päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mä en tiedän mihin tää kuuluis mut mua hävettää..ja mul on hyvä fiilis samaan aikaan...ja...ei ei...mä en osaa sanoo muutakun et MAMA!!! onneks näit koulun lopetus päivii on vaan yks vuodessa
Meikää sanottiin eilen bonuskorttihitleriksi.
Sain tänään mansikoita
Ostin tänään maailman ihanimman pyörän*pihkassa*
Parin tunnin varoitusajalla tuli lähdettyä tuuraamaan kaveria yhdelle keikalle ja nettosin siitä ilmaisen lounaan plus reilu parikymmentä euroa. Ei käväissyt lähtiessä mielessäkään, että siitä voisi saada jotain muuta kuin vähän hikeä pintaan.
Mä sain tänään tälläsen valkosen lakin päähäni... HURAA!!!!
mä... selvisin...sittenkin...tästä... päivästä...töissä...
oli kyl niin maan prkeleen kiire, mut menipähän aika nopeesti.
mulla on kolo sormessa pullojen avaamisesta ja jalat hellänä ku oon kävellyt almost 24h putkeen korkokengillä, mut silti mua ei harmita yhtään koska mä selvisin. :)
se poika ei tullut.... :( mutta löysin uuden, vielä kivemman. =) =) =)
moni asia on kohdallaan, ja on vaihteeksi hyvä ja tasapainoinen fiilis*joo*
Oli kivaa olla sukuloimassa, siis YLLÄTTÄVÄN Nyt vaan sellanen jälkisurullisuus, koska koko viikonloppu ohi.. Toisaalta on kyllä ihana olla kotona rakkaan luona *sydän*
Näin pari ihkuu kamuu tänään piitkäst aikaa oli niin kivaa
Viikonloppu oli varsin miellyttävä*hihu*
Ja tänään saan toivottavasti jo murun kotiin, päästään sitten ehkä keskiviikkona aloittamaan yhteistä työmatkataivalta :D
Hain äsken todistuksen koululta menihän sde koulu suht hyvin ja stipendeiki tuli 600e edestä
nam, mansikoita
Monen vuoden hukassa olemisen jälkeen oon löytänyt taas itseni*plur* Ja olen taas se iloinen ja onnellinen Lissukka*sydän* Ja elämä rulaaaaaaaaaaa!*jiihaa*
vapaapäivä
[q]HRDance, 6.6.2005 18:50:
Perjantaina optikolle ja silmälasit tilaukseen
[/q]
Sit taas näkee hetken aikaa nimim. been there done that
täydellinen vkl takana.
Näin tänään auton, jonka rekkari oli NRG-1. Taatusti joku polccaaja
[q]MaSari, 6.6.2005 21:48:
Sit taas näkee hetken aikaa nimim. been there done that
[/q]
Joo*hymy* Oli mulla tossa muutamia vuosia sitten lasit, mut ne jotenki teki katoomistempun kännireissulla..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- ...
- 2,345
- Seuraava »