päivän :)

Back to häröily O

n.500 kilometriä autolla ja ilmeisesti keskisuomessa ei ole radiokanavia.. vähänkö mulla oli hyvät omat matkalaulut*nauru*mut jäi ihan hyvä fiilis reissusta.*joo*

[q]Coon, 8.6.2005 21:55:
pääsykokeet meni imo ihan hyvin... voipi olla että sitten 22.7 päivän :( liittyy tähän samaan aiheeseen
[/q]
Samois fiiliksis

mie nään miun ihkun huomenna

Järjestyksenvalvojakurssi suoritettu :)

Enää voimankäyttö jäljellä, joka on kyl turhauttavinta mitä oon joutunu tekee PITKÄÄÄÄÄÄÄÄN aikaan.

Viikonloppu & aurinko + kylmä bisse

Hirveesti synttärionnitteluja Paljon ihania ihmisiä joista suurinta osaa en edes tuntenut vuosi sitten On ollut kyllä hyvä vuosi, ei voi muuta sanoa

"lomaa" sunnuntaihin saakka :)

[q]-Santtu-, 8.6.2005 17:56:tekis kyllä mieli mennä vielä takas ostaa hiiiiirrmu iso vesimeloni kun en sellasta jaksanu aiemmin kantaa..vois tehdä siitä viinamelonin
[/q]

Oiskohan noi tarjoukset vielä tänäänkin - toihan kuulostais erinomaiselta boolinkorvikkeelta

Mielenkiintoinen uusi duuni. :)

läjä kavereita bongattu vloppuna ketä ei vuosiin nähny =)

[q]mayah, 9.6.2005 14:50:
Mä tajusin just, et mähän oon tosiaan menossa [iso]Turkuun[/iso] tänään

[/q]

Tuut sitte Paviaanissa käymään tänään!

jee viikon hyvä työ tehty kämpälle tehty kunnon siivous ja matot pesty

[q]k1mm0, 11.1.2006 11:49:
sain huomiseksi työhaastattelun :)
[/q]

sain sen duunin ja eka päivä jo meni jo :P

Työssäni välttämätön sivusto kaatui, joten on aikaa surffailla!

[q]mayah, 9.6.2005 15:20:
---
anri, 9.6.2005 15:13:
Työssäni välttämätön sivusto kaatui, joten on aikaa surffailla!

---

HAH. Paska duuni sulla jos täytyy odottaa tollasta, et pääsee surffailee

T: online since 08.00
[/q]

No siis kyllähän tässä aina välillä on aikaa klubbarissa ym käydä, mut töitäki on ihan jees tehdä jos aikoo työpaikan pitää!

Selvisin kouluun jopa eka kerran tällä viikolla. mut onneks tänään on jo perjantai

[q]mayah, 9.6.2005 15:35:

HAH. Paska duuni sulla jos täytyy töitä tehdä pitääkseen työpaikan

T: Respaduuni ROCKS!
[/q]

Eiks olis tylsää käydä töissä muuten vaan aikaa kuluttamassa? Kyllä tällänen hetkellisesti kivaa on, mutta aika kuluu paljo hitaammin jos ei oo töitä mitä tehdä.

Huomenna tähän aikaan uima-altaalla drinxu kädessä, päivä*känni*merkeissä!*heiii*

JEEJEE!!!*jiihaa**aplodit**iloinen*

ystävät + viinaa + mökki = hauska viikonloppu

Pienen pieni kissanpentu joka eilen tuli meille...

O