päivän :)

Back to häröily O

[q]Freja, 13.11.2005 22:17:
Ärsytystä lieventää aina se, kun menee irssigalleriaan ja alkaa ilmiantamaan kaikkien pikku-irmojen kuvia
[/q]

Voiko niitä jotenkin ilmiantaa? Mitäs niille sitten tapahtuu? Mieki haluun!*pepsodent*

voi apua mikä viikonloppu.
en kyllä muista milloin olisin nauranut niin paljon.

ens viikonlopun olen kyllä kotona kiltisti.

Mulla onkin paljon enemmän kesälomaa kuin mitä olin kuvitellutkaan!

Meidän viisi vuotias neiti ilmoitti mulle nyt ensimmäisen kerran et äidit ei tajuu mitään!*lmao*
Tästä se alkaa.. innolla teinivuosia odotellessa

Mä sain töitä! Mä sain töitä!

Huomenna 7h lento kohti New Yorkkia, 4päivää reeniä, pari päivää palloilua. Parin viikon stressailu lähes kaikesta rupeaa pikkuhiljaa helpottamaan ja nyt rupee olemaan ihan jees olo. Flunssa meni pojs ja ei pelota ettäkö ois enään possunuhaa. Nü Orc here i cumz!

tänään mäyris, rähinäteknoa ja vähintään kaks rumaa äijää

mulla palaa valot!!!

eli sain vihdoin ja viimein itteni hilattuu erikoislamppuu liikkeesee ja sain ostattuu lampun olkkariin ja keittiöön Nyt taas näkee

Kaveri tulee käymään pitkästä aikaa....viittii ajaa 30 kilsaa mun takia....*sydän*

woodstock diaries... ah teinivuodet tulee mieleen. aika jona uskoin rauhaa ja rakkauteen ja olinse hippityttö, koulun kiintiö friikki.

ostin vaaleenpunaset karvakengät.

eiköhän se ole toi ulkona riehuva myrsky.*joo*

Elämä ei oo kaikille itsestääselvyys..25e/kk on mulle iso raha kun elän jo muutenkin makaroonilla mut tarpeeksi pieni summa kun tiedän miten paljon hyvää saan sillä aikaa. Jätän yhet bileet/kk välii ja summa on jo siinä kasassa. Tee sinäkin samoin, voit pelastaa toisen elämän ja mikä se pakitsevampaa kuin onnellinen lapsi.*sydän*

Eli otin kummilapsen Aasiasta toivomuksena tyttö.
Viikon sisää saan kaiken lopputiedon.. *sydän*

Käy sinäkin: http://www.plan.fi/

*piis**hymy**piis*

ainoa pakollinen ruotsin kurssi selvästi läpi, jopa kolmonen napsahti *hikoil**hihu**ökkö*

[q]UnityF, 15.11.2005 05:47:
Elämä ei oo kaikille itsestääselvyys..25e/kk on mulle iso raha kun elän jo muutenkin makaroonilla mut tarpeeksi pieni summa kun tiedän miten paljon hyvää saan sillä aikaa. Jätän yhet bileet/kk välii ja summa on jo siinä kasassa. Tee sinäkin samoin, voit pelastaa toisen elämän ja mikä se pakitsevampaa kuin onnellinen lapsi.*sydän*

Eli otin kummilapsen Aasiasta toivomuksena tyttö.
Viikon sisää saan kaiken lopputiedon.. *sydän*

Käy sinäkin: http://www.plan.fi/

*piis**hymy**piis*
[/q]

Tätä tullut harrastettua jo vuoden päivät avopuolisoni kans. Täst saa kyl ihan hyvän mielen, varsinkin jos kirjeenvaihto vielä pelaa ja saa lapsoselta pari kertaa vuodessa iloisen kirjeen! :) Meil on 10-vuotias kummityttö Zimbabwesta ja maksetaan just toi 25e/kk. Ei oo paha summa. Suosittelen!

New York, Manhattan Ei pysty käsittää et oon tääl.

211,5op!!
Eli voin tänään jättää valmistumisilmoituksen!
Ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, töiden teosta ei ainakaan mitään tule.

Kiitos ystäville, etenkin Jussille. Ilman sun potkimista tätä ihmettä olisi tuskin tapahtunut..

Hyvä ystäväni on aikeissa muuttaa yhteen poikaystävänsä kanssa. Olen iloinen tuon parin puolesta. Harvemmin olen nähnyt noin onnelliselta näyttävää paria. He sopivat yhteen niin mahtavasti., näyttävätkin vielä toisiltaan.
tyttö on yyber-suloisuus ja poika siinä samalla.*sydän* heille

[q]Taika, 15.11.2005 10:48:
211,5op!!
Eli voin tänään jättää valmistumisilmoituksen!
Ei oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, töiden teosta ei ainakaan mitään tule.

Kiitos ystäville, etenkin Jussille. Ilman sun potkimista tätä ihmettä olisi tuskin tapahtunut..
[/q]

Jeee! Onneksi olkoon! *hali**aplodit*

Lähdetään Tiistaina työporukan kanssa tallinnaan..tänään varmistu hitsin siistii

O