päivän :)

Back to häröily O

Bisse maistu terassilla niiiiiiiin hyvältä <3

Sain säädettyä kurssiasiat kuntoon, joten nyt vaan odottelee YTL:n tiedotetta siitä, tuleeko lakkia. :)

[q]KooKie, 5.5.2007 08:25:
[--] Kiksu, ollaanko me krapulassa? ;D
[/q]

Mä en ainakaan oo!

.. vielä.

[q]Miinapiina, 27.4.2007 16:19:
mä tein sen

hetki sitten tuli puhelu, MÄ VALMISTUN!! uuuu jeAh!!!
[/q]

Onnea!

Ite joutuu viel odottelee toukokuun puoleenväliin et tuleeks sitä lakkia vai ei.

[q]KooKie, 26.4.2007 11:28:
Krapulasuihku, kaupasta hyvyyksiä, hommat hoidossa ja nyt noi hyvyydet nassuun! Elämä hymyää!
[/q]

Miten sä voit olla krapulassa noin pirtee? :D

Kumman kaa

"No hei, tässä Jokisen Ellu.. Jokisen Ellu. NO VITTU ELLU!"

[q]astaroth, 17.4.2007 16:27:
sain uutta työtä seuraavana päivänä irtisanomisestani

:)
[/q]

Heei, helvetin hieno homma.

Juhlitaaks tätä isosti lauantaina? Yes, no? YES.

Ulkona ei ookkaan (vielä) lunta! :P

Kylmää siideriä ja arskaa takapihalla. *sydän*

Löyty Hulluilta päiviltä muutama nii kiva paita, ettei hirveesti vituta alkaa pänttäämään yhteiskuntaoppia :p

[q]WiljamiDzay, 29.3.2007 18:39:
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen
[/q]

TÄH, miten toi voi olla mahdollista? Vittu mä yritän kaikkeni koko kesän grillaamalla itteni ihosyövän partaalle ja äijällä on rusketus MAALISKUUSSA?! Not fair.

Ohi on! *känni*

Illal vois tulla aika hauskaa. :P

[q]Jinkso, 19.3.2007 22:29:
Joo tota osaa kyllä odottaa, ruotsi tippui syksyllä yli kahdellakymmennellä pisteellä vahvasta b:stä aaksi.
[/q]

What, voiks ne pudottaa niin paljon? O_O Täytyyki antaa sit kaikkeni ja vähän päälle perjantaina ku on ruotsi omalla kohdalla.. ei oo kyseinen kieli kuitenkaan millään parhaalla mahdollisella tavalla hallussa.

[q]KooKie, 19.3.2007 22:27:
No mut eikö mun kanssa niistä tulisi entistä homompia? Sitäpaitsi sä vaan vaihtaisit kaksi homokoiraa yhteen homoon mieheen, en mä näe siinä mitään järkeä sun kannaltasi.
[/q]

Hyvä pointti, mut toisaalta nautin enemmän miesten seurasta kuin koirien. Go figure.

Mycket bättre olo. Näin viel kivaa untaki :p

Uuh, kurkkukipu on poissa ja nuhaki alkaa hellittää :P

[q]KooKie, 14.2.2007 17:44:
Noin tunti ja bileet alkaa.
[/q]

Ja hyvät bileet alkaaki!

Buranat alkaa vaikuttaa. :)

[q]Ober, 9.2.2007 16:19:
Tää viikko on ollu ihan mega uuvuttava mut suoriuduin sen kunnialla läpi. Tänää euron stobet ja känni päälle
[/q]

HMM, mihinköhän oisit menossa.. :DD

O