miltä sinä tuoksut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 72
- Seuraava »
[q]medic, 31.7.2007 17:47:
Armanin code on se ykkönen, sitten on van gillsin 6, lacoste red, carolina herrera 212/ 212 on ice. Ei sitä viitsi liikaa testosteronillekaan tuoksua, liika on aina liikaa...*whaat*
[/q]
Mmmmmm Lacoste Red
Top 2 tuoksut: Armani - Acqua Di Gio / Ralph Lauren - Romance *sydän*
Kädet tuoksuu kumihanskoilta, muilta osin haisen vaihtelevasti märältä koiralta, sitruuna-tiskiaineelta, homehtuneelta paskalta ja näiden sekoitukselta. Putsasin just kylppärin lavuaarin hajulukon
tietysti hyvältä
Kolme eniten käytössä olevaa tuoksua tällä hetkellä:
Davidoff: Cool Water Summer
Lancôme: Miracle
Burberry: Summer
Erityisesti toi viimeinen on tooodella mun mieleen. Löytyi pitkän etsinnän jälkeen vasta lentokentän tax freestä, onneks!
emporio armani white
viimeinkin sain aikaiseksi hommattua uuden pullon
kadonneen tilalle :)
Tällä hetkellä raavaasti miehiseen ammattiin kuuluvasti hieltä ja paskalta (eläköön ilmastoimattomat metallipajat...*igor*)
Muuten kaksi suosikkiani ovat
- Fundamental's Red - Immortal Love
sekä
-Thousand Dreams - No. 1008
Molemmat Keskisen halpistuotantoa, mutta tuoksuvat ihanalle :)
Lancômen Hypnôse atm <3
Tällä hetkellä Sergio tacchinin-donna ja varmaan myös pikkasen hiki...niin nihkee ja kostee ilma...*hih*
Biotherm Eau D'Énergie
DKNY Be Delicious
Hugo Boss in Motion <3
Nyt oon lemahtanu jo pari vuotta J.Lo:n Still-parfyymille. Se on vaan niin mun tuoksu, eikä tuu paljoakaan vastaan tuol kaupungilla ku nuuhkin ympäriinsä*nauru* Ajoittain saatan myös käyttää Diorin J'Adorea, koska sain semmosen minipullon lahjaksi..*hihu*
Roudari/kooderi-hielle.
kuolemalta ja iljetykseltä
l´eau par kenzo... JA koht saippualle*nauru*
uus: dolce & gabbana: the one *sydän*
Kookosöljyltä at the moment, vissiin herkullinen haju kun haistelee innoissaan
Mansikkavartalovoiteelle ja Oscar De La Rentan Red Orchidealle
sain lehden mukana näytepullon Moschinon Funny tuoksua. se vaikutti ihan kivalta kun hieron ranteisiin, sellainen makea mutta kiva.
Haisen hieltä ja auringon kärventämältä iholta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 72
- Seuraava »