päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Aamun krapulan jälkeen elämä voittaa ja voitoista puheen ollen voitettiin koulussa pesismatsi juoksuin 19-1. :D
Eilen illalla oli mahtavaa, tosin mä en halua nähdä itestäni sitä räppärikuvaa. Oli parasta nähdä Pohjiksen tyhmikset pitkästä aikaa kaikki koolla. <3
[q]KooKie, 16.9.2006 12:56:
....mä en myöskään ole tehnyt mun sotahistorian alustusta, jonka pitäis olla tiistaina valmis...
[/q]
No, olipa sekin vaikeeta. Jospa lopettais valituksen ja tekis asioille jotain.
[q]Super-Kerttu, 29.8.2006 07:34:
---
inneah, 29.8.2006 07:32:
Noi Dressmannin kalsari mainokset kaduilla
---
Ne on kyllä aikas jees..*kuolaa* Kerrankin naisille jotain silmänruokaa..
[/q]
Mä taas pidän valtavasti enemmän Dressmanin televisiomainoksista. Ne charmikkaat vanhemmat herrat...
[q]Zenni, 10.9.2006 11:15:
Olipa eilen kivaa
Ja oli kiva herää aamulla ja lukee Keksin viesti, oon täysin samaa mieltä *sydän*
[/q]
Eiliselle *sydän*
...ja sulle *sydän*
Kaveri mailas Jenkeistä, että ei vaan se, vaan myös sen uudet poikakaverit venailee mua sinne jo innolla. Sen siitä saa, kun jättää kavereidensa kovoille puolalastonkuvia itsestään. :D
Klubbariaddiktio hyödytti mua aivan helvetisti yo -kirjoituksissa. Ja mulle viel nillitetään netin liikakäytöstä! IN YOUR FACE!
Mä osasin ja onnistuin pitää itseni kurissa ja jättää eiliset setit väliin. Nyt mulla on ennen duunia 2h aikaa tehdä mitä vain hyödyllistä! ...tai jos sitä vaan datailis...
[q]larzizi, 12.9.2006 22:17:
Tullut juteltua tänään yhden henkilön kanssa aika paljon ja se on todella tuonut hymyn kasvoille
[/q]
Mulla on ollut tässä hetken aikaa samanlainen tilanne. Tunnistin oman fiiliksen tästä postauksesta.
Mutta tän hetken teh hymy on kyllä edellistuntinen MPKK:n edustajan luento. *sydän* Olisin voinut kuunnella sitä asiaa tuntitolkulla.
Nään tänään taas murun, lähdetään mättää ja shoppailee keskustaan.
Sit illalla vois dokail. Ja tänä yönä kyllä tuun syömään kebua!
Ratsastusmatka Eestiin varattu!
[q]as, 16.9.2006 19:39:
---
KooKie, 16.9.2006 19:34:
Istun kaverilla polkkakuteissa, soi Kleinenbergin - This is Sensation, irkkaan (tai kirjoitan klubbariin) ja juon teetä. Elämä. <3
---
Kookie 6kk ->
"irkkaan, soi nenänsorvausproge, juon bissee ja kasvatin tynnyrimahan!" ^_____^
[/q]
Ai samanlaisen progemasun ku sulla? Jään odottamaan kohtaloani!
Pitkät yöunet ja reipas fiilis. Tänään on töitä ja rahaa tulloo. :)
Zennin synttärit. *sydän* Oon vieläkin kännissä - täydellinen ilta kaiken kaikkiaan. Rakkaita ja puoltutuja koko baari täynnä. Luulin sen ottavan mua päähän, mut lähinnä se vaan nous mun päähän - Along with the alcohol.
Äikän yo-kirjoitukset meni ihan perseelleen tänään, mut se on okei. :D
Kaveri tuli eilen hieromaan sovintoa, vaikka mä oon periaatteessa anteekspyyntövelvollinen. Mä en vaan aio pyytää anteeks, kun imo en oo tehnyt mitään väärää, mistä en olis pahoitellut jo aiemmin. Mut hyvä, että se tuntee mun jääräpäisyyden ja osaa antaa anteeks ilman pyyntöäkin. Neiti on sen verran helmi tapaus, että on kiva olla taas väleissä. :) <3
Meen tänään shoppailemaan kaverin läksiäislahjaa ja junaliput Turkuun. :) Sit illalla tulee taas TV -maratoni! <3
On jotenkin aivan hiton sekava olo. Koko ajan kiire kaikkialle, kun on kaikki tullut jätettyä viime tinkaan. Siltikään ei oikeasti ahdista, niin kuin yleensä, vaan mulla on tosi kevyt olo. :)
Sain mailin pikkuselta ja sillä menee hyvin. *sydän*
Puhuin murun kanssa tunteja puhelimessa, kiitti laskusta, mutta on se sen arvoista. *sydän*
Sain koneen kuntoon. *sydän*
Ja lopuksi: B5 *sydän* *sydän*
Kaveri oli isompi ihminen kuin minä ja tuli juttelemaan pitkän mykkäkoulun jälkeen. Tuli taas jotenkin nolo olo, kun se moikkas ja katsoin ensin pitkään, että "wtf sä mulle puhut" ja sit moikkas uudelleen niin oli pakko alkaa jutella takasin.
Ollaan oltu hyviä ystäviä jo tosi pitkään, mutta tää viimeinen kuukausi on mennyt nihkeilyksi puolin ja toisin, koska se on ollut mulle vihainen, enkä mä pyydä anteeksi virhettä, mitä en koe tehneeni. Joskus mun periaatteet ja itsepäisyys menee mun järjen edelle, kuinka vaikeeta voi olla sanoa "anteeksi"? Tosin näkisin sen turhana, koska en sitä tarkoittaisi, mutta eikö ystävyyden pelastaminen olisi sen arvoista?
Mut tänään vierähti iso kivi syrämeltä, kun toi tyttö nyt sattuu kuitenkin olemaan yksi mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tänään on hyvä päivä. :)
Kullan tekstarit eilen yöllä. Vaikka harmittaa, että mulla on sitä ikävä, ni tuntuu haikeen kivalta, että sillä on myös ikävä mua... Tykkään siitä valtavasti. *sydän*
Joo nii ja oon kattonu koko päivän Joeyititatitoa (Joeyta monikossa?). :D
Äijäkaveri soitti ja puhu aivan mielettömän hiljaa. Oli sit pakko udella, että mikä herralla on. Sanoi, ettei halua sängyssään makaavan zigun kuulevan, että se juttelee puhelimessa mun kanssa dokaamisesta. Ihmetytti, että mitä hittoa sitä kiinnostaa tietääkö joku random zigu sen soittelevan muille ja vielä enemmän ihmetytti, että tää herra sietää sitä silmissään vielä puol seitsemän aikaan illalla. Vastaus oli "On toi ihan kiva, aattelin pitää sen ainakin tän viikonlopun yli" sellaisella hellällä äänellä. :D Aika harvinaista nannaa tolta kaverilta. Ja aika söpöä.
Olin Turun linnassa tänään piiiiitkästä aikaa, tuli kaikkia kivoja lapsuusmuistoja mieleen ajalta, kun mut sai sinne vain pakottamalla ja hiuksista repimällä. :) Nopeestihan tää aika menee, kun niistäkin päivistä tuntuu olevan vain hetki.
[q]ippu, 8.12.2006 22:45:
<klip>
[/q]
Mullekin tuli todella hyvä mieli tästä. Jotenkin mä nään, että ihmiset ovat sosiaalisissa tilanteissa töykeitä ja ylipäätänsä mulla on valitettavasti negatiivinen käsitys ihmisten kyvystä olla epäitsekkäitä. Tällainen käytös herättää varsin lämpimiä tunteita. Keep up the good work tyttö! *sydän*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 2,345
- Seuraava »