päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oli ihan supermukavaa töissä.
Kihihitettiin Eban kans yllinkyllin :) Tais mennä ollillan pojalla hermot meihin :D
Lauantaina/tänään/huomenna luokkakokous ja maanantaina privapikkujoulut.
Ai että kun on kivaa :)
Aivan ihanat työkaverit :)
Eilen oli ihan superkivaa Kirsin kanssa baarissa. Tulihan sitä sählättyy kaikenlaista hölmöä, mut hauskaa silti oli. *sydän*
Jei hanoista tuleekin jo lämmintä vettä, vaikka lämmönjakelun piti olla katki ysiin saakka.
Ei tarttekaan lähteä yliopiston salille suihkuun.
elisestä johtuva krapulan aiheuttama jumitus. ja hyvääseuraa koko päivä :)
Sain ostettuu muistikortin pleikkarii kavererilta! eli enää ei tarvi oottaa postista sitä mikä oli joskus ens viikol ehkä tulos..*iloinen* Pääsen pelaa!! tosin et ei mul vast o ku yks peli mut oon tilan jo toisen ja se varmaan tulee ens viikol..
Just nyt asiat ei tunnu olevan niin huonosti kuin ne oikeasti on.
Johtunee tosta drinkistä, mutta ei kerrota kenellekään...
Kerranki onnistuin pidättelemään itheäni kotipuolessa koko viikonlopun. Nyt on super levännyt olo, ja toisaalta oon helvetin ylpee itsestäni, koska oon saanu tehtyy koulutöitä suht ahkerasti tääl jumittaessani
kumisaappaat
Ihan karsee ja järisyttävä krapula...
ja silti oon ihan älyttömän hyvällä tuulella!*iloinen*
päätin viikonloppuna tehä lapaset itelleni kun onnistunut hävittää kaikki aikasemmat. Sain äskön lapaset valmiiks. Enää ei kädet palele.
[q]Individual, 13.11.2005 11:59:
Kahtena yönä peräkkäin vähintään 12 tuntia unta palloon. Olen kuin uudestisyntynyt.
[/q]
15h ja 12h täällä nukuttuna eli aika hyvin palauduttu aamuvuoroviikosta :D
Sain juuri hetki sitten kaipaamani lipun Prodigyn keikalle! Kun nyt vaan malttais muutaman päivän odotella..
Kiksukarvahäntä *sydän*
no ku.. ja sitten.. ja nii.. ja mm.. ja sitten... että näin. mm.
selkeetä eikö totta?
Isi on paras! Lupasi hieman sponsoroida ensi viikon risteilyä
[q]mayah, 13.11.2005 19:19:
---
Sankari, 13.11.2005 17:53:
Eilinen Rush! Vieläkin on ihan fiiliksissä Todella pieni miinus siitä että jalkoihin sattuu.
---
Ollaan samiksia
[/q]Näin sut siellä mutta en uskaltanu tulla moikkaamaan
Ystävät Peikkotyttöni Lissu erityisesti *sydän*
Porukat kävi tänään kylässä ja iskä toi mulle kinder-joulukalenterin
Äiti ei ois kuulemma antanut ostaa sitä, mutta mitä se isä nyt ei ainoalle tyttärelleen hankkisi *sydän*
Mun vanhemmat on välillä kyllä ihanan pöpejä.
Kuulin taas viikonloppuna jotain sellasta mitä en olis uskonu enää kuulevani *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- ...
- 2,345
- Seuraava »