miltä sinä tuoksut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 72
- Seuraava »
Menthol-spraylta.
Tjaah, mitäs tuolta löytyy..
Clinique Happy
CK Be
Davidoff Echo
Laura Biagiotti Roma Uomo ja Due Uomo
Jean Paul Gaultier Le Mâle
ja jottain muutaki taitaa löytyä.
Tällä hetkellä kookokselta...
*sydän* kookosöljy *sydän*
Lähiaikoina tosi monet ovat huomanneet tuoksuni, jopa tunnistanut sen ja kehunut kovasti
Hugo possu hype!
Jean Paul Gaultierin le Mãle on mun oletustuoksu, mut viimeaikoina turvannut pumaan ja hilfigerin freedomiin
Mun uus: Moschino - Cheapandchick
Salvador Dalin Laguna juuri nyt. Ihan hyvä tuoksu mutta kärsii tylsyytensä vuoksi silmissäni pientä inflaatiota.
Pian pääsen palaamaan suosikkiini Hugo Bossin Deep Rediin, joka on tuoksussaan mystisen tummanpuhuva ja yllättävällä tavalla pistänyt miehiltä pään sekaisin, todella yllättävällä tavoin. Deep Red on tuoksu joka vaatii kantajaltaan tiettyjä ominaisuuksia. Ei sovi kaikille mutta on erittäin ihastuttava. Iltatuoksuna tätä voi kokeilla kyllä keveähenkisempikin tyttö ja tätä käytti jopa eräs miespuolinen ystäväni. Sen mahdollistaa juuri tuoksun tummusävyisyys..
Tulevaisuudessa harkitsen myös Nina Riccin Ninaa.. Suosin aina vain samoja harvoja tuoksuja ja löydän harvoin sekä tarpeeksi persoonallisia että itseäni puhuttelevia ja yhtäaikaa minua pukevia tuoksuja. Mutta tämä miellytti ja oletettavasti tämän tuoksun tulen hankkimaan.
eiku haisen ;) ja pahalle :D ja joskus valkosipulille!
Mummolta they say...*sars* *släp*
Aamulla sipaisin Ferrarin Blackia parrasängen ajelun jälkeen..
Yksi mun suosikeista
[q]RiD, 10.4.2007 22:31:
Hugo possu hype!
[/q]
Senkin petturi! Ketä mä nyt haistelen kun säkään et enää tuoksu Bossin Bossille?
DKNY : Men tai Issey Miyake : L'eau D'issey
.m
[q]Jutu, 3.5.2007 00:12:
---
RiD, 10.4.2007 22:31:
Hugo possu hype!
---
Senkin petturi! Ketä mä nyt haistelen kun säkään et enää tuoksu Bossin Bossille?
[/q]
Vaihtelu virkistää, ehkä joskus taas.
DKNY: Be delicious.
dolce & gabbana light blue
Äärimmäisen raikkaalta juuri nyt.. Koko aamu menny iloisesti oksentaen
Minä tuoksun aina erinomaiselle.
Puhtaalle ja vähäsen Emporio Armani White He:ltä.
nina ricci:n omppuhaju.
ps. emporio armani tekee parhaat tuoksut *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 72