päivän :)

Back to häröily O

hymyilyttää vaan

[q]nomic, 25.4.2005 23:29:

mitäs sekoilet taas? virheitä hepatiitissa? epäonnistui? täh?
[/q]

Se on Möhön pikkuveli... sellainen ihan lilla sammakko jonka nimi on hepatiitti
sain sen nicii:ltä kun se kävi maailmalla puhumassa sammakoille

Mä sain äsken mun vaimolta ihan pienen virheen hepatiitin

Jo melkein valmis gradu meinannu tuhoutua tietokoneen temppuilujen takia ja sen lisäksi oon hermoillu wordin kanssa asiantuntemattomuuteni vuoksi, mutta Kulta on auttanu ja kestäny mun raivoomisia. Aika aarre on Hän*sydän*.

[q]Jammailija, 25.4.2005 23:34:
Jo melkein valmis gradu meinannu tuhoutua tietokoneen temppuilujen takia
[/q]

varmuuskopiot

Löysin tänään mun nappikset vihdosta viimein ja huomenna pääsee pelaileen joukkueen kans jalkkista pitkästä aikaa *sydän*

Ylikiva kaverinpiristyspäivä ihavaavähä lapasesta karanneilla shoppailuilla plus että huominen on jo huomenna :)))

[q]Peppi, 25.4.2005 14:59:
Liput Dancevalleyhin tilattu! Ei malta odottaa - enää kolme kuukautta ja sitten mennään!
[/q]

Samoin täällä! Hmm.. eikai me vaan olla menossa samalla porukalla? Mä olen NIIN kun olla ja vaan voi!!!!!

Tänään on vaan ollu niin hyvä päivä Tuntuu siltä, että pitkästä aikaa on taas saanut oikeasti jotain aikaseks.

eräs ihana ihminen, joka mua jaksaa vaikka nyt ei oo ollu helppoa ja itellä ollu paha olo... *sydän*

Sain kahtee aineesee tänää numeron kolmest.. *iloinen*se kolmas aine mikä meni vähä v****x ni on joku kirjanpito tsydeemi.. miten se muka voi olla niin vaikeet... *täh* tai ehkä mä vaa teen siit itelleni vaikeet...*hymy*

Aurinko lämmittää ja pirteä olo! Viikko Riikan matkaan, jossa voi bilettää koko pitkän viikonlopun.Odotan innolla.

[q]katai, 26.4.2005 21:23:
---
fairi, 26.4.2005 21:18:
---
katai, 26.4.2005 21:03:
Muistin viimeinkin ostaa kermavaahtoa ja tein makoisia lättyjä mansikkahillon kera

---

oih! lettuja... nam nam. meikä on kerran saanu yhen ihmisen melkein kuolemaan mun lätyist' haluan oppia tekee niitä uudestaan

---

Miten lättyihin voi kuolla? Tai niin joo jos ne on niin hyviä että ahtaa 10 kappaletta kerralla suuhun ja ne takertuu kurkkuun. En usko tämän kuitenkaan tapahtuneen?
[/q]

noh, tämän traagisen syömisprosessin jälkeen, tapahtui monen päivän oksennus putki kaveri riutu ihan rääpäleeks :/

Tänään oli todella kiva päivä. Tuli taas hassuteltua hyvän ystävän kanssa. Nauroin taas pitkästä aikaan oikein kunnolla ja voi jee se teki todella hyvää

*jiihaa*Moon kohta vapaa*jiihaa*
Ja nyt voin taas jatkaa A.J.Kwakin tunnuskappaleen laulamista.."On tänään onnenpäivä, ei huolesta häivä, on tänään onnenpäivä, six onnellinen oon"*jiihaa*
*jiihaa*hajotkaa.*jiihaa*

palkkapäivä, eli joka viikon torstai! <3

Irlannin yksi (ellei jopa ainoa) hyvä puoli on kyllä tää
viikottain maksettava palkka... eipä tuu ainakaa kerralla
tuhlattua koko kuun masseja.

Mussutin heti herättyäni maailman parasta synttärikakkua, sen jälkeen tassuttelin aurinkoista hiekkarantaa pitkin hetkellä, jolloin tuli taas yksi uusi vuosi täyteen, hetki sitten otin pisamia (vrt. muiden ihmisten termiin "ottaa aurinkoa") lämpimällä parvekkeella ja kohta suuntaan shoppailemaan. Illalla luvassa vielä ekstrasuper kivoja juttuja. Paras synttäripäivä! *sydän*

oli tosi mukavaa nukkuu päikkärit*hihu*

York - Hearts (orginal).

Vielä tää ja huominen päivä tossa duunissa, sit puhaltelee uudet tuulet..

Aurinko lämmittää.

Ja ainiin.. -näiden lasien läpi kaikki näyttää paremmalta.

Eilen tuli juotua alkavan kesän ekat pussikaljat
Hyvässä seurassa, raittiissa ulkoilmassa mäen päältä maailmanmenoa seuraten. Puol kymmeneltäkin tarkeni.

Terassilla on tullut pari kertaa istuttua kans, mut ihan kahvitellen. Täytynee korkata pian terassit oluenkin merkeissä.

O