päivän :)

Back to häröily O

Sain ostettua hyyyviin harvinaisen (tai ainakin hyyyviin vaikean löytää) dvd-kokoelman netistä!!! Vielä ku sais varmistuksen siitä että se dvd oikeasti tulee perille ja ajoissa..

harry potter *aplodit**hihu*

ja kivoja ihmisiä *hali**plur*... myös erikois*hymy* kivasta kirjasta Gene Wolfe - the Wizard Knight

Hyvin nukuttu yö pitkästä aikaa. Ei painajaisia, ei heräämisiä kesken unien... *sydän*

Todella mukava ilta. Olin musavisassa ja oma joukkue tuli kuudenneksi kuudestatoista ja kavereiden joukkue voitti. Lopuksi pelailtiin korttii ja oltiin vaan.

hihii.. hyvä olo vaan jatkuu.. ja tänään oli ihanan lyhyt työpäivä, 4h vaan.. ja nyt koko viikonloppu vapaata kerrankin niinku normaaleil ihmisil! *sydän*

Oli mukavat pikkujoulut kavereiden kanssa tänään *iloinen*. Nii, ja huomen on perjantai *hihu*!

löysin vanhan ystävän, jonka kanssa yhteydet katkes ihan vaan sattumalta yli kolme vuotta sitten *sydän* ja nyt on ihan ku oltais vasta eilen oltu yhteyksissä

tulossa kiva vloppu. näkee yksiä kavereita muutaman viikon tauon jälkeen taas ja mennään malmille lentonäytökseen ja pidetää yhden kaverin synttäreitä ja ja ja. Ja on perjantai!

..eiliset joulujuhlat onnistuivat loistavasti, palautteen perusteella olen ehkä sittenkin saanut työssäni jotain hyvääkin aikaiseksi*hymy*

Tilasin Fighter In The Wind leffan

PERJANTAI! ja palkka tuli (ja meni), mut sai velkoja/laskuja maksettuu. viikonloppu vapaa!!! pikkujoulut tänään ja huomenna toiset. *känni* x *känni*

Uus työpaikka on *super*kiva ja tänään on firman pikkujoulut *känni*
Ihan parasta!

Se on 3. vapaa.
Pääsen isosiukulle riiteleen viikonlopuksi :)

Viikon viimeinen työyö edessä, ja huomenna luvassa pitkästä aikaa erilainen ilta...*hihu*

[q]peikkolapsi, 23.4.2008 22:36:
MUL ON ASUNTO!!1

tää muuttaa syksyllä vanhan asukkaan poistuessa huudeille! wow wow.
ja ihana ilma ollut ja vappu on kohta ja mahdollisesti silloin lähtö säteisiin!

[/q]

onnee ny*hali*

Kävin fiilistelee mun tulevaa kotia.
Kolmen viikon pääst OMA RAUHA *sydän*

mellu tulee tänne...
MELLU TULEE TÄNNE...
MELLU TULEE TÄNNE
[size=17]SIIS
MELLU TULEE TÄNNE!!!
[/size]

ei mulla mikään ikävä tai mikää oo ollu..
Mut vähänkö ihanaa!

*tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*

Lenkki

Ja lenkki ilma

[q]UnityF, 10.12.2005 16:00:
mellu tulee tänne...
MELLU TULEE TÄNNE...
MELLU TULEE TÄNNE
[size=17]SIIS
MELLU TULEE TÄNNE!!!
[/size]

ei mulla mikään ikävä tai mikää oo ollu..
Mut vähänkö ihanaa!

*tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
[/q]

vähäks oli kivaa kävästä pitkästä aikaa

11 tunnin työpäivä olis loppu nyt, ja selvisin hengissä

O