päivän :)

Back to häröily O

http://www.iltalehti.fi/2006/03/02/200603024186992_uu.shtml

Pyjama, pörrösukat, kaffekuppi ja hesarin kuukausiliite

it's such a perfect day

Sain just tietää yhden kivan jutun hiphei

[q]Freja, 27.2.2006 20:31:
Miks mä oon aina kärsittäny itteäni kulmien nyppimisellä kun sen voi tehdä paljon helpommin, kivuttomammin ja ilman verta?
[/q]
Mitä? Onnaako se vahalla? Kuinka?

Jotain hyvääkin, sain tehtyä disposition seminaaria varten, vaik ajatus ei kulje ja inhottavat asiat jyllää takaraivossa. Ja mulla oiskin ollut maanantaihin asti aikaa, nyt ehdin lukee rauhassa ens viikon tentteihin

Se et meni 21% veroa työmarkkinatuesta Ai miks? No siks että eilen olin viel ihan varma et olin ite arvioinu kuukauden tulot ja menot pieleen (mut vika olikin siinä että siitä meni toi vero), ja siks että ton rahan saa about satavarmasti takas sit joskus.

Solaris, Pianisti 2 levyn versiona ja It's all gone Pete Tong divarista yhteensä 20 eskoa. Solaris on kyllä uskomattoman kaunis leffa. Saa isonkin miehen herkistelemään.

(Joo ei oo Tarkovskin vaan Soderberghin)

Yksi ihanuus kömpii viekkuun nukkuu tosta naapurista

[q]wiwi, 8.11.2008 12:25:
Silittely- ja kehräyshetki siskon kissan kanssa.*sydän*
[/q]

Kunpa meiänki kissa osais silittää.

olipa kiva herätä lauantaina kerrankin ilman krapulaa :D

Jee Euro Sportilta tulee taas maantie pyöräilyä, vihdonki kausi alkanu Pariisi-->nizza.

kone on taas kunnossa, oli vaan jotain asetuksia sekasin.

[q]Dorka, 3.4.2008 02:45:
---
Progress, 3.4.2008 02:27:
mut eiks tonne pääse ihan vaan liittymällä...

---

Ei pääse todellakaan, sinne anotaan ja työnäytteiden perusteella (netti portfolio) sinne sitten pääsee jos pääsee.

http://www.agwpja.com/join.php

The standards photographers have to meet for membership inclusion in the [AG]WPJA are the same standards all members must uphold throughout their membership term. [AG]WPJA members are expected to reflect exceptional skill, originality and creativity, by which they will perpetually maintain the integrity and strong reputation of the organization.
[/q]

ootkos sit tietoinen, että onko suomessa kukaan aiemmin edes hakenut moiseen?

On vaa ihan hyvä olla
Asiat on hyvin

Onnistuin tekemään ihan mielettömän hyvää ruokaa (yleensä joku aina mättää) ja nyt on niin hyvä fiilis kun söi hyvin ja kiva musiikki ja viikonloppu edessä :)

Levyt saapunu postiin...*jiihaa*

Tää nyt ois pikemminkin sellainen "päivän omg" mut menköön tänne - tajusin tänään että mun elämään on siunaantunut niin älyttömän rakkaita ihmisiä että jos niistä ottaisi about kenet tahansa kaksi paikalle ja puristaisi niistä sen kaiken mitä ne mua kohtaan tuntee niin mä vaan yksinkertaisesti pakahtuisin siihen fiilikseen

Olen myös huomannut itessäni sellaisen jutun että se, kuinka tärkeä olen jollekin ihmiselle, on suoraan verrainnollinen siihen kuinka tärkeä tuo ihminen on minulle. Eli te kaikki jotka tunnistatte itsenne tästä - voitte olla varmoja että olette myös todella tärkeitä minulle. *sydän*

klo 1750 musta tuli eno

Postiin oli saapuneet uudet kesävaatteet ala H&M nää on ihaniiiiii
Ja viimesillä pennosilla (80c) ostin Dumle snacks patukan

O