päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 28.9.2007 09:35:
Työpöydällä odottanut suklaalevy :) Työkaverit *sydän*
[/q]
Mä näin, kun se sulle tuotiin..*hihu* Taidat olla mukava duunikaveri, kun saat tommosia lahjuksia!
[q]mikke, 29.9.2007 18:22:
---
Super-Kerttu, 29.9.2007 18:15:
...SAUVAKÄVELYSAUVAT... Tai siis molemmat ostettiin sellaiset..*tirsk* ...Naurakaa vaan..
---
Äläs ny, se on oikeesti tosi hyvää liikuntaa, pakko tunnustaa että itekin tulee joskus käytyä sauvomassa Tossa metässä tosin, ei mihkää keskustaa kyl viittis mennä :D
[/q]
No sitäpä se, todella loistava urheilulaji! Käy koko kroppaan ja rasva palaa! Ja kyllä mä ajattelin täällä Vallilan alueella ihan julkisesti niillä sauvoa!
[q]kindertin, 1.10.2007 14:30:
Tää on kyl jo päivän XD:
Mun vyötärön(oletetaan et mul on sellanen)ympärys on 110cm
[/q]
No, mut aika kaponenhan sä vielä oot ottaen huomioon olosuhteet. Monella on paljon suurempikin vyötäröympärys, vaikkei odota edes yhtä vauvaa..*hih*
[q]wiwi, 8.4.2009 20:48:
Tai jos tulisit ensin tännekin siivoomaan?
[/q]
No ei tänään..Mut joskus, jos hinnasta sovitaan!
[q]mayah, 4.10.2007 13:56:
jee
Viddu, ku ei pysty keskittyy työntekoon.
[/q]
No, kerro nyt meillekin..*hih*
Enää tää päivä duunii ja sit alkaa joulu..*sydän* Mä rakastan joulua ja vielä kun saan sen viettää maailman parhaassa seurassa, niin ei voi olla kuin onnellinen!
*sydän*
Ilma on ihan perseestä.. Mut tänään on silti PERJANTAI! *ökkö*
Huomenna kullan, Marjon ja Dankun kanssa Tallinnaan! Ei voi tulla kuin hauska reissu! niin ja huomenna on vielä vuosipäiväkin! *sydän*
Maanantai ketuttaa ja väsyttää niin hemmetisti..MUTTA
Oli kyl hauska viikonloppu Tallinassa. Tuli juotua, syötyä ja juhlittua kunnolla. Kiitoksia vaan matkaseuralaisille, oli niin huippua ja olette huippija! *sydän*
Ihana ensimmäinen kunnon kesäpäivä. Bikinit päällä terkeni jo mukavasti olemaan! Grillikausikin tuli avattua! Ja Marjo ja Dankku saapui suomeen! *sydän*
Perjantai, palkkapäivä, pikkujoulut..*ökkö* Tää viikko meni kyl niin nopsaa, et huh huh! Niin ja mulla on vielä maailman ihanin mies..*pihkassa*
Olipas mukava viikonloppu! Vaikka se menikin ihan liian nopsaa... Sopivassa suhteessa urheiluu, ystäviä, rentoutumista (=*känni*), sukulointia, niin ja tietty ihanaa yhdessä oloa rakkaan kanssa! *sydän*
[q]mayah, 7.11.2007 07:11:
Elämä on ihanaa
Viideltä lenkille, seiskalta töihin ja töitten jälkeen Reija ja sali
[/q]
Rakkaus on laittanut sut nainen ihan sekaisin! VIIDELTÄ LENKILLE!? noin hullu mäkään en oo!
Perjantai! *ökkö**sydän*
*PIHKASSA* *SYDÄN*
[q]Anselmi, 19.12.2007 14:35:
Huomisiltana kuuntelemaan kauneimpia joululauluja jäähalliin*hihu*
[/q]
ooh..onkos siellä semmosia..Mä rakastan joululauluja! Voisin hoilottaa niitä vuoden ympäri!
Mulla on niin monta päivän :( putkeen, et pitää yrittää olla vähän positiivisempi!
Tän päivän :), aamulla ei satanut, on perjantai ja mulla on ihana poikaystävä! *sydän*
[q]Mark, 19.2.2008 08:31:
Sain eilen avaimet uuteen kotiin, ja tänään pääsee viemään ekat roinat sisään FUK JEA!
-M
[/q]
SAMA!!!!
Tänään edessä asuntokaupat..*hihu* Vähän jänskättää, mut niin ihanaa!
Tää on kyl eilisen. Päästiin vihdoin uuteen asuntoomme ja se oli yhtä ihana ja jos ei ihanempikin, kuin mitä muistettiin ja pari erittäin positiivista yllätystäkin tuli siinä samalla. Tänään sitten vähän remppailemaan sunnolle! Enää ei ole kuin 3 viikkoa ja päästään asumaan uuteen ihanaan kotiimme!
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 2,345
- Seuraava »