päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Saiskohan sitä jopa piknikille lähdettyä...? Terassi ainakin kutsuu
Oli eilen päivällä joku maailman paskin olo (tm) ja menin sit suoraan koulusta tultuani sänkyyn ja nukuin kaheksaan asti. Nyt 15 tunnin yöunien jälkeen oon maailman eniten pöhnässä (tm), mut jaksan kuitenkin mennä kouluun. Hyvää tässä on just se, että nyt kun käyn siellä koulussa pakolla, niin voin sitten terveempänä jäädä tossa jakson lopulla himaan nauttimaan (toivottavasti tulevista) aurinkoisista päivistä. ^^
[q]BB_turone, 8.5.2006 15:59:
Lisää hyviä uutisia kannatti selkeesti panostaa kurssiin mistä ei uskonu pääsevänsä läpi lopputuloksena paras arvosana *iloinen**jiihaa*
[/q]
Perus hikke! "En mä mitään osannu, <sensuroidut selitykset> meni ihan **tuiks. --- Oho, kymppi tuli."
Mut onnee herralle.
[q]John, 13.5.2006 11:07:
Vuoden eka kesäsade!*sydän*
[/q]
Argh! Asut Turussa... Eikai tänään tuule itään päin?
Nimim. Pitäis mennä saareen paistattelees päivää tänään.
Oijoi, eilinen saarireissu, ja ne mielettömät avautumiset sen yhden känniääliön kanssa. Siltä kuulin, että oon taas onnistunu provosoimaan jotkut neidit "vihaamaan" mua. *sydän* Me ollaan sen äijän kanssa niin samanlaisia, että välillä oikein pelottaa, mut perkeleen hauskaa meillä aina on! Toivottavasti niille on satanut räntää koko yön niskaan, kun tämä tyttö jätti leikin kesken puolen yön aikaan ja lähti himaan. Kesä,kesä,kesä,kesä. *sydän*
Pitkän suunnittelun ja jahkailun jälkeen sain vihdoinkin aikaan hankkia ne lentoliput murun luokse:
TÄÄ TYTTÖ VALLOITTAA SAN FRANCISCON 14.5!!! *sydän* *sydän* *sydän*
Da Vinci -koodia ziigaas tänään yhden maailman ihanimman tytön kanssa. *sydän* Pitkästä aikaa päästään senkin kanssa kahdestaan juoruilees.
Olin suht tyytyväinen äikän koeaineeseeni, joten koulussa oli oikein mukavaa hengailla tyttöjen kanssa siinä jälkipeleissä. Ne pari merkittävää katsetta siltä yhdeltä merkittävältä tyypiltä: Ai perkele, että tykkään tästä fiiwiksestä just nyt, kun se toimii!
Iltapäivällä raahauduttiin salille ylirääkkäämään itseämme ja palkittiin itsemme maittavalla shoppausreissulla: Ne kaksi paitaa ja se vyö, minkä sain hyvin myöhästyneeksi synttärilahjaksi *sydän*
Ihan oikeasti. Ai hitto, että rakastan elämääni. Auringonlasku nyt *sydän* (np: Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat rmx))
Mun ihmeellisen neitimäinen siippani jaksaa hymyilyttää päivästä toiseen. Ihania lahjoja, pehmeitä suukkoja, lämpöä yöllä... Saan häneltä niin paljon. *sydän*
Eilinen ilta. Kaikki kaverit ja se yksi tietty herra ja ne unelmat vihreistä keijukaisista! Ja se humala!
Pitkä puhelu murun kanssa. *sydän*
Raejuustoa ja kylmiä nakkeja.
Not Another Teen Movie - joo, kyllä mä nauran tollaselle huumorille. Aamuset Scary Movie 3 -sessiot beibin kanssa olivat kanssa hulvattomat.
Vois mennä tutimaan kohta, että jaksais huomenna siirtyä chillailemaan sängyn sijasta Alppariin. Ihanaa, että jotkut viittii värkätä sellaisia kekkereitä.
Kait se menee jo surkuhupaisaksi, että mä en vain kykene olemaan aloillani edes tätä alkuviikkoa. Bilejalat vipattaa. Energiaa riittäis vaikka mihin, kun oon jo 2 iltaa sitä keräillyt.
Nyt vois keksiä jotain, mihin tän energiapiikin suunnata.
Klubbarin väelle päivän hupipisteet
Dädi vääns aivan järjettömän hyvää ruokaa tänään.
Muru soitti Kanadasta *sydän*
[q]Foxmagon, 25.5.2006 23:18:
http://maa.pienitaivas.fi/~foxmagon/popot/ nää hymyilyttää.
PS. OSTETAAN AURINKOISTA SÄÄTÄ KOTOMAAHAN!
[/q]
Hahah, mulla on aivan samanlainen (ja abaut yhtä monta) syy(tä) toivoa pikaista kesää.
Tietty herra tuli hakees mut tänään kotiin ja taisin vain ihastua siihen matkalla entistä enemmän. Voi perkele. *sydän*
Ja toi mun exä tänään: Aivan mielettömän sympaattinen, en voi ymmärtää, kuinka se vaan osaa pommittaa mun heikkoihin kohtiin. Joka kerta kuitenkin muistan, miksi oon rakastanut ja rakastan vain sitä. *sydän*
Se yksi tietty tyttö ja sen jutut aina ennenkuin se flippaa totaalisesti loppuillan. "Sä oot Juli jokaisen miehen ja naisen unelma." Sä oot muru tossa kunnossa kaikkien painajainen. Mä kuitenkin tykkään susta mielettömästi. *sydän*
Ja mun rakkain: Kyllä se SUN rakkain kohta kotiin tulee, älä viitsi murehtia *sydän*
Tämä ilta, tämä viikko, tämä kuukaus, tämä... Mun elämä *sydän*
Ai helvata, kun on nätti keli. *sydän* Voisin postata "päivän :(":ksi, etten siitä pääse nauttimaan, kun on neljään asti duunia, mut sit taas toisaalta... :) että niitä töitä löytyy ja :) että saan rahaa sitten nauttia näistä keleistä loppukesästä.
Hjuwa fiiwis kerta kaikkiaan.
Mun muru Sanna duunissa. Sen kaa aina jaksaa, ja se piristää vaikka kuinka ttumaista päivää. *sydän*
Kotimatkalla jollain nurtsilla pelas läjä kundeja ja pallo ajautu mun jalkoihin, pomputtelin pari kertaa brassailun vuoksi ja syötin sitten takaisin. Pojat siinä huuli pyöreenä huutelees "tyttöhän osaa!!" ja pyyteli mua seuraan. Naurahdin, ettei nyt kerkeä ja ne toivoi mun pääsevän seuraksi huomenna samaan aikaan.
Ja se kesäfiiwis muutenkin siinä duunista kotiin päin kävellessä. Pieni polku ojikon vierellä, lehtipuita ja kukkivia horsmia, ai hitsi mä haluaisin landelle. *sydän*
Joo, kyllä tää mun uus otsatucca on helmi.
Duunikaveri: "Ootpa söpö nyt. *plur*"
Juli:"Joo, näytän ihan lonkeroiden raiskaamalta animetytöltä. *piis*"
Duunikaveri: "No onhan toikin tapa kuvailla.. eh... söpöä *ding*"
Tää ko. herra ei ehkä ollu kuullu hentaista. Hittolainen... Mut hyvä tucca! *sydän*
[q]KooKie, 12.6.2006 09:30:
Ooh, vielä mun vapaapäivänäkin pitelee näitä kelejä. *sydän* Aurinkoo ottaas ja rantalenttistä pelaas. ->
[/q]
Olipas helmeä! Aurinko porotti, naama paloi ja kivaa oli.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 2,345
- Seuraava »