päivän :)

Back to häröily O

[q]anniharha, 7.12.2007 19:22:
Noi mun pupuset ja tissiristeily *sydän*
[/q]

*sydän*

Mussukka oli iha mahoton taas :)

Tasan kaks viikkoa aikaa Berliinin matkaan!!!
Ekaks nopeella Tallinnaan ja sieltä neljäks yöks Berliiniin ja viel yks yö Tallinnassa

Ihanan lämmin ilma ja kohta pelaan jalkkista *sydän*

Jipii, olen löytänyt mulle ja pojille uuden kivan kodin *iloinen*! Ei tarvi sen putkiremontin keskelle jäädä asumaan *hmph*...

Voi hitsi ku on mahtavaa

Tajusin just et mun elämässä ei tällä hetkellä ole kertakaikkiaan mitään vikaa *puutakoputtel*

ensimmäinen lomapäivä!

np. Alice Cooper - Schools out (for summer)

Vapaapäivä

Vika päivä Mannilassa \o/

Olen talven aikana unohtanut miten huonosti suosikkijoukkueeni viime vuonnakin pelasi, joten olen tänään erittäin motivoituneena lähdössä leikkimään huligaania Lahteen..*justjoo*
Alkuahdistuksen (ja parin oluen) jälkeen uskon pystyväni taas laulamaan tyhmiä kannustuslauluja.*eiei*
mypassion.*jiihaa*

en kestä, rakastan mupetteij <3 :DDDDDDDD

mihin mupetit on hävinny

Sillä välillä kun olin aamulla suihkussa,oli toinen koirani vetänyt tortut ympäri olohuonetta!
Voiko aamu enää ihanammin alkaa

Sain mun fleecen takasin *sydän* Melkein jo luulin, että se oli kadonnut lopullisesti

Sain kutsun työhaastikseen
Sain lähetettyä muutamat hakemukset lisää vielä
Ja yhteen paikkaan pitäisi soittaa vielä...

Enköhän saa vielä nämä työasiat ja raha-asiat kuntoon.

Ihanin pikkusisko*sydän*
Jostain ihmeen syystä on hymyilyttänyt koko päivän..
Kaikin puolin taidan sittenkin tykätä mun elämästä*hymy*

Eilispäivän o_O ei ollutkaan niin hermojaraastavan suureksi sirkukseksi muuttunut juttu kuin pelkäsin. Pitää vain hakea se pirun lappunen Pasilasta sitten kun n. kuukauden päästä saavun takaisin Suomeen. Turhaa vaivaa sekin oikeastaan, mutta eipä ole järin suuri kiusa.

Sain kutsun työhaastikseen
Tuli soitettua muuten vaan ja kysyttyä haetaanko työntekiöitä ja sanottiin et kaikki paikat on jo täytetty, mut heti kun kerto millasta kokemusta ja opiskelua on takana yms. ni pyydettiinkin jo huomenna käymään. Toivottavasti ois työpaikan vaihto edessä :)
Kiitos p3TO*hali* kiva kun törmättiin kaupungilla...

Sain kesäduunin (vieläpä ihan hyväpalkkaisen) ja pääsin ruotsin tentistä läpi.

Tuli kiva tili ja on muutenkin torstai! kohta weekendi!

Mun Crumplerin laptop-laukku tuli eilen! w00tw00t! :)

wack-o-phone

O