päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Saan vihdoin taklattua luottokorttilaskun nollille, jonka jälkeen tilille jää enemmän rahaa mitä mulla on ollut piiiitkään aikaan.
[q]ipe, 8.5.2008 15:54:
---
Sammakkoprofessori: Helteet alkavat heinäkuun lopulla
---
Samoin alkaa meikäläisen kesäloma! :D
[/q]
"Elokuu onkin sitten kunnolla kuuma".
Ei paskempi juttu, mulla sattuu olemaan just heinäkuun vika viikko, ja 3vko elokuusta lomaa
Tekemäni remiksi meni lafkalle X läpi.
Veronpalautuksia tulee joulukuussa.
Signasin raidan Y labelille Z.
Alkaa pikku hiljaa myös tuntua siltä, että perjantaina kerrotut uutiset työsuhteen jatkamatta jättämisestä vuodenvaihteesta eteenpäin (YT-neuvottelut päällä) on sittenkin vaan helvetin tervetullut muutos elämääni.
[q]merqus, 19.6.2008 14:25:
Kaverilta tuli äsken viesti: "Olut on liian kallista! Hidastelkaa tänään kassajonossa!" Kuinkahan pitkälle tuo tän päivän aikana ehtii kiertämään
[/q]
Luin tän viestin, 2 sekunnin päästä kännykkään lävähti sama viesti.
Outoa.
Mun ~3v pikkusisko on niiiin outo, ihana ja pähee
Ostettiin auto :)
U2 RED ZONE !! *sydän*
sunnuntai aamun radio kuunnelmat, parasta ambienttia
Aaaaaaaaaah koti-ilta perjantaina<3<3
...varmaan ekaa kertaa puoleentoista kuukauteen, joten ny neiti nauttii oikee olan takaa ^______^
Kavin tanaan sukeltamassa ekaa kertaa elamassani! Oli aika mahtavaa tsiigailla kaloja ja koralleja ymsyms. mita tassa lahistolla on aika paljon. Mietin tassa juuri, etta aloittaisin huomenna 5 paivan sukelluskurssin :)
a
[q]Vampyrella, 23.7.2010 11:42:
---
noena, 23.7.2010 10:33:
Tänään on "I'll do it because I can"-päivä: Söin pingviini frutti-laku mix-tuutin aamupalaksi x) (...ena 4v ilmoittautuu o/)
---
:D
(On muutes hyvää!)
[/q]
Niin on! *sydän*
Mummon tekemää leipää kinkulla, juustolla, paistetulla kanamunalla, avokadolla ja tabascolla <3
Pesukone toimii taas <3
Luke tulee ihan kohta <3
Oma sänky.....zzzZZZZZ
[q]aapee, 6.10.2005 16:12:
Enää yksi työyö ja sit alkais 4:n päivän viikonloppu, yeah
[/q]
unisilla silmillä luin, että tossa luki "enää yks tyttö ja sit alkais 4:n päivän viikonloppu..." :D
Vaikka terveys onkin taas reistaillut ja oon saanut visitoida ahkerasti valkotakkien luona (:D), niin kylläpä sitä osaakin olla iloinen ja onnellinen tavallisista, pienistä suurista asioista. Kunnon yöunet, tuulipukuilu sienimettässä, hyvä ruoka... Ihania juttuja. :) Tylsänä aikuisena ei oo yhtään tylsää! Lisää tämmösiä viikonloppuja. :)
Voimavara joka ei kaipaa selityksiä, eikä sen enempää valheita tai
turhaa aliarviontia nykymaailmassa. Rakkaus! Toisille se on jokaisena
päivänä nolla lisää tuloihin, ja toiselle aurinko tai oman kuolevaisuuden hyväksyminen.
No mulla on nyt vaan sellai hassu ja jännä fiilis et on hyvä olla :)
toi 2 vuotias miuru kun on ollu täällä kohta 2 kuukautta, ja vaikka se välillä repii verhot alas ja tyhjentää kirjahyllyn sisällön lattialle yms. niin on se vaan niiiin söötti kun se tuli syliin nukkuu ^^ :) ja on se kiva kun tulee kotiin ja on joku heti vinkumassa ruokaa :P
.. ja siitäkin huolimatta että tod näk on jonkintasoista allergiaa mutta kyllä siitäkin selviää kun imuroi hullun lailla, syö allergialääkkeitä tai varaa vaan ison paketin nenäliinoja :P
siis alkaa helpottaa vähän. jee! onnellisuuspisteet oman hyvinvoinnin kanssa nousussa.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 2,345
- Seuraava »