päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mä pääsin Heliaan..!! *plur**jiihaa**aplodit**sydän*
Veli soitti ja saatiin sovittuu paljon asioita joulusta
[q]UnityF, 7.12.2005 19:34:
Ja hitto että oli söpö apteekkari poika palvelemassa, kantoi mun ostoksetkin kassalle kun kipittelin näitten keppien kanssa
[/q]
Eihän tää vaan ollu se apteekki siinä manskun ja kalevankadun risteyksessä? Koska siellä ainakin on yks kiva töissä
toukokuun viimeinen pvä:
rasvaprosentti = 21
paino = 84kg
tänään:
rasvaprosentti 9
paino = 79kg AYES!
-M
Kiersin Alkon ja merkkasin kaikista lempparijuomista litrahinnat ja prosentit ja laskin hyötysuhteet
Nyt on kolme hyvää ostosta kaapin päällä
apteekkiin meni vain 30e kun luulin et sinne menee paaaljon paaaljon enemmän
Ja hitto että oli söpö apteekkari poika palvelemassa, kantoi mun ostoksetkin kassalle kun kipittelin näitten keppien kanssa
Ja mua ei yhtään haita kun joudun menee sinne viel ens viikolla uudelleen kun pitää hakee lisää lääkeitä ja tavaroita
[q]sapeli, 7.12.2005 19:40:
Eihän tää vaan ollu se apteekki siinä manskun ja kalevankadun risteyksessä? Koska siellä ainakin on yks kiva töissä
[/q]
ihan korson apteekki... en jaksanu lähtee keppien kanssa stadii nyt päivällä vain apteekin takia.. Kohta kyl lähen pyörähtää cooleissa
Tinja hiero mun hartiat auki*hali*
[q]Taika, 7.12.2005 08:26:
sain eilen uuden pesukoneen*hihu*
[/q]Ai nyt se pesukone onkin hyvä juttu? Ei ollu ihan niin hyvä juttu yhes vaiheessa..*vink*
Mun päivän :) opettaja sanoi mun työstä, että sen mielestä se oli hieno ja tosi erilainen. Se aikoo vielä illallakin miettiä mitä kaikkea siinä työssä oikein tarkoitettiin.*hihu*[size=8]Toinen opettaja onkin sit vihjaillu,et mä odotan ihmisten olevan aivan liian viisaita.*hmph* [/size]
sain eilen uuden pesukoneen*hihu*
Tänään oli kaikinpuolin kiva päivä ja muistin asian jonka olen unohtanut liian pitkäksi aikaa.
mua just muistutettiin miten pieni maailma on.. sattumoisin jätkäkaveri on mun pikkusiskon hyvän kaverin pikkuserkku!! hassua kun on tuntenu nää ihmiset aina ja sit ei kuitenkaan :)
[q]Ermin, 7.12.2005 22:34:
mun pikkusiskon hyvän kaverin pikkuserkku!!
[/q]
Sehän on melkein sukua sit!
Huominen viel, ni sit onkin jo vkn-loppu!
[q]josbe, 7.11.2008 13:17:
Ihuna pikku kääpiövirtahepo: http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1614010
[/q]
No voi aaw *sydän*
10kg painoa pois ku sai letin leikattua :) illalla väri päähän :)
duih, nyt en kuule enään yo1 ryhmään koulua sopivasti
MA - 10:15 - 14:15
TI - 8:15 - 15:15
KE - 10:15 - 15:15
TO - 8:15 - 14:15
PE - 10:15 -15:15
TI-TO Aamuharkat 10-12 + ruokkis eli mukavia koulupäiviä edessä *sydän*
nii ja nyt on tää jakso hitausta ja se on ihan sika kivaa ja oon jopa hyvä siin
Puhelinhaastattelija tässä päivää! Leppoisan tuntuista hommaa, erittäin joustavat työajat - mikäs siinä noita tehdessä sillä välin kun "oikean työpaikan" haku päällä
Ja saan just uudeksvuodeks ekan tilinkin
+ Tänään jo perinteiset Zen-kännit *känni*
kiltti ihana opettaja, joka antoi mulle armonaikaa vielä ensi vkonkin tehdä tuota helvetillistä viestinnän harkkatyötä! jee pääsee bileisiin ilman morkkista! :D
pedro almodovarin kaikki äidistäni *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- ...
- 2,345
- Seuraava »