päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ollu vaan aika leppoisa päivä*hymy*
Nyt on päätetty vauvalle sekä tytön että pojan nimi
Saa nähä sitten kumpi otus sieltä tulee
Oli vähän miettimistä kun tahoin sellaiset nimet että mä en tunne sen nimisiä henkilöitä ykkös nimen kohalla.
No melkein onnistuttiin, mie vaan tiedän sen nimiset henkilöt.
Toiset nimet olikin sitten paljon helpompi juttu
Kummitkin on valittu & kirkko *sydän*
Oma kulta *sydän* On vaan valloittanut mun sydämen ihan täysin
Ekaa kertaa viikkoon sellanen olo, että pää ei oo ihan täynnä räkää eikä oo ees kuumetta enää!!!
Perkele kun tuntuu hienolta, aamupalaksi sit vaan kahvia ja sopiva annos nu-jazzia ja sen jälkeen puistoon juomaan pussikaliaa hyvällä porukalla jonka jälkeen vois siirtyä UMFfittelemaan
Ihanan ystävän kanssa vietetty "kahvetus", oih.
mun öinen kävelyretki pimeän puiston läpi kotiin töistä on yleensä enempi sen toisinpäin olevan hymiön mukainen, mutta onneksi siellä useimmiten törmää vaan jäniksiin ja muihin eläimiin :)
Äsken näin kolme pupujussia ja yhden siilin :) Lepakoita näkyy vaan viikkoiltasin ku pääsee pari tuntia aikasemmin.
Ne jänöt ei enää ees lähde mua karkuun vaan antaa kävellä siitä ihan vierestä ohi säikkymättä :)
Puhdas ja siisti koti *sydän*
[q]ezzy, 4.8.2006 22:18:
---
Nexus__69, 4.8.2006 21:55:
ja sain töitä tosta nurkilta, työmatka ~100 m..
---
No toi on kyl jo aika luxus :)
[/q]
on se nii luxusta ku sit aina myöhästyy...
Vieläkin lomaa. Ja mä en käsitä, miten joku ahdistuu ja kyllästyy lomailuun... :D Tää on IHAN PARASTA.
[q]hemuz-, 4.8.2006 22:24:
---
ezzy, 4.8.2006 22:18:
---
Nexus__69, 4.8.2006 21:55:
---
---
on se nii luxusta ku sit aina myöhästyy...
[/q]
se on sit taas...ammattimaisuutta?
Muuttopäivä New Yorkiin varmistu tänään... 10.7. pitäs sitten lähteä tuonne rapakon taakse...
[q]Nexus__69, 4.8.2006 21:55:
[/q]
[q]ezzy, 4.8.2006 19:58:
---
MaaKoz, 4.8.2006 16:59:
voin vaan kuvitella miltä mariosta on tuntunut kun on tajunnut juttuneensa kiia :D
---
Ei niiille tullu mieleen sitä vaan kaataa jäävettä sen kulkusille x)
[/q]
:D.
huomenna on lauantai ja se tarkoittaa sitä että ylihuomenna on sunnuntai. *sydän*
JEE sain jopa muutaman vuoron töitä kesäks, kun ensin ei meinannu olla ollenkaan kun työhönotto oli hävittäny mun paperit. Mutta mutta, kaikki niistä vuoroista on viikonloppuna.. Nyt ei voi muuta kuin toivoa koko sydämestä, ettei Proteuksella oo keikkoja tässä näin.
Tämän iltainen baarikierros duunikavereitten kanssa! Tästä tulee vielä hyvä ilta*joo*
[q]MaaKoz, 4.8.2006 16:59: iltalehti kirjoitti tänään:
KROATIALAINEN Mario Visnjic joutui hälyttämään kännykällään nudistirannan henkilökunnan paikalle juututtuaan kiveksistään aurinkotuoliin. Herra Visnjic oli käynyt alasti uimassa, jolloin hänen kiveksensä olivat kutistuneet viileässä vedessä. Kun hän asettui uinnin jälkeen aurinkotuoliin, olivat pikkuruiset pampulat valahtaneet tuolin säleikön läpi. Auringon lämmössä ne olivat kuitenkin palanneet vikkelästi normaaliin kokoonsa eivätkä ne enää mahtuneet tuolinraosta takaisin. Rannan henkilökunta joutui sahaamaan tuolin kahtia miehen vapauttamiseksi.
voin vaan kuvitella miltä mariosta on tuntunut kun on tajunnut juttuneensa kiia :D
[/q]
Ei niiille tullu mieleen sitä vaan kaataa jäävettä sen kulkusille x)
pääsin kuin pääsinkin suuntautumaan logistiikkaan!! Sen takia tähän kouluun tulinkin joten tätä on odotettu!!!
Mulla on tilillä valuuttaa!
Sain aamupusun muultakin kuin koiralta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 558
- 559
- 560
- 561
- 562
- ...
- 2,345