päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Maihku, 26.1.2006 16:06:
sain vihdoinkin ostettua uusia kankaita joten saa tehtyä uusia vaatteitakin pitkästä aikaa*jiihaa*
[/q]
aaaw...
[q]Maihku, 26.1.2006 16:21:
mun uusimmista vaatteista tulee KIKSUvaatteet*vink* mun täytyy tulla kiksuilee jonnekkin*pepsodent*
[/q]
miten olis?
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=8583
i <3 kiksukarva
Ostin tänään kaikkia kivoja vaatteita UFFista :) *sydän* :
2 paitaa, saappaat, farkkutakki, huivi, mokkanahkahame = 54 e *hihu*, kun pelkät saappatki vois hyväs lykys maksaa uutena ton verran
[q]Mr.Mystery, 26.1.2006 10:08:
Uusi duunipaikka varmistui juuri äsken.
[/q]
Onnittelut
kysyttiin äsken alkossa paperit
(alle 4 viikkoo niin täytän 28v
)
[size=14]Kiitos hyvän työporukan [/size]*pepsodent* [color=pink]piristi mun tuhoontuomittua aamuani ja päivää...[/color][size=8]riikkaki jaksaa kuunnella ja auttaa vaikka sitä tuskin kiinnostaa kun sillä itellä on ajatukset nyt ihan muissa jutuissa *tirsk**hymy* [/size]
Uus tietokone.
Tulin just äsken henkilökunnanpalaverista ja vitsit me ollaan (melkein) parhaita! Saatiin diplomi ainoana mestana Lahdessa Parhaimmasta Kampanjamyynnistä
Muuten ei sitten oltukaan niin hyviä, mutta tänä vuonna aiotaan päästä viiden parhaan joukkoon
Huomenna on perjantai. *sydän*
Jes. Mä oon taas terve ja voi lähtee töihin Ja sit voi viel "hyvällä omallatunnolla" lähtee viikonloppuna radalle.
pääsin kauppaan ja sain kaik pilaantuneet ruuat roskapussiin asti.. ny unille ja sit leffaan ja syömään perheen kanssa. Pitää muistaa viiä roskat samalla
Kamu yllätti ja tulee viinipullon kanssa kyläilemään.
1. työviikko uudessa duunissa ja ihan hyvältä tuntuu. :)
[q]äm, 26.1.2006 09:13:
Saan tehdä sitä, mistä tykkään: *sydän* JÄRKKÄILLÄ *sydän*
[/q]
Tänään kans! *sydän*
Palkallista järkkäilyä on merkitty mun duunikalenteriin klo 11-17 *sydän*
Ja sit klo 17 oon jo alottanut tsiiderin naukkailun työkavereiden kanssa ja alkaa viikonloppu *sydän*
Mä olisin tarvinnut oikeuden kuuteen *sydämeen* tässä postauksessa, koska kaikki on nyt niin ihkua ja sydäntä
*jiihaa**jiihaa*Hyvä fiiiliiiiis tänääään *jiihaa**jiihaa*
en oo vielakaan saanut tyttoystavaa. mutta tanaan se ei haittaa
[q]UnityF, 5.2.2006 13:50:
---
Nomic, 5.2.2006 05:25:
- Ei yhtään velkaa enään! :)
---
köh.. köh..
[/q]
Turpakii! haluan unohtaa moiset!
mut maksan, heti kun muistat palauttaa putken
Kunhan nyt on vaan kiva olo ja hymyilyttää
Yks biisi...se on niin kaunis, ihana ja *sydän* Heitti ajatukset hetkeksi ihan muualle...
Jos vielä yks ihminen pysyis tässä läänissä viikonlopun, ois aika jees
aurinko paistaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- ...
- 2,345