päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[size=9]Tää menee osittain eilisen piikkiin, mutta myös tälle päivälle[/size]
Hyvä musa => Parempi mieli
Oma pörröinen symbiootti *sydän*
Nyyti; Maailman suloisin kissa
Nefer; Maailman kaunein kissa
Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä; Sain pakattua melkein kokonaan!
Tänään lähdetään Lontoon-Dublinin -reissulle *hihu**jiihaa*! Ja Dublinissa sit näkee ihku-kaveria pitkästä aikaa *iloinen*!
Portfolio alkaa lopultakin mennä eteenpäin, fiilis on loistava ja oon oppinu photarista vaikka mitä uutta :)
Haha, ruotsin koe meni jopa alle odotusten (jotka jo itsessään olivat törkeän alhaalla), mutta silti on hyvä fiiwis. Kun pojat lähti "yksille", niin en sortunut mukaan, vaan sain jopa lähdettyä salille rääkkiin, vastoin aiempia suunnitelmiani. Nyt jo kotona ja koko päivä aikaa tehdä, mitä lystää. NYT vois ottaa yhdet (tai parit... seuraava postaukseni lienee "Virallinen Olen humalassa" topikkiin. *justjoo*)
Tästä eteenpäin koulusta lomalla 6 päivää. (Mä todellakin olen postaamassa "Virallinen Olen humalassa" topikkiin tänään. *nauru*)
safkaa ja uutta kiksupolkkaa *sydän*
Siis vaan ihan *super*mahtava ilta ja yö ja aamu ja päivä
Symbiootti on paras ja ihanin *sydän*
Ja kaikki iiiiihaaanaaat mussut supereis ja meil ja PLUUUURRRR!!!
Uudet hiukset*plur*.
Virallinen "kysy tyhmiä":
[q]pirpeli, 24.5.2006 13:07:
---
hallucinogen, 24.5.2006 12:54:
Saako liikuntaesteinen käyttää sähköpyörätuolia kännissä?
---
Soitin poliisin palvelupuhelimeen ja vastaus oli, että liikuntarajoitteinen saa ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena sähkökäyttöisellä pyörätuolilla.
[/q]
Tää oli ihan kiva piristys, kun joutuu olemaan sisällä remontin keskellä ja maalaamaan seiniä (*igor*).
8 tuntia kesälomaan..
sain kahtee valintakokeesee kutsun *jiihaa**ökkö*
on täs tullu jo parii kertaa haettuaki
lyhyt työpäivä, pitkä viikonloppu
Nyt on sitte kaikki koulujutut tehty ja viety enää vaan päättötodistusta odotellaan!
(Kumminki sielt tulee koht soittoa et semmonen ja tämmänen juttu viel puuttuis *grr*)
Nyt ku joku vaan lähtis viel dokaa mun kaa
Mustahan on tullut ihan käännynnäinen Kaivoin vanhat Nightwishin levyni naftaliinista ja oon fiilistellyt niitä tässä jo kaksi päivää
Neljän päivän vapaa, ei mitään suunnitelmia. Jekkua pullo ja kaljaa enemmän naaman edessä ja pian paikkaan x (jota en ole vielä päättänyt).
Led Zeppelin soimaan ja kaljaa naamaan, aiiiiiii vittu ku on hienoa!
[size=7]Koitan otaa ilon irti pienistä asioista:[/size]
Uudet hiukset *sydän*
Tajusin juuri että täältä kioskilta johon mut on yksin (satunnaisten golfareitten seuraa lukuunottamatta) hylätty, myydään myös Sundae-pehmistä.
Sain mielenrauhan mua pitkään syöneeseen juttuun. Freedom!
Flunssan johdosta enemmän aikaa cubasen kanssa :)
[q]Taika, 25.5.2006 11:50:
oli muistaakseni ihan kiva ilta eilen*tanssittel*
ja se mitä oon unohtanut niin toivottavasti kukaan ei myöskään muistuta asiasta*pepsodent*
[/q]Normaalisti tässä kohtaa puhelin soi ja joku huppupäinen massamurhaaja muistuttaa sua*vink*
On vaan hyvä päivä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- ...
- 2,345
- Seuraava »