päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 13.6.2007 07:20:
Aamulenkki :) Ja iltapäivällä sitte kumiveneilemään. Tai no, toi lienee ennemminkin "päivän paniikki"-topikin matskua.
[/q]
Monelta sä oikein heräät aamusin?? Lenkillä oot käynyt jo 7.20?! Mä en sais otettuu yhtään juoksuaskelta viel tohon aikaan aamusta?!
[q]Jocular, 16.5.2007 07:08:
Taidetaa tänää saada perheenlisäystä Veret pitkin lattiaa ja kissa vaa jatkaa leikkimistä.. hölömö
[/q]
Joko syntyi?..kuvia pikku karvakasoista kehiin..*plur*
Tulenpahan taas toteamaan, että voi
Oon niin *sydän* Miten toisen seurassa voikaan viihtyä näin hyvin..
[q]pupuTupuna, 24.5.2007 18:58:
---
sune, 24.5.2007 18:56:
---
pupuTupuna, 24.5.2007 18:52:
Nyt on kaikki kouluhommat kypsyysnäytettä myöten tehty. MÄ VALMISTUN! Huomenna mä NIIN vedän kännit!
---
Grattis! mä valmistun kans
---
Kuin myös onnea!
[/q]
Onnea molemmille! 2x*pus*
Onneksi sataa vettä..Niin ei mene hukkaan tää sairaspäivä ja voin hyvillä mielin sairastaa kotona.
[q]sune, 30.5.2007 11:21:
---
Annakins, 30.5.2007 10:26:
Heinäkuussa Damiin :)
---
juhannuksena damiin
[/q]
Viikko ennen juhannusta Damiin!
[q]sune, 30.5.2007 11:50:
no sieniä syömään tietenki. ei vaan ihan muuten vaan. toivottavasti toi timberlake on vitsi tai saat *släp*
[/q]
No ei todellakaan oo.. Tuu kattoo, piletit löytyy ja maksettiin niistä viel iso raha..*nauru*
[q]Pepé Le Pew, 31.5.2007 09:39:
Ennätyksellisen 7 vuoden penkin kuluttamisen jälkeen paperit vihdoinkin kädessä, palautunu vkl:n juhlinnasta ja huomenna Nick Warren *sydän*. Nyt maistuu
[/q]
Hirmuisesti onnea!!
Eilen oli ihan paras päivä!
Alpparissa oltiin heti kympin jälkeen. Siellä sit otettiin arskaa kahteen asti. Sit mentiin hakemaan kotoa makkaraa ja ihka uusi ihana liila pallogrilli! *sydän* Iltapäivä siinä auringossa sitten grillailtiin makkaraa ja itseämme! Ja ilta kotona oli sangen ratkiriemukas ja ruokaisa! *sydän*
KESÄ ja KASPER! *sydän*
[q]pupuTupuna, 4.6.2007 23:08:
Äitini osti uuden pyörän ja lahjoitti minulle vanhan pyöränsä, joka on oikein hyvä pyörä. Työmatkani on reilu 9 kilometriä ja tänään pyöräilin sen ensimmäistä kertaa. Oli kiva huomata kuinka helposti tuollaisen matkan taittaa hyvällä pyörällä. Pyöräilystä tulee saletisti mun tän kesän hittijuttu.
[/q]
Mä sain Isbeltä vanhan pyörän, joka mun piti laittaa vaan kuntoon.. Mut pitkäkyntiset ehti jo viemään sen meidän lukitulta sisäpihalta..*uuh* Siis risan pyörän..*ding*
Sain kamerani takuuhuoltoon, vaikka virallinen takuuaika oli mennyt umpeen jo viime jouluna!
PERJANTAI! Huomenna Lintsille! Maailman paras poikaystävä.. ja viikon päästä Damiin! *sydän*
[q]casper-dj, 8.6.2007 10:04:
tänää aaamulla sen tajusin taas niinkun jokainen aamu.....mulla on maailman paras tyttöystävä*sydän*
[/q]
[q]Jocular, 12.6.2007 14:11:
Systeri soitti ja nauro ihan hysteerisenä. Oli kattonu ostos-tv:stä mainoksen; TOTAL SAUNA.
Saanko esitellä mullistavan uutuudeen;
http://www.tvshop.com/FI/products/8660
[/q]
Mikäli toi vekotin toimis, niin saunahullun Suomen kansan pitäis olla tosi sutjakassa kunnossa!
Kaikkea sitä ihmisille myydäänkin upean kropan toivossa!
[q]sune, 18.6.2007 21:21:
---
Super-Kerttu, 18.6.2007 18:47:
Hetki sitten tultiin kotiin Damista. Ihana reissu rakkaan kanssa takana..*sydän* Dami on kyllä hullu kaupunki Ja Justin rokkas kovaa!
---
ai witsi te tulitte jo!!! kerro sit jotain paikkoi mihi kannattaa mennä käymää
[/q]
Ostakaa KUNNON kartta! Se kaupunki on tosi sekava kaikin puolin..*nauru* Ja etsikää klubit etukäteen. Kaikki muuten neuvoo teidät eri paikkaan! Siinä tärkeimmät!
[q]casper-dj, 19.6.2007 12:43:
päivä senkun paranee...allekirjoitin just itselleni uuden duunin elokuun alkuun*jiihaa*
[/q]
rakas, onnea!
[q]emppu, 20.6.2007 09:09:
Tääl oli tapeltu aamusel ku tulin mestoille ja oltiin vähä ärrimurri*igor* Seivasin tilanteen hakemal pojille wiinerit ja kaffet. Nyt o kaikil hyvä olla*hihu*
ps.mä tein tollast*pökr**ding* Oon tulos vissii kipeeks*hikoil*
[/q]
Ärtsy on alkanut pehmenee!? huolestuttavaa!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200707316414579_vi.shtml
Kuinkas nyt suu pannaan Paris?
Oon ollut niin ahkera duunissa, et mun ei tartte varmaankaan tulla perjantaina duuniin! Eli loma TJ 2!!!!!!!! En taida pysyä pöksyissäni!
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 2,345
- Seuraava »