päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Joanna antoi mulle täytettäväksi kaverikirjan, ELÄMÄ mitä kyssäreit :DD
hihii! huomenna saan ison kasan uutta opiskelumateriaalia <3
Mä nukuin viime yönä ilman valoa En oo siitä asti uskaltanu nukkua ilman valoa, kun muutin omaan kämppään, kun yksin pimeässä kuuli kaikki äänet
Mut viime yönä ylitin itseni
Koulukavereiden kanssa ulos Niin kiva, kun vihdoin alkaa syntyy kunnollisia kaverisuhteita tähän kaupunkiin
Kai tää on :) kun tänään huomattiin et mun uuden kämpän naapurit kuuntelee Nightwishia aika kovalla :) siksi kun luulin et siel asuu pelkkiä eläkeläisiä
Todennäköisesti siis en ole eka joka tulee kuuntelemaan siellä musaa kovalla tai jolla voi olla kotibileitä - tai en ainakaan todennäköisesti se jota ekana niistä syytetään
Uudet lävistykset näyttävät hienoilta. Ja nukuttuakin sai aivan hyvin eikä mikään painanut. Kawaii :)
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Gramex%20oikeuteen%20tilitt%C3%A4m%C3%A4tt%C3%B6mist%C3%A4%20korvauksista/1135218629809
Ei pysty oikeesti käsittää kuinka hienosti tää koneisto toimii Suomessakin. Ei voi ku nauraa. Toivottavasti tätä tutkitaan olan takaa.
Ehkä paras juttu mitä oon kuullu vuoteen.
olen vihdoin ja viimein hereillä
[q]pululu, 29.11.2009 21:13:
Good Choice. Omasta Babystani en luopuisi mistään hinnasta *sydän*
[/q]
Mä luovun ihan suosiolla tästä höyrykone-iBookista :) En tiiä, saako tätä enää ees myytyä. Tai itseasiassa tää toimii varmaan ihan mainiosti, kunhan asentaa käyttiksen uudestaan.
Pitkästä aikaa asiat näyttää tosi hyvältä ja olen helvetin tyytyväinen kun olen
saanut asiat hoidettua hyvin!=)
[q]Avernian, 4.2.2006 16:18:
Ulkona olevasta kylmyydestä huolimatta täällä sisällä on tosi lämmin. Patterit on ihan kylmät, joten se johtuu varmaan minusta.
[/q]
Kuulostaa siltä että sulla on alilämpöä
Ulkona olevasta kylmyydestä huolimatta täällä sisällä on tosi lämmin. Patterit on ihan kylmät, joten se johtuu varmaan minusta.
Katottiin kaverin kanssa eilen illalla/yöllä leffa Spanglish oli aivan ihanamahtava *tirsk*, hyvät naurut ja hyvä mieli siitä tuli
- Ei yhtään velkaa enään! :)
- Kännissä ja jäässä
- Nukuttaa ennen kuin kello on seitsemän
- Etäviikko odottaa
- Lievä humala -> sänkyyn
LazerBointtiii!!!*jiihaa*
bilettämään hyvien ystävien kanssa
"Täytin taas 18v."
Koulussa on niin kiva fiilis kun on vaan 19 uutta opiskelijaa ja suurin osa vaikutti tosi mukavilta ihmisitä :) ja ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita
Kannatti käydä lukio vuonna nakki ja seinäkello.
löysin äskön vahingossa mun hiustenkuivaajan, joka on ollut puoli vuotta kadoksissa.
Punkkuu, juustoo ja huomenna kuitenki hyvä olo!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- ...
- 2,345
- Seuraava »