päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 2,345
- Seuraava »
KAJLAA !! <333
Huoli omasta terveydestä muuttui helpotukseksi :')
Kisu herätti aamulla nuolemalla poskea ja kehräämällä tyynyllä *sydän* Aamu parani heti 100%
Oli tosi hyvät musat uudessa combat-ohjelmassa Ohjelma oli kans hyvä, ei semmoi liian helppo minkä muistaa vasurilla ulkoo ekan kerran jälkeen, vaan oli kivoja sarjoja ja kaikkee Mahtifiilis oli polkatuksen tahtiin wonpatteilla
lomapäivä #6. ihmeellista miten kaikki murheet ja patoutunut stressi vaan haviaa kun paasee hetkeksi arjesta irti. on aivan ihanaa olla ulkomailla, nauttia auringosta, nukkua viiteen joka päivä, hyviä bileitä, mestoilla frendien kanssa puhutaan paskaa ja kuunnellaan trancea 24/7. mahtavat maisemat, halpaa viinaa, ..... <3
Oikein mukava vrk. *sydän* Harmi, että se loppuu...
Hyvä olla. Mul o sylis aivan ihana vaavi joka jaksaa olla pirteä ja iloinen ja hämmästyttää koko ajan kuinka hyvin on kehittynyt ikäisekseen. Lisäks to PMMP ja Annica, ja si voikin alkaa venailee jo minilomaa joka on aika jees <3
Mun englannin kielitaitoa kehuttiin :) kehuja on aina kiva kuulla :)
Kaljaa on :) mihinkään ei oo kiire kun työtön on :)
Mahtava ja merkityksellinen keskustelu hienon ihmisen kanssa, olen iloinen että satuttiin olemaan molemmat näinä aikoina täällä päin maailmaa että tämä oli mahdollista.
aamuni alkoi todella hyvin puhelulla missä minua pyydettiin tutustumaan meidän kouluun :)) normaalisti tämä ei kaikille olisi iloinen puhelu mutta itse olen himoinnut hyvää koulutus paikkaa niin kauan että olen ratketa riemusta *jiihaa**hymy*
Uus duuni + uus asunto + uus auto = uus elama?
:)
Samoin. Lisäksi vielä uus tukka. *hihu*(Luovuin rastoista usean vuoden jälkeen ja otin pidennykset.)
aito olo.
Pari jo kadonneeksi luultua levyä löytyivätkin vaatehuoneen syövereistä
kiva synttäripäivä takana, nyt vielä skumppaa ja huomenna töihin... ja meillä on ihan paras pikku riiviö kotona, 10 vkoa vanha Eetu-katti *sydän*
Uusi oma koti, uusi oma elämä *sydän*
Saunomista ja vedessä lillumista + lime sorbetti
Soitin tänään ihmiselle, jota en tietääkseni ole koskaan tavannut tai jonka kanssa puhunut. Kiitin erittäin hyvin tehdystä työstä. Hän kuulosti aika yllättyneeltä ja toivoi lisää tämänkaltaisia puheluita.
Posti toi Mondo records paketin =) aika vaan oli 7:16 ja mä kalsareissa aukasee ovea :(
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 2,345
- Seuraava »