päivän :)

Back to häröily O

On vaan niinku hjuwa fiiwis!*hihu*

ihana ilma <333

[q]muZZle^, 21.12.2005 20:03:
sain uuden työpaikan*jiihaa*
[/q]
*kade*

itsekin pitäisi päästä vanhasta duunista pois ja uusi tilalle huhtikuuhun mennessä. toivottavasti nautit uudesta työstäsi :)

Mukavaisa ja aurinkoinen päivä Turussa. Jätskiä ja chillailua

[q]Avernian, 6.8.2006 09:23:
---
lunake, 5.8.2006 15:03:
I*sydän*H*sydän*A*sydän*N*sydän*A

---

Oliko Ihanaa?
[/q]

*aplodit**slurps**joo**känni**plur**tirsk**pepsodent*

Edessä pitkä viikonloppu

airscape tekee raidan yli 6 vuoden tauon jälkeen ja vokaalit hoitaa ei sen vähempää kuin jes brieden. :)

olin eilen ihan v i t u n naamat*jeesus* Oli viel ä tosi hauskaa

Sain kaverilta jonkin vanhan SB-äänikortin, ku omassa koneessa integroitu kestin sen 2kk. No, kuitenkin nyt taas äänet toimii <3

Kiitti Yallu :)

Olipas kummallinen ilta. Ensin alkuillasta kun olin soittelemassa = fiiwis katossa, sitten eräs ihminen veti mielen haikeaksi eikä mistään meinannu tulla mitään. Onneksi vaihdoin baaria sillä tanssiessa mieli parani ja jutustelinpas yhden tyttösenkin kanssa.. ..nyt sitä vaan sitten toivoo että tuo numero ei ole feikki, jos vaikka tuolta sinkkuluukusta löytyisi vuoden asustelun jälkeen ovi pois.. +

Koht vois avaa siiderin :)

[q]lunake, 5.8.2006 15:03:

[/q]

Oliko Ihanaa?

Päiväunet *sydän*

[q]Bio, 5.8.2006 11:55:
Sain kaverilta jonkin vanhan SB-äänikortin, ku omassa koneessa integroitu kestin sen 2kk. No, kuitenkin nyt taas äänet toimii <3

Kiitti Yallu :)
[/q]
*ökkö*

Tein just jotain joka pudotti läheisen henkilön kuluja vuositasolla n.500
Tuli tosi kiva fiilis kun pystyin auttamaan.

Krossailua ja vatsalihaksia :)
Kaiken lisäks salil oli joku komee mies! Uuh!

uin tänään :) sitä on tapahtunu viimeks 2003 espanjassa...

Uus kenkäteline *sydän* nyt on toivoa saada kymmenet popot järjestykseen

Sain kiitosta ihan vain toteuttaessani itseäni pilkunviilaajana. "..sä oot ihana, sanokoot muut mitä tahansa! Mä en päässyt kuin murto-osaan tuosta pilkunviilauksesta! Terv. kollega"
:D
Kävin läpi 29 sivua lajisääntöjä ja bongasin niistä noin 50 virhettä. Tiedä sitten pitäisikö itkeä vai nauraa, kun tämäkin iloinen vapaaehtoistyörupeama vei yhteensä varmaan 6 tuntia... x)

O