päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 2,345
- Seuraava »
*sydän*
Happy Reija is Happy.
[q]Takyon, 7.5.2009 10:44:
---
Spanks, 7.5.2009 09:54:
Tuli postia tänään... Pasilan eka ja toka tuotantokausi... Hyvin jännä.
---
Onks tokakin laitettu jo levylle ja myyntiin? :o
[/q]
Kivasti myyntiin tullut on. Anttilan mainoslehtisestäkin löytyi. Kivasti ostaa sen nyt voi. Kalliskaan ei ollut.
Kyl tämä hymyn huulille sai:
http://break.com/index/mario-theme-played-with-rc-car-and-bottles.html
[q]Saarre, 24.4.2009 13:35:
Mä teen Jouluruokaa (outoo right?) otan bissee ja puurnaan musaa, tää on ihan ygös perjantai *sydän*
[/q]
Ei helvata, vois vetää samalla kaavalla kun pääsee kotio.
[q]mayah, 29.7.2008 09:48:
Tulipahan lyhennettyä asuntolainaa vuoden verran :D Lohduttaa, et vuoden 2034 sijaan se loppuukin vuonna 2033 :D
[/q]
Laskeppa kuinka paljon säästitte just korkoja, niin :D vaihtuu nopeasti *plur*:ksi
Syyskuinen etelänmatka on nyt maksettu, laskut maksettu ja vielä on rahaa riittävästi tilillä ennakkoluuloista poiketen.
Lisäksi ens viikolla valmistunee mun tilaamani soittopöytä/levyhylly/whatever -installaatio, enää ei tarvi nostella soittimia kuljetuslaatikoista erikseen tilapäiselle ratkaisulle kun haluaa soitella
Lisäksi tosta mun keikkasetistä tähän mennessä saatu palaute on ollut myönteistä ja illalla on Miauljoonapilkki. \o/
Vielä kun saan selvitettyä mun tulevien luurien kohtalon, niin editoin tähän postaukseen yhden tai useamman plurin.
[q]Zandy, 20.7.2006 15:25:
---
Heh, kun pomot lähtee lomalle, kesätyöntekijöiltä lähtee mopo keulimaan!
[/q]
Hear, hear.
Tosin mä en oo kesätöissä. Mut mä oon isossa talossa yksin.
Oon mä tässä 40 henkilön mestassa nähnyt tällä viikolla lisäksi kaksi työntekijää 8tosin vaan pistäytymässä) sekä siivoojan.
[q]äm, 10.8.2006 20:40:
---
Tällä viikolla: maanantai, tiistai, keskiviikko, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, MANSIKKASIIDERIPÄIVÄ, sunnuntai.
*sydän*
[/q]
Ei kehnompi.
Tuli tässä mieleen, josko tällä viikolla koittaisi sunnuntaipäiväkännejä.
Sit maanantaina kohtuullisen skarppina duuniin puolenpäivän tienoilla.
uusi kone*pihkassa*
[q]Klabi, 13.8.2006 16:36:
---
jesus, 13.8.2006 12:57:
...AITS
---
ööö, mitä toi tarkottaa, siis suomeksi.
[/q]
Afternoon in the Sun, ja suomeks
Iltapäivä auringossa
Veronpalautusta!!!!!
[q]Annakins, 14.9.2006 12:22:
Tänk god huomenna on palkkapäivä :D
[/q]
\o/
Kuin myös.
[q]Bio, 15.11.2006 20:49:
Ja viel yllätykseni huomasin et puolet levyist on progea :D
[/q]
Susta on tulossa vanha.
Lääkkeeksi määrään perjantaipussikaljoittelua teinien keskuudessa Turussa. Muista että kovat jätkät ei käytä pitkiä kalsareita.
Liikkeellelähtö klo 18. Sisällä ei saa käydä ees lämmittelemässä.
Toivottavasti näin toimimalla saadaan manattua progeperkele pois sinusta.
Voimia.
Uus läppäri toimituksessa, kiikutetaan kotiovelle tunnin sisällä.
Core2Duo MacBook *sydän*
Humm... Pitäisköhän sairastaa loppupäivä, tai vähintään lähteä aikaisemmin kotiin?
Ei hitto, mä sain kuin sainkin veronpalautukset tänään (muistin että yritysverotuspalautukset tulee vasta keväällä). Kaiken lisäksi summa oli isompi kuin mitä muistin.
http://www.ozonemag.com/apr2004/600/pg50.jpg
[q]KooKie, 14.12.2006 20:34:
Ei helvetti olin varma, että olin seonnut, kun näin telkkarissa hyppivän söpön pupun ja kasan hymynaamaisia päivänkakkaroita.
[/q]
:D:D:D:D:D
Olin normaalin työpäivän sijasta kouluksessa. Jäi hemmetin hyvä fillis päälle.
Lounastauolla käytiin sopimassa laina-asiat kuntoon. Kauppakirjat käydään allekirjoittamassa ens keskiviikkona. Muutto omaan asuntoon kuun vaihteessa *sydän**sydän**sydän*
Duunimatka lyhenee matkallisesti ja ajallisesti alta puoleen, jää lisää aikaa itselle ja muille
Ja toi remiksi mitä väännän alkaa soundaa hyvälle.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- ...
- 2,345
- Seuraava »