*
Meiksi: "Voihan saatana, mun aika taitaa olla ohitse."
Mummo: "No ei sen tarvitse, jos luet näitä. Näitä kannattaa lukea."
Meiksi "eikä kannata" ja suljin oven kesken mummon seuraavan lauseen.
Tää hemmetin yskä ja nenän tukkosuus.
Ihminen joka luulee olevansa niii paljon parempi ku kaikki muut.. ja eipä se jää kellekkään epäselväksi..
Ihmiset jotka kauheessa ruuhkassa lähtee ohittelemaan siinä uskossa et pääsisivät nopeemmin eteenpäin ja sit ne väkisin änkee väliin vaikka ei ois edes tilaa..*dissaa**dissaa*
Ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa kuin sulla ja sen tietävät nii silti valittavat kuinka ovat koko ajan persaukisia muka... vaikka ei oikeesti tiedä mitä on olla PA!
Ihmiset jotka kyselee koko ajan ja jatkuvasti että "koskas meinaat töihin mennä" nyt oon 2,5v ollu kotona hoitamassa vajaa 2,5v lasta...
ja jatkuva ihmettely siitä kun en dokaa.. ei huvita, ei kiinnosta, ei maistu... silti yritetään.. "ota ny, juo nyt , ota ees vähä" tms....
oha noita
Duunia taas koko vloppu.
Mul on vapaapv ja pihalla sataa...
Vapaapäivä Vesisade
neuvola ämmä
vois painuu sinne minne pippuri kasvaa
[q]domi, 30.8.2006 12:39:
Tytöt ajattelee tänään liian monimutkaisesti. Kaksi päivää perjantaihin.
edit: liikaa sormia
[/q]
Minä en edes osaa ajatella monumutkaisesti :/
pah, monI. Monumentaalisesti kyllä :D
Kaiken muun lisäksi mun tietokoneesta hajosi 3kk vanha näytönohjain
Edit: Joo, ja tietenki se liike on menny puoli tuntia sitten kiinni ettei sinne voi soittaa ennen huomista et mitä vittua ton kans tehdään.. *hmph**igor*
Noh, onneksi oli sentään hyllyssä wanha Asuksen Geforce 2 GTS...
tää pehko *toktok**grr*
Miksi ei osaa sanoa ei???!
Stressi.. Pitäny taas lupautua keikalle, jonka klaaraaminen on hyvin kyseenalasta. Stressitaso vain nousee, kun katselee levystöä läpi..:/
Lisäys: Kaiken lisäksi ketuttaa se, että stressaan koko asiasta. Oon hyvin selvästi ilmottanu pomolle, miten asia on ja silti se halus mut soittamaan. Tuon takia vastuu illan kusemisesta on enemmänkin pomon ongelma, mutta ei o kiva lähtä kuuntelemaan niitä kiukutteluja..
vappu *toktok*
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ DUUNISSA!!!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 584
- 585
- 586
- 587
- 588
- ...
- 710
- Seuraava »