päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Metsäfestivaalit ! *sydän*
Tein tänään kaiken sen mitä halusinkin ehtiä tekemään
Eilen toimitin tehokkaasti tyhjää koko illan, ni tuli hyvä fiilis nyt vähän ahkeroida
koiranpentu oppinu pissii paperille hienosti ei tarvi herätessä heti astua kuseen
Ensi viikolla alkava kesäloma ....jeba jee suurimmalla osalla lomat loppu / koulut alkaa ite saa rauhassa pyöriä kaupungilla ja ottaa ihan iisisti
perjantai, koirahoidokki, työhaastattelu, mies, kesä, jeh :)
upeet etkot, bileet ja jatkot kivoissa porukoissa.
Parasta on ehkä se että ei kertaakaan tullut enää haikea olo, koska oltiin puhuttu tänään kaikki niin inspiroivaan tilaan, että näen vaan positiivisia asioita meidän tulevaisuudessa*hihu*
Ostin hienon huivin :D
Törmäsin Lasipalatsin liikennevaloissa ihan sattumalta erääseen kivaan ihmiseen
Aina välillä on joku on esim. näyttänyt sanomalehdestä päivän Fingerporia, tai joskus olen tsekannut jonkun linkin ircissä, tms. En ole kuitenkaan ikinä mitenkään säännöllisesti niitä seurannut mistään. Nyt kuitenkin jotenkin tajusi, että tuollahan hesarin sivuilla olisi multa 3,5 vuoden Fingerporit lukematta. Näillä voisi sopivalla säännöstelyllä vaikka piristää elokuun työpäiviä...
edit: ja tää:
[q]Goala, 30.7.2010 14:57:
Metsäfestivaalit ! *sydän*
[/q]
Tänään allekirjoitettiin tulevan kämppiksen kanssa vuokrasopimus YAY! ^___^
Vampy, kirjoitit täysin mun sanoin ja mun elämästä. Mulla on oikeastaan ollut tänään harvinaisen paska päivä mutta en voi silti muuta kuin olla onnellinen. <3
[q]Vampyrella, 29.7.2010 17:28:
Mä olen niin onnellinen, että mulla on oikeita, ihania, aitoja ja luotettavia ystäviä, joilla on ihan oikeasti sydäntä ja selkärankaa. *sydän*
Mulla on kyllä käynyt elämässä niin hyvä flaksi monessa asiassa, ja moneen asiaanhan voi onneksi itse vaikuttaa.
[/q]
Plur!
Kauheen vatvonnan jälkeen saatiin kontulan opiskelija-asunnon vuokrasopimus kirjotettua
Housujen takataskusta löytyi yllättäen 25e.
ou mai gaad ou mai daag ou mai gaaaaaad!!!*tirsk*
i'm dreaming and planning a new world order... drunk of my ass!*piis*
And apparently i'm also speaking in tongues*ding*
[q]sapeli, 4.8.2010 13:28:
Housujen takataskusta löytyi yllättäen 25e.
[/q]El'm'n pieni' suuria iloja*hihu*
Vein maanantaina MacBook Proni Tectoriin, koska näyttö näytti pelkkää mustaa. Sain Beibini tänään (jo!) takaisin uudella emolevyllä, jonka arvo on 700. Onneksi meni takuuseen niin itse en maksanut senttiäkään :) Nyt toimii kuin uusi, ja lisäksi näyttö on puhdistettu niin ettei ole enää sormenjälkiä tai pölyä, ja näppiskin on jotenkin tosi puhdas. Vaikka sisältö on mun, ulkoisesti tää näyttää ihan uudelta *sydän*
Suosittelen Mäkkiasioissa Tectoria kaikille. Tosi ystävällistä palvelua, ja myyjäkundikin oli aika hotti
tälle päivälle ei ole :) -hymiötä minun osaltani.
Ollu kyl tosi hauska viikonloppu. Paljon tärkeitä keskusteluja ja nauramista, ja tuntuu siltä että on pitkästä aikaa löytynyt sellainen harmoninen, tasapainoinen mielentila, että on helppo vaan olla ja nautiskella elämästä.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 2,345
- Seuraava »