päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mayah, 2.2.2006 13:32:
Ja lähtiessään toisen henkilöstöfirman toimitusjohtaja pyysi mun puhelinnumeroa Vois saada jotain kivaa työtä sitä kautta
[/q]
Joo, kyllähän se tiedetään, millasia töitä karvaset isot toimitusjohtajasedät tarjoaa pienille, näteille tytöille, joilta ne pyytää puhelinnumeroa..
Ens pe-la yönä about klo 04:05 (kun taksijono kotiin vaimon luokse on havaittu mahdottoman pitkäksi) soi Maijan puhelin ja setä soittaa, että "tulisitko... öö... hhaastatteluun? voisinksmä thulla vaik sun luo?"
NO EIKÄ! Ku toivotaan parasta! *tähti*
Aurinko nousi! Mä näin!*aplodit**sydän*
1) vaivaton seura johon tuntee kuuluvansa
2) vaihteeksi vähän rahaakin
3) uusia tuttavuuksia
4) vanhojen tuttavuuksien syventäminen
5) rakkaan ystävän mielen huojentaminen
6) fiksut hankinnat
7) oivallus
8) merkityksekäs keskustelu
9) viikonloppu alkanut
[q]mayah, 2.2.2006 15:25:
[iso]PÄÄSIN TYÖHAASTATTELUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/ISO]
AI VITUN ETTÄ!
[/q]
Onnittelut *sydän*
Vittumainen työkeikka on pääosin takana.
Huomenna on perjantai ja MUUTTO *plur*!! Vaikka se tuleeki olee v*tun rasittavaa ja salee menee hermot 100x, niin ihanaa et se on vihdoin käsillä! Ja lisäksi sit vielä lauantaina Lasepoint *sydän*!
Tein oman ennätyksen ja uin 2 kilsaa nopeemmin ku koskaa ennen
Ei tää nyt taida olla päivän :) mutta mua ainakin naurattaa. Elikkäs, lähdin äsken viemään roskista ilman takkia, hanskoja tai sukkia. Olin sitten tulossa takasin päin ja huomaan, että mulla ei myöskään ole kännykkää tai avaimia mukana, ja ovi on tietenkin lukossa. Eihän siinä sitten mitään muuta kuin suunta kohti faijan kämppää, joka on onneksi parin talon päässä ja toivoa sen olevan kotona. Kotona oli ja onneksi asuu tokassa kerroksessa, että pystyy heittää lumppareita ikkunaa. Aikani siinä heiteltyä niitä totean, että ei se tajua mitään. Kävelin takasin kotiovelle ja thank god äiti tajus lapsensa olevan hukassa! Pääsin sitten kotiin ja ei tullut edes pahemmin kylmä, mutta sen ainoon kerran kun jätän puhelimen kotiin niin käy näin. Eli ottakaa opiksi ja pitäkää se puhelin aina mukana, jopa silloinkin kun viette roskia
Huh, tuli tentistä 5 ku arvelin et hyvällä tuurilla saisin siitä 3 oO
^ viime viikol salil oli jääny kaks tsiksii ilman kännyy lukkojen taakse, ne ei ois päässy ilman meit sielt pois. ^__^
ja oma päivän :) on geenimanipuloidut mansikat euron rasia <3
[q]Verano
Nuniin, vihdoinkin! Se on varmasti nyt hienompi kun mun aikana
[/q]
Kyl!
Sainpas vihdoinki siivottua kylppärin, nyt on taas kaikki ihan blingbling *hihu*. Pari tuntia hinkkaamista ja hikoilua siis takana. Vielä kun vaikka huomenna jaksais tiskata ja imuroida niin sit olisin tosi iloinen :)
Silittely- ja kehräyshetki siskon kissan kanssa.*sydän*
Menin naimisiin eilen..
..pankin kanssa..
..ja ostin kämpän. vihdoin.
Todellakin :)
Pääsinki 2 h aikasemmin töistä, muutenki töis meni kivasti ja aika kulu nopeesti Pitkästä aikaa on pirteä ja tarmokas olo, outoa*igor*, mut ihan vaihteeks positiivista *hihu*.
Tänään viel näkyilen paria kaveria, toine niist jää yöks *hihu*, kivakiva
Ai niin, ja saan jo vihdoin mun hiukset kahel ponnaril *sydän* just kiva
Ja lumikin!!! Jos se pysyis ja jos kerkis, ni vois ajatella menevänsä huomen lautaileen
Vihdoinki taas yksin, kuin ihmisen seurassa joka ei pysty ymmärätämään nykyelämän realiteetteja.
Duunipäivä oli mukava lopetta kun sai viel repästyy yhden tarjouksen eteenpäin*iloinen* Ja muutenkin meni suhteellisen hyvin päivä*hymy*
voitettiin tärkeä peli eilen ja nukuin hyvin ja tänää pääsee jo lahteen kun valmentaja antoi vapaaksi lauantain
Olipas kivaa Lahdessa. Ostin äipälle kännykän synttärilahjaksi kun veli ei vaan osaa Ja sit mikä aiheutti päivän naurut, niin äiti sitten päätti laittaa cosmon mieskalenterin eteisen oveen :D
Perjantai *plut*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- ...
- 2,345
- Seuraava »