Nukkumisesta ja valvomisesta
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 20
- Seuraava »
[q]Arto:
Ei hitto.. nyt alkaa kyl jo vaivaamaan..
Kahtena yönä peräkkäin nukahtanu vasta klo 6 aamulla..
[/q]
Oon tainnut artsi sulle muutaman kerran muistuttaakin bileissä, että Nyt ois aika mennä jo Arto nukkumaan !!
Hahhha!! Jätkä sanoo kyl aina saman mulle..
Arto.. pitäisköhän sun lähtee vaan nukkumaan...? *nauru**nauru**nauru*
[q]Arto:
Ei hitto.. nyt alkaa kyl jo vaivaamaan..
Kahtena yönä peräkkäin nukahtanu vasta klo 6 aamulla..
ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi, mutta
ku aamulla pitäis olla virkkuna jo koulussa.. =/
Ikinä ennen ei oo unettomuus häirinny..
Jos tästä jotain oppii niin ymmärtämään
niitä ihmisiä, jotka avautuu univaivoistaan..
[/q]
Pössäytä kukkaa pari pesällistä niin kyl on taju kankaal ainoo heikko homma on et oot ihan jumis koko päivän ... joten se hyöty menee siinä *reps*
Hei kiitti!!
Onneks voi aina luottaa kavereihin!!!
*nauru**nauru**nauru*
vituttaa kun ei nukkahda
*dissaa**nukkuu*
Kokeilkaa Herbivalia. Apteekeista ja luontaistuotekaupoista.
[q]Ankeus:
viikonpäivät sais olla tässä järjestyksessä niin ei ois nukkumisesta pulaa.. maanantai, perjantai, lauantai, sunnuntaia, lauantaia, sunnuntai, sunnuntai :D*justjoo*
[/q]
...*nauru**nauru*KHih..*joo*
Minä nukun Liikaa.. Liian pitkään.
TäHän alkaa jo kyllastyä.
mut vielä: Ankeus:Jos aina olisi viikonloppu nii ei siinä oliSi pitemmän päälle eNää mitÄän hohtoa..niinhÄn.*joo*
*nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu*
mun unihäirä on vähä parantunu! sain nukahduslääkkeitä.. ja nyt en o niitäkää syöny parii yöhön ja saan unta silti.. vaikken iha normaalisti mut kuitenki. :)
zorlim, ehkä sunki kannattais hakee unilääkkeet?
[muokattu 9.12.2003 15:10]
Nukuin viime yönä neljä tuntia, joka tuntuu olevan liian vähän *hih*. Mutta oli oikein kiva ilta kavereiden kanssa - vaikkakin normibaarissa paskasta musasta kärsien.
mulla on ollu yleensä vaikeuksia nukkua kun ei oo kulta ollu tuhisemassa vieressä.. mutta sit otin kaks peittoo käyttöön ja sillon on aina niin mukavan lämmin et nukahtaa väkisinkin
mä taas nukahdan ihan helposti mut sinne nukkumaan meneminen tuottaa vaikeuksia kun on aina paljon asioita hoidettavana olevinaan tai sit on vaa parempaa tekemist...
ja joka aamu saa sit kärsii siit...
12h yöunet..
eilen en saanu millään unta.. tai siis halusin nukkua.. mut tuuli pauhas ulkona niin että kaikki pikku narinat ja kitinät sai mut pomahtaan ylös.. luulin koko ajan et joku yritti murtautuu kämppään.. mut ei siel ketään ollu.. tosi kivaa.. tyhmä tuuli.. tyhmä!.. grrr sit ku ois voinu nukahtaa ni herätyskellot soi ja piti nousta..nyt töis.. ja koht kotiin.. ei sit väsytä ollenkaan.. ei ei ei*iihhih*
*hikoil**hikoil**hikoil* suuren osan yöstä. Heräsin 9 aamul takas nukkuu siin 10 mais ja nyt äsken heräsin. Olo on yhtä kuin jollain koalal*ding**igor*
Prkle
Tällä viikolla en ole saanut nukuttua kertaakaan kunnon unia ja selkäkin vaihteeksi pirun pipinä
alkaa vähitellen mielenterveys horjua ku on jo neljättä aamua heränny viideltä ja joka ilta menny nukkumaan aikasintaan puol kakstoista... =_= *Zzz* tällasta tää sit on tää työnteko.
[q]<><:
alkaa vähitellen mielenterveys horjua ku on jo neljättä aamua heränny viideltä ja joka ilta menny nukkumaan aikasintaan puol kakstoista... =_= *Zzz* tällasta tää sit on tää työnteko.
[/q]
Erhms? Mun ihan normaalit yöni on tollaisia.
[q]Jone:
---
<><:
---
Erhms? Mun ihan normaalit yöni on tollaisia.
[/q]
Siis Jone milloin sinä olet heränny aamu viideltä*täh*
[q]PuuhaOsku:
Siis Jone milloin sinä olet heränny aamu viideltä*täh*
[/q]
Tällä viikolla oon herännyt 2 kertaa kolmelta lukemaan tenttiin, kerran viideltä ja kerran jopa kuudelta. Nukkumaan on tultu mentyä kahdentoista hujakoilla.
Mistä ihmeestä mahtaakaan johtua kun välillä ei saa nukutuksi?
Menin torstai iltana n. kello 23 sängyn pohjalle kirjaa lukemaan ja siitä sitten väsyneenä yritin nukahtaa. Mutta kas kummaa, unta ei saanut sitten millään. Pyöriskelin ja kattelin vähän välilä kelloa. 02 maissa vitutus oli noussut huippuunsa, sen jälkeen ei jaksanut ajatella enää mitään. 07 sitten ylös ja kouluun. Päivällä nukkua ei tietenkään pystynyt, vaikka yritystä oli.
Samana iltana oli bileet, jonne tietenkin oli pakko lähteä. Väsymys ei pahemmin haitannut biletystä, mutta se oli lähinnä musan ja ihmisten ansiota. Puoli viiden maissa aamuyöstä olin takas himassa eli olin valvonut 44 h putkeen (torstai aamuna olin noussut 09). No ei tietenkään ihan aitoa valvomista, koska olin nukkua yrittänyt, mutta oli aika kohmeloinen olo kuitenkin.
Mutta tämäkään ei tuntunu riittävän, koska 05 ja 09 (jolloin nousin ylös) välissä nukuin vaivaset 2-3 h. Jostain syystä multi-väsymys ei vieläkään pakottanut nukkumaan. Ja nyt ollaan sitten lauantai keskipäivässä. Iltaan asti yritän jaksaa, ettei rytmi ihan sekoais. Mutta on tämä perkeleestä!
Normaali yönä nukun n. 8 h eli univelkaa on nyt 12-14 h + että koko ajan olen ollut menossa jonnekin. Eli nyt mietin onko muilla joskus samanlaisia nukkumis ongelmia (tämä ei nimittäin ollut ihan ensimmäinen kerta minulle)? Kuinka paljon tulee öisin nukuttua ja miten pitkään valvominen tuntuu hyvältä? Miten helposti saatte pitkän valvomisen jälkeen rytmistä kiinni?
[muokattu 4.10.2003 12:05]
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 20
- Seuraava »