päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 2,345
- Seuraava »
miun otus on ollu huomenna tasan 2 viikkoo poissa. & samalla
(ikävä parasta ystävää)
Mut 14 päivää!!!! vähänkö oon ylpee siitä
*super**aplodit*
Sain kehuja tutuilta ja tuntemattomilta.
Archos Gmini kovalevysoitin tuli Ostanu sen pari päivää sit... Aika näppärän näkönen laite, nyt saa paaljon musiikkia kuunneltavaks "pitkille" matkoilleni *iloinen**hahjust*
traileri Iceage2:sta orava *sydän*
[q]Nectarine, 27.1.2006 17:29:
traileri Iceage2:sta orava *sydän*
[/q]
Oi, pitääpä katsoa. En tiennytkää et siitä tulee kakkososa
Sainpahan vihdoinkin pestyä mun jääkaapin. Pesua se tarvitsikin!
Urheilu, musiikki ja koti Vois vaikka siivoo ja pestä pyykkiä ja kiduttaa naapureita huudattamalla musiikkia ja sit vois tsiigaa egyptiläisen komedian
tänään tänne :)
http://www.skiddle.com/whatson/guide.php/Skiddle/Vauxhall/Renaissance_Rooms/
sit himaan suoraan..
Vika duunipäivä cittaris ohi. Eka drinksu nousee päähän ku häkä (hedari,tyhjämaha,väsymys)yhdistelmällä. Kaveri soittaa nettiradiossa marco v:tä *sydän*
Uusi ihku koti on kohta Töölöössä!!*nauru*
Tänään on siskon vauvan ristiäiset ja sen jälkeen mä muutan, se on niiiin : ))))))
Reilun viikon unettomuuden jälkeen minä viime yönä lopultakin NUKUIN! Meinasinki jo hajota siihen valvomiseen.
Muuttopäätös!!! Rakastuin ikihyviksi siihen keittiöön *sydän*
[q]a-j, 26.1.2006 18:01:
kysyttiin äsken alkossa paperit
(alle 4 viikkoo niin täytän 28v
)
[/q]
Kuitenki se vaan siellä koitti flirttailla sun kanssa
Mun päivän ja oikeastaan aika monenkin päivän :) on risteily kuuden ihanan tytön kanssa *sydän* Tai virallisesti vaan kolmen mut sit kävin eilen yönä vähän vieraissa En kyl muista taas millon on ollu noin hauskaa selvinpäin (ja siis olihan siellä sitten hauskaa myös humalassa *känni*) ja kiitos siitä menee noille kolmelle höpsölle tytsylle
Oon kans tosi ylpee itestäni että koko reissu tuli maksamaan mulle juomineen ja ruokineen ja ostoksineen vaan 8 Eli kivaa voi olla vähälläkin rahalla
jotkut ei tajuu tai mä en tajuu :DDDDDDDDDDDDDDD *känni*
Mikä on parempi kuin tyttöystävä? No tietysti ystävätyttö!*hihu*
[q]pirpeli, 28.1.2006 12:35:
Kas kummaa, kun keskustelu on oiva tapa saada parempi olo aikaan. Suosittelen kaikille.
[/q]
Väittely ja sen voittaminen tuo vielä näääääiin paljon paremman olon.
DFG - Sarabande '99
Vanhaa Tranaa uuuuhhhhhh!
Ja aurinko paistaa :)
Näin Matti Nykäsen livenä, ja vielä kahdesti! Vähänkö tästä tuli vuoden paras päivä
Opettaja palkitsi äänityöryhmäni:) Pääsemme teatteriin opettajan kustannuksella. Hieman kyllä vaatimattomuuteni laittaa vastaan tässä. Mutta alkoi tuntua siltä että mie taidan oikeasti osata jotain siinä hommassa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- ...
- 2,345
- Seuraava »