päivän :)

Back to häröily O

Iltakävely juuri sataneessa puuterilumessa *sydän*

Oli niin kaunista ja tuli paljon parempi mieli

[q]Verano, 28.2.2006 16:51:
---
mayah, 28.2.2006 15:39:
---
Verano, 28.2.2006 15:35:
Huomenna on maaliskuun eka päivä eli kevät alkaa virallisesti <3

---

Paskankukkulat. (c)jUSSi

Pihalla on lunta = talvi
Pihalla ei ole lunta = joku muu vuodenaika

---

[size=9]Ton jUSSi on joskus vastannut mun johonkin postaukseen [/size]

Onneks ihminen on kaikessa viisaudessaan keksinyt kalenterin, niin ei tarvitse tollasia luonnonmerkkejä niin seurailla.

Ja hei, anna mun olla optimisti
[/q]

Toisinsanoen:

Niinkauan kunnes joku saa mut ulkoilemaan niin on talvi!

puoli vuotta yhdessä Mörriseni kanssa(ERITTÄIN HYVIN ja IIIHANAA) *sydän**hihu*

Huh. Tein just 50 vatsaa, en olekkaan tehnyt mitään liikunnallista vuoden 99-00 jälkeen (muutamaa satunnaista uintikertaa lukuunottamatta).

Huomenna toiset 50. Kyl se läskimakkara viel kesäkuntoon saadaan <3.

mä sain mun ajokortin Tätä venaillu jo piiitkäään *sydän*

Sain vihdoinkin hommattua tietokoneen kotelon, emolevyn ja välimuistit. Kotelo täysin äänetön nexuksen breeze 500, 500W powerilla varustettuna. Enää ei puutu kuin prossu, näyttis, yksi uusi kovo, näyttö, näppis, hiiri ja prossun cooleri.

pääsin hkl:n tarkastajia karkuun juoksemalla liukuportaat vastasuuntaan ylöspäin

(jos siellä nyt oli se tarkastus niinkuin luulin)

[q]astaroth, 27.12.2007 07:46:
duunipäivä alkoi suht leppoisissa merkeissä
[/q]

sama täällä olin näköjään loman tarpeessa, nyt on ihanan levännyt olo töihin tullessakin pyöri omia kivoja ajatuksia päässä - viime viikolla oli vielä pään sisällä sellainen synkkä tyhjyys kun toimi automaatiolla...

[q]linnu, 28.2.2006 17:53:
Tänään mulle iskettiin silmää ja pyydettiin näyttämään kaupunkia duunissa, eikä niinkuin eilen isketty perseeseen kiinni ja sanottu typykäksi.
[/q]

Sellasii ne reiskat tuppaa vähän olee...

[q]Cera, 1.3.2006 09:41:
Tässä piti nyt tehdä suurensuuri valinta.
Laitanko viestin :( vai :) topikkiin.
[/q]

Mäkin mietin et kumpaan topikkiin kirjoitan, mut mun kirjoituksen aihe ei kyl ollut noin dramaattinen

Eli flunssa on, mut toisaalta ihana kun saapi koulun jälkeen viettää leppoisaa aikaa kotosalla. Onneks suurin osa ennen harjoittelua palautettavista koulutehtävistä on siististi pulkassa Saa nukkua jos nukuttaa ja tehdä mitä tekee mieli.

Tää tauti varmaan tuli siitä kun viikonloppuna olin duunissa suht vetoisessa paikassa, mut siitä tuli tarvittavaa kahisevaa, joten ei voi siitäkään pahemmin valittaa.

Nyt jos vaan muistais syödä säännöllisesti ja juoda riittävästi. Päivälliseksi oli feta-kesäkurpitsta-oliivi-punasipulipastaa joten hyvin alkaa

Ai joo, laitettiin vihdoin beibsin kanssa rinkulat tilaukseen -kihlauduttiin jo toukokuussa, mutta nyt vasta tulee sormukset! Sukulaiset on ollu ihan tärinöissä, että jokojoko...?

Tollaset:
http://www.justtitanium.com/images/JT151-100x100.jpg

(toivottavasti näkyy!)

Ne on titaania ja otettiin 8mm leveät. Nyt vaan oottelemaan...

Uusi linkunkuljettaja. Aamu alkoi niin hyvin, kun kuunteli sen juttuja

Ja sit myöhemmin asiakkaaksi tuli poika joka oli ihan tytön näkönen. Siis asiassa ei ole mitään ihmeellistä, mutta siinä tilanteessa se oli jotenkin hämmentävää ja oli aika vaikee pidellä naurua. Vissiin sekin huomas, koska se alko hymyilemään ja sit se vaan lähti pois. Nyt tunnen itseni pahaksi ihmiseksi, mutta en voinut sille mitään. Poikaa kyllä siunattu näteillä kasvoilla *lmao**pihkassa*

Ei tarvi enää stressailla. Varmistu kesätyöt tänään. Jiihaa!
Saan tolla vielä kuitattua alakohtaset työharjoittelutkin koulussa.

[q]Hyzenthlay, 1.3.2006 23:07:
pääsin hkl:n tarkastajia karkuun juoksemalla liukuportaat vastasuuntaan ylöspäin

[/q]

oot varmaa ollu näky

[q]Hyzenthlay, 1.3.2006 23:07:

[/q]*aplodit*

pitkästä aikaa, musiikin takia oon unohtanut syödä, laittaa valot huoneeseen, käydä ulkona, puhua ääneen, irkkaa normaalin määrän jne.. vihdoinkin taas innoissani jostain!

mut nyt valot ja safkaa ->

Tänään lähtö Tukholmaan päiväksi kiertelemään museoita ja pyörimään kaupungissa muuten vaan *jiihaa*.

Jahas ja sitten alkoi neljän viikon putki, kun ei töitä tarvitse tehdä eli kesäloma *pepsodent*.

[q]ice-angel, 7.5.2009 11:27:
Sain kutsun Helsingin konservatorion pääsykokeisiin!
[/q]

Helsingin konservatorioon opiskelemaan mitä?

galaxy express 999 *sydän*

O