päivän :)

Back to häröily O

Haha, osa meidän puhelinhallintajärjestelmistä kaatui, mukaanlukien minun... Eli ainakin hiljainen aamu luvassa!

Edit: Ai niin ja sit viel täytyy hehkuttaa, tuli niiiiin hyvää kiksua mp3-soittimesta työmatkalla että! Gareth Emeryn Another You Another Me, siihen perään Daniel Kandin Make Me Believe, ja sitten kun astuin matkan viimeiselle osuudelle metsäpolulle, piti laittaa vielä Crystal Soundin Shmatrix. *sydän* Tyhmä virne naamalla ja tippa silmäkulmassa, pari aamulenkkeilijää katsoi vähän oudosti...

Kiksu kyl oikeesti pelastaa.

Se olis niinku loma nyt*iloinen*

VITTU MEIKSI PÄÄS virroille digitaalisen äänen ja kaupallisen musiikin linjan pääsykokeisiin! WOOHOOO!!!!!!!!!!

AI VITUN ETTÄ!!!!!!

*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**aplodit**super*

[q]Rx, 22.5.2006 13:07:
VITTU MEIKSI PÄÄS virroille digitaalisen äänen ja kaupallisen musiikin linjan pääsykokeisiin! WOOHOOO!!!!!!!!!!

AI VITUN ETTÄ!!!!!!

*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**aplodit**super*
[/q]

onneksi olkoon

mun päivän :)
parveke alkaa näyttää jo ihan kivalle ja muutaman tunnin päästä sampun äippä ja iskäpuoli tulee kylää ja mä pääsen kohta herättää rotan..

hiukset uusittu ja kaikki muutekin hyvin jee jee

tänään oli pääsykokeet, toivottavasti pääsen jatkoon... positiivinen asia, etteivät menneet aivan penkin alle, tosin en ihan kaikkea muistanut.

Tänään pacessa Norbin kanssa <3.
Ihanaa kun on löytänyt mieluista liikuntaa ja vielä ystävä mukana <3<3<3.

Huomenna Jennin kanssa viel kaupungille kiertelemään <3<3<3.

Muksa viikonloppu, vaikka vähän kipeänä tulikin oltua.

Hain just kaupasta ihkauuden 19" Littunäytön koneeseeni entisen, vanhuuttaan hajonneen 17" putken tilalle..

On se vaan niin ihku.. ja tilaakin vie murto-osan edelliseen verrattuna...

240 tuntia koulua takana ja nyt loppuu!

[q]akir0, 22.5.2006 14:03:
Muksa viikonloppu, vaikka vähän kipeänä tulikin oltua.
[/q]

Niinpä, ku oli viel hyvää seuraaki *vink**sydän*

Ollut vähän huonot välit erään kaverin kanssa, mutta eilen oli kyllä kivaa hänen kanssaan ja molemmat tuntuivat nauttivat toisen seurasta

Uus hiano luuri! Äänet on kyl niin omaa luokkaansa... (verrattuna wanhoihin ruoskiin) *aplodit**jiihaa**hih**joo*

[q]Vampyrella, 3.12.2007 19:07:
Se oli sit vika tentti tänään tän koulun osalta.
[/q]
Meidän luokka luuli, että ens perjantaina olis tän lukukauden viimenen tentti mutta tänään sitten yksi opettaja pamautti että mitä vielä. Eli kaksi tenttiä tuon lisäksi. Ei paljoa naurattanut

tuli käytyä hieronnassa*super*
*sydän*vapaapäivä duunista**hih*

[q]pinkie_, 4.8.2006 15:09:
---
UnityF, 4.8.2006 14:51:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument

sain äitiyspakkauksen tänää kotii

---

Muistelinki just miten pikkusisko nukku siinä laatikossa mikä tuli sen pakkauksen mukana :) Muisto osottautui oikeeksi
[/q]

Mä puolestani luulin, että pikkusisko tulee
sen pakkauksen mukana.

Voitte vain kuvitella sen pettymyksen määrää,
kun tyhjennettyäni koko laatikon, en löytänytkään
sieltä vauvaa.

Selvisin yrjötaudista vaikka tiukkaa teki*joo*

[q]Annakins, 23.5.2006 12:12:
---
Rx, 23.5.2006 11:49:
oon tossa kuukauden aikana matsannu yhen kurkkupurkin kaa niin et ainakun otan leipää tai jotaan nin yritän avata sitä, normaalistihan noi purkit aukee sillee viimestään et naama punasena vääntää niin et ohimosuonet meinaa poksahtaa... vaan ei tämä.

noh, tänään olin tossa just aamupalaa vääntääs ni tuttuun tapaan aloin vääntää sen kans, sit alko vituttaa koko kapistus, suomalaisien voimasanojen saattelemana "*tana, *kele, *ttu nyt *malauta tää purkki aukee!"

väänsin niin saatanan kovaan ku vaan kropasta voimaa löyty, tulos:

purkki poksahtaa auki, lähes kaikki kurkkipurkin nesteet housuille ja puolet purkin sisällöstä keittiön lattialla

... mut vittu sainpahan sen saatanan kurkkupurkin auki perkele

---

Ooks ikin kokeillu tehä sillee, et veitsellä päästät ensin ilmaa sinne kannen alle? Eli siis veitsi kannen ja reunan väliin ja käytät vähän vipuna. Toimii joka kerta. Jos taas kyseessä on tahmainen aine joka on "liimannut" kannen kiinni, niin eiku kuumaan veteen :)
[/q]

kyllähän se ny saatana käsivoimin pitää auki saada *uros**nauru*

[q]Kiara, 23.5.2006 07:08:
Pääsin ylioppilaaksi*aplodit*
[/q]

Onneks olkoon!

Sain töitä! Meen yhteen sähkövirmaan piirtää cädillä muutamat pohjat mallista joita ne voi sit käyttää myöhemmin. Samalla kai opetan niille työntekijöille cädiä ym.

Oon tosi ilonen, ku se paikka mihin alunperin piti päästä ei sit ottanukkaa mua, enkä joutunu siivoomaan enkä kassalle!

Ja eilen olin pääsykokeissa ja matikka luisti iha hyvi, saas nähä ensmaanantaina ku tulokset tulee että pitääkö matkata sitte 5.6 helsinkii viikoks taas piirustus-ja suunnittelukokeisii*iloinen*

O